Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mammat on mieltä miehestä joka tienaa palttiarallaa 13 000 egee eli einaria mikä on kolttoista tonnia eli donaa eli dounaria eli aika paljon

Vierailija
20.07.2019 |

Niin

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen verotus pitää kyllä huolen siitä ettei tuosta paljon jää käteen jos tuo on palkkatuloa. Että ei jatkoon.

Mutta miksi naiset silti haluaa hyvätuloisen miehen?

Vierailija
62/87 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet vuositulot. Ei kiinnosta, varsinkin kun älynlahjat puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli revisio on ohi ja kauhealla ylityömäärällä tuli komea tili. Hienoa. Normaaliin perhe-elämän arkeen tarvittaisiin myös miestä jakamaan taakkaa.

Vierailija
64/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh isosti tulee rahaa!

Vierailija
65/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen rahasumman yhdistää ap:n kirjoitustapaan, tulee vahvasti mieleen että puhutaan vuosipalkasta bruttona. Kuukausipalkka 1083 € brutto.

Vierailija
66/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi oikeilla rahamiehillä on se, että 1000 on "rahaa" tai "kiloa" eli esimerkiksi 12 000 on "12 rahaa" tai jos ollaan asiallisemmassa keskustelussa "12 kiloeuroa". Miljoona on jo sen verran, että sitä kutsutaan miljoonaksi ei missään tapauksessa "miltsiksi".

Vierailija
67/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan että monia naisia kiinnostaisi tutustua lähemmin AP

Ei luoja miten te miehet kuvittelette että nainen pokataan pelkällä rahalla. Mua kysyttiin just treffeille veneilemään, viestissä oli ison ja kalliin muskeliveneen kuva 😑

Junttia. Tosi junttia. Pahinta on, että noille ihan oikeesti löytyy kauniita ja jopa todella mukavia naisia. Heitä ei ilmeisesti haittaa, että ovat tulleet pokatuksi hienolla veneellä tai ispilla tuloilla.

Mua aikoinaan pyysi treffeille rikkaan perheen poika. Kieltäydyin. Hän vetosi ”Etkö tajuu et mun faija on kaupungin kolmanneks rikkain! Mallitki kuolaa mun perään!” Totesin vain, että ”Mene sitte niiden mallien luokse” 😂 Niin noloa ja naurettavaa!

Vierailija
68/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea vai työttömyysrahaa? Vai oletko matalapalkka-alalla?

Vierailija
69/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina yhtä näennäisnokkela? Ilmaisu toi mieleen Speden. Pelkästään tämän pohjalta ei kiinnosta.

Vierailija
70/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotukea vai työttömyysrahaa? Vai oletko matalapalkka-alalla?

13 000 euroa toimeentulotukea??

Vierailija
71/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinku sillain niinku ihquu!!! 😍

Vierailija
72/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tienaan vaan vähän yli 3500€\kk ja pesää tulee ovista ja ikkunoista. Olen erittäin hyvässä parisuhteessa, mutta aina vaan nätimmät ja fiksummat mimmit kiehnäämässä minun perään.

Vierailija
73/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tienaan vaan vähän yli 3500€\kk ja pesää tulee ovista ja ikkunoista. Olen erittäin hyvässä parisuhteessa, mutta aina vaan nätimmät ja fiksummat mimmit kiehnäämässä minun perään.

Mieti miten helposti saa ap kun palttirallaa kybän eli kyyberin eli kymperin enemmän tienaa kuin sinä

Vierailija
74/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja miten te miehet kuvittelette että nainen pokataan pelkällä rahalla. Mua kysyttiin just treffeille veneilemään, viestissä oli ison ja kalliin muskeliveneen kuva 😑

Junttia. Tosi junttia. Pahinta on, että noille ihan oikeesti löytyy kauniita ja jopa todella mukavia naisia. Heitä ei ilmeisesti haittaa, että ovat tulleet pokatuksi hienolla veneellä tai ispilla tuloilla.

Onko laatikon muotoinen pää ja syntymässä saadut leveät hartiat ainoa sallittu tapa saada nainen?

Olen ponnistellut aika paljon isojen tulojen saamiseksi. Samassa olen kehittänyt itseäni ja luonut arvoa ympärilleni. Sinustako se ei ole mitään, ja naista pitäisi ”haitata”, jos kiinnostuu minusta?

Vierailija
75/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko laatikon muotoinen pää ja syntymässä saadut leveät hartiat ainoa sallittu tapa saada nainen?

Olen ponnistellut aika paljon isojen tulojen saamiseksi. Samassa olen kehittänyt itseäni ja luonut arvoa ympärilleni. Sinustako se ei ole mitään, ja naista pitäisi ”haitata”, jos kiinnostuu minusta?

Sama kuin että lottovoitto on ainoa kunniallinen tapa rikastua, itse rahojen tekeminen kovalla työllä (vaikka yrityksen kasvattamalla) taas on halveksittavaa :) järjellä ajatellen pitäisi olla päinvastoin

Vierailija
76/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii..

Vierailija
77/87 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onpa tyhmä kalamies, kun vieheillä lohia pyytää, vaikka mato-ongella voisi saada jonkun kivan piikkiselkäisen ahvenan."

Vierailija
78/87 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii..

Rehellinen nainen

Vierailija
79/87 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko haamujohtaja Nesteellä?

Vierailija
80/87 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13000 siis vuodessa.Eli on työtön..??? Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi