Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainitse joku julkkis joka on samaa horoskooppimerkkiä kuin sinä, josta tunnistat samoja luonteenpiirteitä

Vierailija
20.07.2019 |

mitä itselläsi on.
Itse olen huomannut, että usein julkut josta pidän, sattuvat olemaan vesimiehiä kuten minäkin
(mm.Googlettamalla selvinnyt tämä mysteeri syntymäajasta).

Esim Denise Richards, näyttelijä, vaikuttaa mukavalta ja rennolta, ei vedä mitään roolia eikä hienostele tippaakaan, eikä varsinkaan ole rahanahne. Tollasia vesimiesnaiset juuri ovat.

Laitan myöhemmin muita, nyt tuli Denise vain mieleen kun katson juuri Beverly Hillsin täydellisiä naisia, joissa Denise keikkuu mukana, vaikkei mikään diiva tai prinsessa olekaan.

Mitähän merkkiä Camille Grammer mikä lie on, todella teennäinen ja rahanahne ihminen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että usein ihmiset joista pitää samantien, paljastuvat saman merkin edustajiksi, tai saman elementin(tuli, maa, vesi, ilma) edustajiksi vähintään.

Astrologia on kyllä mielenkiintoista.

Eikä sillä tarkoiteta lehtien horoskooppeja, ilkkujille tiedoksi.

Vierailija
2/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei niiden julkkisten todellisia piirteitä tunne. Lehtien palstoilla ja somessa nyt voi antaa miten valheellisen kuvan tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunnista edes itsessäni kauriille mainittuja luonteenpiirteitä, vaikka horoskooppini on kauris :D

Vierailija
4/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Hollywoodin upeimmista kaunottarista on Härkiä ja tunnistan heissä itseni 😛

Vierailija
5/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belörf on samaa horoskooppia kuin minä. En oikein löydä meistä yhteläisyyksiä...

Vierailija
6/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun ei niiden julkkisten todellisia piirteitä tunne. Lehtien palstoilla ja somessa nyt voi antaa miten valheellisen kuvan tahansa. 

Ehkä olet joskus televisiota katsellut, kenestä pidit samantien, ilman että tiedät miksi?

Kai sä nyt joistain olet pitänyt samantien ja joitain et voi sietää?

Ei niitä luonteenpiirteitä tarvitse luetella. Luetelkaa vain julkisuuden ihmisiä joista olette heti pitäneet.

Vierailija
7/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle Pfeiffer, tyylikäs ja kaunis ja härkä, totta kai!

Vierailija
8/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet joskus televisiota katsellut, kenestä pidit samantien, ilman että tiedät miksi?

Kai sä nyt joistain olet pitänyt samantien ja joitain et voi sietää?

Ei niitä luonteenpiirteitä tarvitse luetella. Luetelkaa vain julkisuuden ihmisiä joista olette heti pitäneet.

Pidän Miika Nousiaisesta. Hän on syntynyt syyskuussa, minä tammikuussa. En voi sietää Niina Lahtista. Hän on syntynyt marraskuussa. 

Vierailija
9/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin Trump: oranssi iho ja keltaiset hiukset, vokottelen kaikkea mikä liikkuu, valehtelen, lietson vihaa ja epäsopua, vainoharhainen, liehittelen diktaattoreja, rahan eteen seison vaikka päälläni, petän, käytän ihmisiä hyväkseni ja olen itseäni täynnä. Hävettää kaikkien meidän kaksosten puolesta.

Vierailija
10/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streep.

Vierailija
11/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen kuin Trump: oranssi iho ja keltaiset hiukset, vokottelen kaikkea mikä liikkuu, valehtelen, lietson vihaa ja epäsopua, vainoharhainen, liehittelen diktaattoreja, rahan eteen seison vaikka päälläni, petän, käytän ihmisiä hyväkseni ja olen itseäni täynnä. Hävettää kaikkien meidän kaksosten puolesta.

No nyt tiedän, miksi ex-mieheni muistuttaa niin paljon Trumpia luonteeltaan. Kaksosia molemmat :D

Vierailija
12/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei aihe kiinnosta, painu helvettiin.

Vierailija
13/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The horoskooppi-ihmiset olette aika leppoisaa väkeä

Vierailija
14/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka julkkis olisi kuin minä, siis kaksonen, karismaattinen, älykäs ja monilahjakas?

Vierailija
15/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin aika monta julkkista, joista pidän. Yksikään ei ole samaa horoskooppia kanssani. Myöskään inhokeista ei löydy samaa horoskooppia. Erikoista. 

Vierailija
16/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. En tarkoittanut kyllä pahalla, mistä moinen purkaus?

Vierailija
17/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. En tarkoittanut kyllä pahalla, mistä moinen purkaus?

Älä välitä. Hän on vain tulimerkin edustaja. Siksi kokee viehätystä helvettiä kohtaan. 

Vierailija
18/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka julkkis olisi kuin minä, siis kaksonen, karismaattinen, älykäs ja monilahjakas?

Angelina Jolie, Jari Sarasvuo, J F Kennedy, Johnny Depp, Mark Wahlberg, Andersson Cooper... Onhan näitä.

Vierailija
19/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen on kauris niin kuin minäkin. Olen kyllä aina pitänyt Halosesta, mutta en meistä oikein muuta yhteistä löydä kuin sukupuolen. 

Vierailija
20/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Oinas ja niin oli myös Johann Sebastian Bach. Ilmankos olenkin niin musikaalinen.

Myös Albert Einstein oli Oinas. Se selittääkin minun älykkyyteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän