Suutelusta voi saada tippurin!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan niskaankin saanut sukupuolitauteja kun jotain jakorasiaa kannatellut olkapäillään festareilla.
Herpes voi oikeasti ilmetä ihan ihollakin, esim. polvitaipeessa. Tavallisempi herpesvariaatio iholla on vyöruusu mutta kyllä se sukupuoliherpes yhtä lailla voi puhjeta minne tahansa.
Taudit tarttuvat limakalvolta. Tautisen elimen suuhoito - ja sen jälkeen jonkun muun suuteleminen. Se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö porukka tätä muka tiennyt,nykyään myöskin nielussa muhii useimmat taudit ja suutelu todellakin on vaarallista. Eritoten miehillä on hpv shittiä suun alueella,tiedätte varmaan miksi..se siitä seuraa kun nusutellaan ristiin vuosikausia.
Niin siis niillä teidän naisten suosimilla jännä miehillä on kenen kanssa tykkäätte panna.
Kävimpä minä vuosia selibaatissa ollut mies pitkästä aikaa treffeillä. Treffien päätteeksi nainen halusi suudella. Minäpä en koska nainen on puheidensa mukaan matkustellut, käynyt paljon yöelämässä ja festareillakin. Viinaahan noissa mestoissa kuluu ja sitten paneskellaan ja imetään kalua. No thaks niitä huulia ja kieltä mun suuhun.
No oletpa estoinen ja ennakkoluuloinen. Minäkin olen matkustellut ja käynyt festareilla mutten eläissäni ole silloin ollut juovuksissa saati pannut ketään. Turvallisuus ennen kaikkea.
Ehkä sinä et ole, mutta useimmat on. En halua jakaa bakteerikantoja biletyttöjen ja heidän yhdenyön panojensa kanssa.
Ai useimmat? Oletko oikein empiiristä tutkimusta tehnyt asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö porukka tätä muka tiennyt,nykyään myöskin nielussa muhii useimmat taudit ja suutelu todellakin on vaarallista. Eritoten miehillä on hpv shittiä suun alueella,tiedätte varmaan miksi..se siitä seuraa kun nusutellaan ristiin vuosikausia.
Ei tästä kovin paljon puhuta. Ehkä yläkoulussa varoitellaan mutta ei meille aikuisille missään.
Just parasta nuolla peppusilmää 8)