Unien tulkitsijoita paikalla?
Otin pienet päivänokoset lounaan jälkeen. Näin oudon unen joka jäi vaivaamaan.
Katsoin unessa peiliin ja huomasin että nännien ympärillä kasvoi mustaa kiharaa karvaa oikein tiheästi. Alue oli n. 5 cm halkaisijaltaan. Unessa en sitä ihmetellyt mutta nyt mietin onko tämä enneuni. Osaako joku tulkita?
N34
Kommentit (8)
Mutta mulla ei kasva rinnoissa karvoja, olen nainen Jalkakarvatkin on vaaleita eikä erotu.
Ap.
Oletko nainen vai mies? Kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse enneunesta, vaan mahdollisuudesta valintoihin, mikä on eri asia. Jos olet nainen, sinun kannattaa ostaa suvulle tähän mennessä kuulunut mökki tai talo, jossa tulet voimaan hyvin. Jos olet mies, sinun kannattaa jatkaa (tai aloittaa) Lappiin tai muualle erämaihin suuntautuva patikointiharrastus. Se saa sinut unohtamaan viimeaikaisin raskas kokemus ja olemaan rauhassa oma itsesi taas.
Miikka Niskanen
Miikka kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse enneunesta, vaan mahdollisuudesta valintoihin, mikä on eri asia. Jos olet nainen, sinun kannattaa ostaa suvulle tähän mennessä kuulunut mökki tai talo, jossa tulet voimaan hyvin. Jos olet mies, sinun kannattaa jatkaa (tai aloittaa) Lappiin tai muualle erämaihin suuntautuva patikointiharrastus. Se saa sinut unohtamaan viimeaikaisin raskas kokemus ja olemaan rauhassa oma itsesi taas.
Olen Nainen kuten jo eka viestissä ja kommentista 2 voi lukea. Mutta itseasiassa asunnon hankinta edessä ja tuo suvun talo on yksi vaihtoehto. Kiitos 🙂
Enneuni mihin?
Sä vaan pelkäät rintakarvojen kasvamista tai sitten olet nähnyt jonkun kikkurapäisen ihmisen ja jossain vaiheessa miettinyt rintojasi ja hassusti ne yhdistyy sun aivoissa.
Entäs se että unessa suutelin kiihkeästi naista vaikka olen hetero?
aja tussu paljaaks..et näe karvasia unia enää ikinä
Unia tulee ja menee. Ei niiden perusteella kannata taloja ostella.
Mä ehdotan että jätät karvat ajamatta loppu kesän ja pääset yli siitäkin traumaattisesta pakkomielteestä...