Laitoin päälle hyvin istuvat farkut.
Ja nuden värisen paidan ja arskat silmille. Kävelin kauppaan ja nautin samalla ilta-auringosta. Meikitön naama ja hiukset vielä kosteat suihkun jäljiltä. Kaksi kertaa tultiin iskemään. Tosin ei nyt mitään kummoisia miehiä, mut enivei. Ikää lähes nelkyt.
Kommentit (36)
Mä en ymmärrä tätä aloitusta. Mikä tämän pointti on?
Suomalaisetkin rohkaistuu kesähelteillä. Olet varmaan myös kivan näköinen!
Lauantain nousuhumalan sosiaalistaa ihmisiä.
Kyl se niin on, ettei huonosti istuvia farkkuja kannatakaan käyttää
Millä tavoin iskivät? Hymyili? Lol!
Olet arvokas sellaisenaan, vaikka kukaan ei koskaan tulisi iskemään. Tsemppiä.
Olivatko suomalaisia miehiä? Ja miten ne tulivat iskemään?
Toinen pysäytti mut matkalla, kysyi tietä jonnekin kun ei oikein tuntenut tätä seutua. Juteltiin hetki ja kutsui käymään kaverinsa luona, siellä kuulemma pienet juhlat. Kieltäydyin, niin pyysi numeroa.
Toinen tapaus sattui kaupassa ja taas tuli muka kysymään jostain tuotteesta jotain, minkä laitoin koriin. Sitten pientä small talkia ja kysyi lähtisinkö kahville. Kieltäydyin.
Ap
Suomalaisia olivat, iältään 30-40v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toinen pysäytti mut matkalla, kysyi tietä jonnekin kun ei oikein tuntenut tätä seutua. Juteltiin hetki ja kutsui käymään kaverinsa luona, siellä kuulemma pienet juhlat. Kieltäydyin, niin pyysi numeroa.
Toinen tapaus sattui kaupassa ja taas tuli muka kysymään jostain tuotteesta jotain, minkä laitoin koriin. Sitten pientä small talkia ja kysyi lähtisinkö kahville. Kieltäydyin.
Ap
Aika kiva! Mua ei koskaan ole tultu iskemään :D
Vierailija kirjoitti:
joku halus olla ystävällinen ja hymyili sulle? tai sit sä vaan olit helpon näköinen?
Oletko itse yhtä pinnallinen ja inhottava ihminen kuin minkälaisena näet muut ihmiset?
Mielestäni olin ihan tyylikkään näköinen, olen m-kokoinen, hieman muodokas kyllä. Ilman meikkiä ihan tavis.
Ap
Eli kyse oli jostain itseään täynnä olevista pleijereistä. Ei normaali mies koe olevansa niin kuumaa kamaa että lähtisi kyselemään akoilta numeroita, no way. Miten te naiset aina törmäätte niihin "terveen itsetunnon" eli pohjattoman narsismin kyllästämiin miekkosiin, minä vain kysyn.
Seksihelteet ovat alkaneet. Mutta miksi farkut jalassa näin kuumalla? Vai sattuiko tämä aiemmin?
joku halus olla ystävällinen ja hymyili sulle? tai sit sä vaan olit helpon näköinen?