Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä 7 kuukauden ikäinen oppi päiväkuivaksi.

Vierailija
21.07.2019 |

Ei tarvitse enää vaippaa kun öisin ja pissavahinkoja ei ole sattunut. Nousee itse konttausasennosta seisomaan korokkeen päälle ja siitä istumaan pöntölle omatoimisesti. Todella itsenäinen lapsi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa! Ei ilmeisesti tarvinnut erikseen opettaa, seurasiko vaan muiden esimerkkiä?

Minulta jäi aikanaan yövaipatkin pois jo 9kk iässä, toivotaan ettei teilläkään kauaa enää kestäisi. On niin paljon mukavampaa kun ei tarvitse niitä vaippoja ostella, kanniskella mukana ja vaihdella. Toisaalta noin pienen kanssa rajoittaa vaipattomuus vähän menemistä, kun rakko on niin pieni ja vessahätä tulee usein. Vai tuleeko?

Vierailija
2/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi oppi puolen vuoden ikäisenä hakemaan kaupasta omat vaippansa.

Ja vaihtoi ne itse ja vei vaipparoskispussin itse sekajätteeseen.

Huom. Osasi laittaa sekajätteeseen ei laittanut bio-, lasi- tai metallikeräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. Osasi laittaa sekajätteeseen ei laittanut bio-, lasi- tai metallikeräykseen.

Meidän Miksuli osti myös jo vuoden ikäisenä omat vaippansa. Niitä ei tosin tarvinut paljoa ostaa, koska hän alkoi käyttää kestovaippoja luettuaan Hesarista, että tavalliset vaipat eivät ole kovin ekologisia.

Vierailija
4/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä noin vain kuivaksi opita, vaikka kuinka vanhemmat opettaisi, sillä se riippuu lapsen sisäelimien kehityksestä.

Ja suurin osa lapsista pystyy hallitsemaan ja pidättelemään rakkoaan n. 3-vuotiaana, tietysti yksilöllisiä eroja tässäkin.

Lapsesi on kyllä lääketiett. ihme ja todella harvinaisuus, jos 7-kuukauden ikäisen pystyy jo hallitsemaan rakkoa ja pidättelemään.

Mutta ehkä näitäkin lapsia löytyy joillakin, kun lapsi on miutenkin kehittynyt ja älykkäämpi.

Meillä lapsi oppi kävelemään 7kk ikäisenä ja juoksi vuoden ikäisenä, mutta kuivaksi oppi reilut 2v.

Vierailija
5/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koira oppi jo 3 kk jälkeen luovutuksesta.

Sinccis

Vierailija
6/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvät on motoriset taidotkin jos itse kiipee pöntölle ja vielä pysyy siinä

Vierailija
7/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummipoika on ens kuussa 4 eikä ole vieläkään kuiva.

Vierailija
8/9 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän Miksuli osti myös jo vuoden ikäisenä omat vaippansa. Niitä ei tosin tarvinut paljoa ostaa, koska hän alkoi käyttää kestovaippoja luettuaan Hesarista, että tavalliset vaipat eivät ole kovin ekologisia.

No hän alkoi puolitoista vuotiaana ommella omat kestovaippansa.

Sitä ennen hän jakoi mainoslehtiä jotta sai kerättyä rahat oman ompelukoneen ostoon.

Vierailija
9/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika 3,4 vuotias oppi tänä kesänä ajamaan polkupyörällä. Ja nyt hän haluaisi oman skootterin. Olisi kuulemma kiva sillä hänen mennä tarhaan. Tässä nyt käydään vääntöä kun hän ei halua uskoa että ei ole vielä lain mukaan oikeutettu ajelemaan yleisillä teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän