Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut mielialojeni perusteella seuraavanlaista

Vierailija
20.07.2019 |

Silloin kun olen hyvällä tuulella ja asiat tuntuu sujuvan hyvin, olen seikkailunhaluinen, tyytyväinen, tykkään olla ihmisjoukossa.
Sitten puolestaan silloin, kun on kuukautiset, väsymystä tai vaikka krapula, ajattelen, että kumpa joku vaan olisi kanssani, haluaisin vaan tylsän, normaalin elämän, jossa saisi olla rauhassa.
Miten voisin tehdä kestäviä päätöksiä elämäni suhteen, kun muutan mieltäni koko ajan? En vieläkään yli kolmekymppisenä tiedä, millaisen elämän edes oikein haluan. Pystyn tekemään vain lyhyen tähtäimen päätöksiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olet tässä hyvin kuvannut, niin nainen on täysin hormoniensa vietävissä oleva epälooginen yksilö.

Vierailija
2/5 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen koittaa hormoonikierrukkaa, noihin mielialoihin itse päädyin tän valitsemaan ja on se vahvin eli 7vuotta ja näyttää toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten olet tässä hyvin kuvannut, niin nainen on täysin hormoniensa vietävissä oleva epälooginen yksilö.

Nainenkin on yksilö, ei kaikilla hormonit heittele tuohon malliin.

Vierailija
4/5 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää että mies ei olisi hormoniensa vietävissä ?

Salli mun nauraa.

Naisetko siellä snägärijonossa keskenään tappelevat?

Naisellako menee pasmat täysin sekaisin kun hyvännäköinen mies sanoo edes pari sanaa?

Nainen tuijottelee kouristuksenomaisesti miesten perseitä kaupungilla?

Naiset tahtovat pakkomielteisesti peitota toisensa pallopeleissä kun kilpailuvietti on ottanut vallan?

Mieti nyt vähän ennen kuin kirjoitat yhtään mitään.

Vierailija
5/5 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö väittää että mies ei olisi hormoniensa vietävissä ?

Salli mun nauraa.

Naisetko siellä snägärijonossa keskenään tappelevat?

Naisellako menee pasmat täysin sekaisin kun hyvännäköinen mies sanoo edes pari sanaa?

Nainen tuijottelee kouristuksenomaisesti miesten perseitä kaupungilla?

Naiset tahtovat pakkomielteisesti peitota toisensa pallopeleissä kun kilpailuvietti on ottanut vallan?

Mieti nyt vähän ennen kuin kirjoitat yhtään mitään.

Anteeksi mutta mitä tarkoittaa kouristuksenomainen tuijottelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän