Voiko ihminen olla kaunis, jos hänellä on vaalea iho, keskivaaleat hiukset ja sekaväriset silmät?
Eli tällainen mitäänsanomaton kuin minä. Katselen joskus ihaillen tummia, tummasilmäisiä naisia ja tunnen itseni harmaavarpuseksi.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (16)
Luusto, symmetrisyys ja kroppahan sen määrää oletko kaunis vai ei, daaaaaa.
Idiootti
Kyllä kauneus vaatii kauniit värit.
Toki voi meikata, värjätä ja laittaa värilliset piilolinssit.
vaaleat, joilla ei ole kulmakarvoja eikä ripsiä näyttää kauhealta.
mutta olet sä varmaan ihan kaunis
Kyllä kauneus vaatii kauniit värit.
Toki voi meikata, värjätä ja laittaa värilliset piilolinssit.
Kampaaja ei meinannut antaa värjätä maantienvärisiä ("tuhkan värisiä" kuten hän sanoi) hiuksiani, hän päivitteli että on niin kauniin väriset luonnostaan ja monet siellä kuulemma haluaisi sellaiset hiukset mutta kun niitä ei värjäämällä saa. Värjäämällä saa suht tummasta tukasta joko tummemmat tai ihan blondit, mut sellasta luonnollista maantienväriä ei :) Mietipä sitä ap! :)
oletko huomannut että esim. huippumalleilla erittäin yleinen väritys on juuri semmoinen "maantienvärinen"! Se on myös esim. Etelä-Euroopassa erittäin ihailtu väritys, koska sitä ei saa helposti purkista kuten vetyperoksidiblondin saa. Esimerkkejä erittäin kauniista "maantienvärisistä" esim. Kate Moss, Gisele Bundchen, Jennifer Aniston...
Murrettuväristen ihmisten vaan pitää valita meikki- ja vaatesävyt tarkkaan ettei meikki ja vaatteet hukuta heidän omaa kauneuttaan ja tee suttuisen näköiseksi. Esim. jos vetää päälle jotkut punamustat vaatteet niin tuonvärinen ihminen tosiaan näyttää naamastaan mitättömältä (ellei sitten laita myös kiloa meikkiä). Omaa värimaailmaa edustavissa vaatteissa hän näyttää todennäköisesti hillityn ja rauhallisen, arvokkaan kauniilta.
oletko huomannut että esim. huippumalleilla erittäin yleinen väritys on juuri semmoinen "maantienvärinen"! Se on myös esim. Etelä-Euroopassa erittäin ihailtu väritys, koska sitä ei saa helposti purkista kuten vetyperoksidiblondin saa. Esimerkkejä erittäin kauniista "maantienvärisistä" esim. Kate Moss, Gisele Bundchen, Jennifer Aniston...
Kate Moss on värjätty blondiksi, Buncenin tukka on niin purkista kuin olla ja voi ja Aniston ei ole ikinä kaunista nähnytkään.
Murrettuväristen ihmisten vaan pitää valita meikki- ja vaatesävyt tarkkaan ettei meikki ja vaatteet hukuta heidän omaa kauneuttaan ja tee suttuisen näköiseksi. Esim. jos vetää päälle jotkut punamustat vaatteet niin tuonvärinen ihminen tosiaan näyttää naamastaan mitättömältä (ellei sitten laita myös kiloa meikkiä). Omaa värimaailmaa edustavissa vaatteissa hän näyttää todennäköisesti hillityn ja rauhallisen, arvokkaan kauniilta.
No jos ei osaa meikata niin minkä näköinen tahansa saa itsestään suttuisen näköisen.
No, itse en ole omalla hiusvärilläni (värjään kuparinruskeaksi, oikea väri on saman värinen kuin hiiripöllön oksennus) ja pukeudun ihoni värin mukaan suht. kirkkaisiin väreihin. En meikkaa paljoa, mutta en "huku" yhteenkään kirkkaaseen väriin, en vaikka se olisi kirkkaan punainen. Olen kyllä yhtä luonnonkaunis kuin hirvikin, mutta ei siitä sen enempää. Jos käyttäisin sekä luonnollisen värisiin hiuksiini että ihooni sopivia värejä vaatteisani, olisin koko ajan näkymätön kaikille. Mullanruskea ja harmaa on aika pahat värit mun ikäiselle sekä ammatissani olevalle ihmiselle.
Mielestäni ainoa oikeasti kaunis julkisuudessa ollut nainen on Audrey Hepburn. Hän oli kaunis vanhanakin, eikä hän ollut mikään harmaa hiiri, kuten miltei kaikki suomalaiset ovat.
Esiintyy yleensä todella vähän meikattuna. Vaalea, vähän raitoja, vaalea iho, vaaleat silmät. Vartalon iho kalpea ja luominen. Ja hyvin menestynyt malli sekä kotimaassa että ulkomailla:)
Ymmärrän kyllä, että saatat tuntea itsesi harmaavarpuseksi. Olen itse samanvärinen, ja korostan värejäni värjäämällä kulmat, hiuksissa ennen kokoblondaus, nyt raitoja. Aina vähän meikkiä. Hehkua poskiin ja rajausta silmiin.
Jos käyttäisin sekä luonnollisen värisiin hiuksiini että ihooni sopivia värejä vaatteisani, olisin koko ajan näkymätön kaikille. Mullanruskea ja harmaa on aika pahat värit mun ikäiselle sekä ammatissani olevalle ihmiselle.
nämä maantienväriset edustavat yleensä tyyppiä pehmeä syksy tai pehmeä kesä. Eikä yhdenkään värityypin palettiin kuulu pelkkiä mullanruskeita ja harmaita, vaan sävyjä kaikista väreistä. Pehmeille tyypeille ei kaikkein kirkkaimpia, mutta ei ne kaikki mitään hailakanharmaitakaan ole.
Itse olen semmoinen pehmeä syksy tyyppinen, eli aavistuksen kellertävät maantienväriset hiukset, vihreänruskeat silmät, vaalea iho. Tykkään pukeutua oliviinvihreään, kullanruskeaan, farkunsiniseen ja tehosteväreinä esim. paidoissa turkoosia, terrakottaa, kullanväriä. En koe että olisin ihan täysin väritön ollenkaan. Toki varmaan jonkun näyttävästi pukeutuneen tummaverikön rinnalla olen varmasti hailakka, mutta minutsa se on vaan erilaista kauneutta, vähän kuin riikinkukko ja västäräkki ovat eri tavalla kauniita.
on kyllä ihan höpöhöpöä. Tai ammattitaidon puutetta.
t: kampaaja
Värjäämällä saa suht tummasta tukasta joko tummemmat tai ihan blondit, mut sellasta luonnollista maantienväriä ei :) Mietipä sitä ap! :)
Joo, teknisesti on varmaan mahdollista värjätä maantienvärinen tukka, mutta kyllähän sen näkee kilometrin päähän että ei ole aidon värinen. (jos kyllä muutkin värjäykset näkyy.) Varmaan tää ranskalainen kampaaja ihasteli sitä luonnollista väriä.
Joo, teknisesti on varmaan mahdollista värjätä maantienvärinen tukka, mutta kyllähän sen näkee kilometrin päähän että ei ole aidon värinen. (jos kyllä muutkin värjäykset näkyy.) Varmaan tää ranskalainen kampaaja ihasteli sitä luonnollista väriä.
Suomalainen kampaaja kun on tunnettu siitä, että ammattitaito on kohdallaan MUAHH HAHH HAHH.....
Otan hiuksiini vaaleita raitoja, ja korostan silmiäni meikillä. Ja ihan kelpotulos tulee. Mä oon kans sellainen "syksy"-värinen ja mm ruskeaan ja oranssiin taittuvat sävyt. Kampaus- ja pukeutumisvalinnoilla pystyy omaan kauneuteen vaikuttamaan paljon....
Otan hiuksiini vaaleita raitoja, ja korostan silmiäni meikillä. Ja ihan kelpotulos tulee. Mä oon kans sellainen "syksy"-värinen ja mm ruskeaan ja oranssiin taittuvat sävyt. Kampaus- ja pukeutumisvalinnoilla pystyy omaan kauneuteen vaikuttamaan paljon....
on kyllä ihan höpöhöpöä. Tai ammattitaidon puutetta. t: kampaaja
Suomalainen kampaaja kun on tunnettu siitä, että ammattitaito on kohdallaan MUAHH HAHH HAHH.....
näin useita vuosia euroopan eri maissa asuneena että suomalainen rivikampaaja ON kyllä todella ammattitaitoinen verrattuna kollegoihinsa euroopassa!
tummempien ihmisten maissa sinua jopa palvottaisiin