Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tällaisiakin kavereita olla??!!

Vierailija
21.07.2019 |

No siis. Mieheni joi pahat kännit (oksenti eikä pysyny pystyssä ilman apua) ja istui vessassa. Nukahti sinne ja kävin tarkistamassa olisiko ollut hereillä. Noh, tämän kaveri kävi pari kertaa herättelemässä ja meni sitten takaisin juomaan pihalle (ollaan siis mökillä). Sitten kun mies heräsi olin kyllä vierellä tarjoamassa vettä ja muutenkin katsomassa että pystyy istua eikä kaadu.

Tämä kaveri kävi kysymässä miten mun mies voi ja vastauksen saatuaan meni taas ulos. Pari oksennuskertaa myöhemmin kaveri tuli taas kysymään ja meni sitten nukkumaan. Eli jäin vastuuseen ihan mukavasti ja sanoi vielä päälle, että jos olisin tiennyt miksi mieheni juo niin olisin tehnyt jotain. Ja syy juomiseen oli minä, koska olin mieheni kanssa kinastellut ennen mökille lähtöä jostain turhasta.

Mieheni oli oksentanut housut eikä varahousuja ole, niin kaveri oli vaan, että no ei voi mitää, boksereissa vaa keskustaan asti ku ei oo muita housuja. Olin hieman hämmentynyt tästä "kylmyydestä", että miksi teet tämän kaverillesi. Meinasin jo kysyä siltä, että mitä jos mieheni tekisi saman jutun sinulle, mutta ei riittänyt pokka.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää.

Vierailija
2/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sen pitänyt pestä sun miehesi housut? Voi jumalauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun rooli olis ollu mikä? Mökötys ja kiukuttelu? Tuskin enää teitä pyydetäänkään mihinkään mökille sen verran vetävää seuraa taidatte olla.

Äijäs ottaa ne kalsarikännit kotona Porvoossa vaan, on sitten vaihtarit heittää jalkaan ku herää.

Vierailija
4/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut pesuun pöljä. Kyllä ne auringossa parissa tunnissa kuivuu.

Kotona teillä onkin sitten vähän asioita "selvitettävänä".

Ystävällisesti,

Sinccis

Niin. Ja aikuinen mies ei kyllä ole vastuussa toisen miehen juomisesta.

Vierailija
5/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun duunikaveri sanoi olevansa alkoholisti. Kertoi vetävänsä aina tajun kankaalle.

Näin sen kerran Helsingissä. Oli sammunut kadulle ja sen kaverit vaan ympärillä jubaili niitä näitä. Ne oli vissiin tottunut tähän juttuun. Aattelin, että jos sen kaverit ja se itse suhtautuu asiaan noin, että jättävät vaan kadulle makamaan, niin mikäs minä sitten olen asiaan puuttumaan .. 

Toisaalta eipä ne ollut sitä hylännytkään. Kaljoittelivat ja odottelivat, että sälli siitä herää ..

;)

Sinccis

Mutta ei valehdellut olevansa totaalijuoppo ..

Vierailija
6/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap kirjoittaa tuon tarinan humalassa. Sen verran sekava selostus.

Vierailija
7/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli outo tarina. 

Vierailija
8/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli outo tarina. 

Ja wanha. Olen lukenut ennenkin tämän.

Sinccis

Miten jotkut jaksaa. Tai, kai se joidenkin työ on ..

Vierailija
9/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se kaveri nyt teki väärin, ja miten hänen sitten olisi mielestäsi pitänyt toimia? Ukkos siinä urpoili, eikä se kaveri sitä varmaan väkisin juottanu tai sen housuihin laatannu?

Vierailija
10/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sen pitänyt pestä sun miehesi housut? Voi jumalauta.

Eli menisit itsekin pelkillä boksereilla, jos ei sattuis olemaan varahousuja. Ei kai siinä :'D

Vierailija
11/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisiko joku itsensä sammuksiin juonut odottaa, että aamulla on puhtaat vaatteet silitettyinä odottamassa sängyn vieressä? 

Vierailija
12/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se kaveri nyt teki väärin, ja miten hänen sitten olisi mielestäsi pitänyt toimia? Ukkos siinä urpoili, eikä se kaveri sitä varmaan väkisin juottanu tai sen housuihin laatannu?

Jos itse juot, niin sinut voidaan vain jättää oman onnesi nojaan. Jos kaatuisit ja löisit päähän, niin oma moka vaan.

Vierailija
13/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa antaa vettä ja laittaa kylkiasentoon. Kansalaisvelvollisuus auttaa hädässä olevaa katsos.

Vierailija
14/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset mökkireissut on ihan mahtavia. :D Joku juo rähinäviinaa, toinen itkuviinaa, kolmas oksennusviinaa ja se, joka juo vähiten pitää oksentajan hiuksia ja antaa itkijälle nenäliinaa ja koittaa pidätellä sitä rähinäviinaa juonutta loitolla toisista. Ja siivoaa p*askat ja oksennukset ja on aamulla ihan masentunut, että joko pääsee kotiin. Ensi kesänä sitten uudelleen, on se niin hienoa tavata vanhoja ystäviä, istua iltaa ja parantaa maailmaa....

Vierailija
15/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI HALOO!!!!! NYT JOTAIN TOLKKUA SINNE PIENEEN PÄÄHÄSI!! EI OLE KAVERISI TEHTÄVÄ HUOLEHTIA MIEHESI VAATTEISTA TAI SAATI MISTÄÄN MUUSTA!!!!!!!!!!

Vierailija
16/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisiko joku itsensä sammuksiin juonut odottaa, että aamulla on puhtaat vaatteet silitettyinä odottamassa sängyn vieressä? 

En tarkoittanut ihan noin. Minulle olisi riittänyt, että olisi antanut hieman vettä ja laittanut kylkiasentoon. Opetettu, että pitää auttaa hädässäolevaa, muuten saa laiminlyönnistä sakkoja tai vankeusrangaistuksen enint. 6 kuukaudeksi.

ap

Vierailija
17/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi herättyään, että pesee housunsa. Kai teillä mäntysuopaa tai jotain saippuaa edes on siellä?

Vierailija
18/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita miehiä ja classy meno. Not.

Vierailija
19/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsensä sammumiskuntoon juonut aikuinen mies tarvitse hoivaajaa, ei kaveristaan eikä puolisostaan. Sen verran voi välillä vilkaista että ei tukehdu oksennukseensa, mutta muuten saa selvitellä päänsä omin voimin. Ja pestä itse housunsa kun herää.

Vierailija
20/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies missään hädässä ole ollut, kuin kaatokännissä. Hätä on pikkusen eri asia kuin känniurpoilu. Vai onko miljoona suomalaista kauheessa hädässä joka viikonloppu?