Toivo Sukari (65) nai Nadjan (48), ikäeroa 17 vuotta miehen hyväksi, paheksutko?
Kommentit (22)
Aivan sama. Toinen saa ja toinen saa käyttöönsä resursseja.
Ei kai ole kateutta ilmassa?
En. Ihan normaali ikäero. Nostan hattua hääparille. Lahjatoiveena olivat lahjoitukset hyväntekeväisyyteen, Mannerheimin Lastensuojeluliitolle, joka oli ilmoitettu vieraille kutsussa.
Noi on niin juntteja et oikeen hyvin sopivat toisilleen. Ei toi nainen enää yhtään tuosta raikastu, niin siitä vaan.
En paheksuisi vaikka ikäeroa olisi se 48 vuotta.
Joskus ollut itsekin ihastunut lähes samalla ikäerolla, eli en.
Totta kai paheksun, Nadjan (48) pitäisi olla Maire (82).
Toivo Sukari on merkittävä mies, isänmaan asialla.
Kyllä, nainen on nätti ja saisi hyvin jonkun 4-kymppisen miehen. Sukari ei ole komea joten onko motiivi siis raha? ei sukari niin kivaltakaan vaikuta. Haiskahtaa siltä että nainen on rahojen takia.
No enpä pahaksu :D
Jos nuorempi pariskunnasta on 50 niin eiköhän se ole jo aika sama
Vierailija kirjoitti:
Totta kai paheksun, Nadjan (48) pitäisi olla Maire (82).
Ei riitä, Nadjan pitäisi olla Reino (82) tai Enrico (19).
Nadjakin jo 5- kymppinen, vaikka tituleerataan nuoreksi ja kauniiksi.
Tämä on nyt ok, mutta jos noi olisivat avioituneet jo 30 vuotta sitten, en olisi hyväksynyt.
Miksi paheksua aikuisten rakkautta! Itse 40v, rakkaani 63v.
Liikaa on ikäeroa, nainen alle 50 ja mies kohta 70.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitä paitsi 48v on jo niin aikuinen, että ikäero on tosiaan tuossa vaiheessa ihan yks lysti. Se on kyllä hieman outoa, jos vanhus haluaa olla lapsen kanssa. Olen itse 48 ja pidän kaksikymppisiä aivan pentuina. Itse olin ainakin sen ikäisenä melkein lapsi. Ei kiinnostelisi itseäni olla 21-vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitä paitsi 48v on jo niin aikuinen, että ikäero on tosiaan tuossa vaiheessa ihan yks lysti. Se on kyllä hieman outoa, jos vanhus haluaa olla lapsen kanssa. Olen itse 48 ja pidän kaksikymppisiä aivan pentuina. Itse olin ainakin sen ikäisenä melkein lapsi. Ei kiinnostelisi itseäni olla 21-vuotiaan kanssa.
Jokainen tyylillään.
Av:lla aina sanotaan, että noin 5-kymppinen nainen eo saa ikäistään miestä, jotka haluaa 3-kymppisen.
Molemmat jo niin vanhoja ettei mitään väliä.