Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainitse joku julkkis joka on samaa horoskooppimerkkiä kuin sinä, josta tunnistat samoja luonteenpiirteitä

Vierailija
20.07.2019 |

mitä itselläsi on.
Itse olen huomannut, että usein julkut josta pidän, sattuvat olemaan vesimiehiä kuten minäkin
(mm.Googlettamalla selvinnyt tämä mysteeri syntymäajasta).

Esim Denise Richards, näyttelijä, vaikuttaa mukavalta ja rennolta, ei vedä mitään roolia eikä hienostele tippaakaan, eikä varsinkaan ole rahanahne. Tollasia vesimiesnaiset juuri ovat.

Laitan myöhemmin muita, nyt tuli Denise vain mieleen kun katson juuri Beverly Hillsin täydellisiä naisia, joissa Denise keikkuu mukana, vaikkei mikään diiva tai prinsessa olekaan.

Mitähän merkkiä Camille Grammer mikä lie on, todella teennäinen ja rahanahne ihminen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Sheen on samanlainen mulkku kuin minä nuorempana.

Vierailija
22/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen kuin Trump: oranssi iho ja keltaiset hiukset, vokottelen kaikkea mikä liikkuu, valehtelen, lietson vihaa ja epäsopua, vainoharhainen, liehittelen diktaattoreja, rahan eteen seison vaikka päälläni, petän, käytän ihmisiä hyväkseni ja olen itseäni täynnä. Hävettää kaikkien meidän kaksosten puolesta.

Värjää ne hiukset, voit mennä jopa skorpparista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kala ja minunlaisia hörhöjä ei ole muita.

Vierailija
24/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen kuin Trump: oranssi iho ja keltaiset hiukset, vokottelen kaikkea mikä liikkuu, valehtelen, lietson vihaa ja epäsopua, vainoharhainen, liehittelen diktaattoreja, rahan eteen seison vaikka päälläni, petän, käytän ihmisiä hyväkseni ja olen itseäni täynnä. Hävettää kaikkien meidän kaksosten puolesta.

Värjää ne hiukset, voit mennä jopa skorpparista.

Hyvä idea, mutta kun olen punatukka jonka hiukset ovat haalenneet, siis on ihan oma väri ja vaikka värjään niin siellä alla se väri lurkkii. Lisäksi maksa taitaa vähän reistailla, kun iho on viime aikoina näyttänyt kellertävän oranssilta.

Vierailija
25/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Monroe, kaksonen. Supliikki ja lahjakas, kuin minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme