Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita yksinäisiä

perrrrse
20.07.2019 |

Onko paljonkin kaltaisiani ihmisiä?

Olen aina yksin, parisuhteet menee aina perseelleen jotka johtuvat osittain ADHD:eesta. Elämäni on muutenkin yhtä sähläystä ja epäonnistumista. En ole keskittymiskyvyttömyyteni ja impulsiivisuuden takia saanut edes käytä ammattikoulua vaikkakin neljää eri ammattia kokeillut mutta siinä se. Töitäkin yrittänyt tehdä mutta kyllästyminen tapahtuu nopeasti. Ainut ystäväkin meni parisuhteeseen jonka jälkeen katkaisi yhteydenoton lähes kokonaan. Arkeni koostuu lenkillä käydessä silloin kun huvittaa, muuten pelaan ja räplään puhelinta. Luottotiedottomana ei autoakaan voi pitää joten joka paikkaan kävellen ja näin ollen eri kaupungissa asuvien vanhempienikin näkeminen on haastavaa.

Onko olemassa mitään nettisivustoa jossa tutustua ihmisiin enkä nyt tarkoita mitään deitti sovelluksia tai sivustoja.
Tämä alkaa olemaan pidemmän päälle raastavaa ja vittumaista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen harkinnut kokeilla mutta en ole saanut vielä aikaiseksi

https://www.kaverihaku.net/

Vierailija
2/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin normaali. Ei ole edes diagnoosia selittämässä. En vain kelpaa. Aina jätetty yksin. Edes oma vanhempi ei kestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täysin normaali. Ei ole edes diagnoosia selittämässä. En vain kelpaa. Aina jätetty yksin. Edes oma vanhempi ei kestänyt.

Onko käynyt mielessä että vika todellakin on SINUSSA?

Vierailija
4/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook - yksinäiset yhteen. Taitaa olla 13000 jäsentä.

Vierailija
5/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä että vika todellakin on SINUSSA?

Enkö sen aika selvästi ilmaissut?

Vierailija
6/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook - yksinäiset yhteen. Taitaa olla 13000 jäsentä.

Kiitos mutta olen mieluummin yksin kuin alan fb

Vierailija
7/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksinäinen sielu, jolla on hyvin pitkälti samanlainen tilanne kuin ap:lla.

Olen ollut aina yksin, myös masentunut niin kauan kuin muistan. Lisäksi olen epäonnistunut kaikessa mitä olen ikinä yrittänyt. Johtunee laiskuudestani ja tyhmyydestäni. Ainoa mitä osaan, on tehdä huonoja päätöksiä.

Vierailija
8/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntuu, että ei ole minulle oikein mitään paikkaa tässä maailmassa. Olen kaikkinensa aika outo ja tunnen itseni suht ulkopuoliseksi kaikkialla muualla paitsi netissä. Ja netissäkin koen itseni jokseenkin hyväksytyksi silloin kun en ole omalla nimelläni liikkeellä. Olen sellainen epäonnistuja suunnilleen kaikessa mihin ryhdyn ja olen luultavasti jollain tasolla autistinenkin. Oikeita ystäviä ei ole oikeastaan ollut yhtään. Pisin kaverisuhteeni kesti jotain 11 vuotta, mutta sekin kaveri oli sellainen, että tykkäsi minua alistaa aika usein. Sellaisia minua maanrakoon polkevia "kavereita" on ollut ihan riittämiin. Yksinäisyys on minulle sellainen turvallinen olotila, tietää ettei kukaan voi ainakaan satuttaa mitenkään. Vaikkakin aina välistä olisi kiva kun olisikin sellainen oikein mukava kaveri jonka kanssa jutella ja harrastaa, mutta tiedostan sen, että sellaista ihmistä tuskin on olemassa, joka minut kaverikseen hyväksyisi ja olisi aidosti ystävällinen minulle. Joten surffailen sitten netissä alter egojeni kanssa, jankutan jonninjoutavuuksia ja puran jotain sosialisoimisen tarvetta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
9/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka olisi tällaisesta suosta noussut? Mikä auttoi?

Vierailija
10/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on yleistä. Itse tehnyt paljon aloitteita. Ehkä omalla kohdalla ratkaisevaa on, että minun on vaikea olla sillä tavalla avoin,mikä o edellytys ihmissuhteille

Vierailija
12/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole mitään diagnoosia, mutta muuten vain olen epäonnistuja. Yhtäkään tutkintoa en ole saanut valmiiksi. Töihin en juurikaan kyllästy ja koenkin että mun suurin ongelma on joku kunnianhimon puute. Kaverit ovat tehneet samoja töitä kuin minäkin ja todenneet ne ihan "paskaduuneiksi" ja häipyneet muihin töihin. Ja jossain vaiheessa myös jättäneen yhteydenpidon muhun. Yksi kaveri mulla on vielä jäljellä. Ja taas yksi tutkinto työn alla, saa nähdä valmistunko tälläkään kertaa. Parisuhteet on onnistunut yhtä huonosti kun opiskelutkin.

Vierailija
13/13 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut löytäneet seuraa?

https://somekaverit.fi/seuralista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän