Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin päälle hyvin istuvat farkut.

Vierailija
20.07.2019 |

Ja nuden värisen paidan ja arskat silmille. Kävelin kauppaan ja nautin samalla ilta-auringosta. Meikitön naama ja hiukset vielä kosteat suihkun jäljiltä. Kaksi kertaa tultiin iskemään. Tosin ei nyt mitään kummoisia miehiä, mut enivei. Ikää lähes nelkyt.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan tosi viehättävä. Mulle ei koskaan käy noin. Jos joku kivan näköinen ja oloinen mies tollee pyytelis kaffelle niin lähtisin varmaan heti. Oon helppo. Ap ei oo helppo, pointsit siitä. Hyvä ap.

Vierailija
22/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hyvin istuvat” = kireät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 164/67. Viisi vuotta sitten kyllä tultiin iskemään useinkin. Olin silloin 60 kg, mutta luulen että enemmän vaikuttaa kun kasvot ei enää nätit. Ja en näytä niin nuorelta.

Ap

Vierailija
24/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan tosi viehättävä. Mulle ei koskaan käy noin. Jos joku kivan näköinen ja oloinen mies tollee pyytelis kaffelle niin lähtisin varmaan heti. Oon helppo. Ap ei oo helppo, pointsit siitä. Hyvä ap.

No mä oon varattu ja vieläpä ujo, niin en sinkkunakaan suostunut.

Ap

Vierailija
25/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se niin on, ettei huonosti istuvia farkkuja kannatakaan käyttää

Paitsi jos aikoo itsekin vain seistä niin silloin riittää hyvin seisovat farkut.

Vierailija
26/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kunnon mies ei tule iskemään noin, vain joko epätoivoiset tai pelimiehet. Voihan niidenkin lähestymisestä toki iloita.

Vierailija
27/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihelteet ovat alkaneet. Mutta miksi farkut jalassa näin kuumalla? Vai sattuiko tämä aiemmin?

Semmoset ohuet farkut ja en ollut ajellu säärikarvoja.

Ap

Vierailija
28/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, ei olleet mitään komeita miehiä. Mulla itellä ihan komea mies, niin ihan hyvin asiat kuitenkin.

Ap

Vierailija
29/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli joku tuollainen epätoivoinen yrittelijä iskemään kun olin viimeisilläni raskaana. Mikä aivan varmasti myös näkyi (oli kesä). En ollut mielissäni saati viitsinyt kehua asialla nettipalstalla.

Vierailija
30/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen vastaava jonkun äijän jutteluntynkä tai vastaava luetaan iskuyritykseksi, niin onpahan mua sitten tässä aikojen saatossa yritetty iskee tosi monta kertaa. Enkä oo ollenkaan tajunnu moista. Vastaillu vaan mitä milloinkin... numeronpyytäjiä ja saatille haluavia oon tyrmänny oitis. Enkä ees muista mitä farkkuja oon milloinki käyttäny.

Vierailija
31/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuli joku tuollainen epätoivoinen yrittelijä iskemään kun olin viimeisilläni raskaana. Mikä aivan varmasti myös näkyi (oli kesä). En ollut mielissäni saati viitsinyt kehua asialla nettipalstalla.

No mäpä en oo raskaana, enkä näytäkään. Mut yks lyhyt kauppareissu ja kaksi iskuyritystä. Harvoin tapahtuu.

Ap

Vierailija
32/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen vastaava jonkun äijän jutteluntynkä tai vastaava luetaan iskuyritykseksi, niin onpahan mua sitten tässä aikojen saatossa yritetty iskee tosi monta kertaa. Enkä oo ollenkaan tajunnu moista. Vastaillu vaan mitä milloinkin... numeronpyytäjiä ja saatille haluavia oon tyrmänny oitis. Enkä ees muista mitä farkkuja oon milloinki käyttäny.

No jossain keskustassa, baarissa ilta- tai yöaikaan onkin hieman eri asia.

Ap

Vierailija
33/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoiset naiset näyttävät hyvältä ilman meikkiä. Meikattuna harvempi. Totu huomioon, jos et ole valmis lihomaan tai meikkaamaan jatkuvasti.

Vierailija
34/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousipas huomio ap:lla hattuun XD

Vierailija
35/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu ap!

Vierailija
36/36 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuollainen on ap:n mielestä jotenkin imartelevaa. Itse pidän tuollaista lähinnä ärsyttävänä kun sitä joskus tapahtuu. Jotenkin säälittäviä vonkaajia tuommoiset miehet.

No meitä on moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä