Kukaan muu ei koskaan tiskaa meillä
Kommentit (19)
Sellaista se on meillä yksinasuvilla. Ei kukaan muu koskaan tiskaa :(
Ei meilläkään. Se kuuluu mun tehtäviin. On kuulunut jo 28vuotta. T: Kotirouva
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole muka tiskikonetta, joka tiskaa?
Kaikilla ei todella ole tiskikonetta. Ja kaikkia astioita ei voi pestä tiskikoneessa, vaikka sellainen olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Keittiö on alkuperäinen vuodelta1964 eikä sinne saa tiskonetta. Meillä asuu 3 henkinen perhe.
Se on hienoa, että pidät tiskaamisesta noin paljon :)
Vierailija kirjoitti:
En mä siitä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä siitä pidä.
Sitten olet masokisti. 13 vuotta putkeen asiaa, josta ei pidä ei onnistu jos ei siitä tavallaan myös nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei todella ole tiskikonetta. Ja kaikkia astioita ei voi pestä tiskikoneessa, vaikka sellainen olisikin.
Ne astiat voi jättää kauppaan. Niin minä ainakin teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne astiat voi jättää kauppaan. Niin minä ainakin teen.
En viitsi jättää itselleni tarpeellisia asioita kauppaan vain siksi, että niitä ei voi pestä koneessa. Ei se parin astian käsin tiskaus niin työlästä ole.
Olen mies ja perheessä on vaimo ja lapsia. On näköjään mun homma tuo tiskaus. Koneella ja käsin, mutta mulle on jäänyt aina.
Asia luultavasti korjaantuu kun siitä valittaa täällä.
Ja tähänkin pätee se vanha totuus että kun jonkun homman otat hoitaaksesi niin sitäpä saat tehdä, kukaan ei tule tarjoutumaan vaikka kuinka odottaisit. Olisikohan tiskivuoroista mihinkään, vai voittaako marttyyrina olo vapautuksen tiskistä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tähänkin pätee se vanha totuus että kun jonkun homman otat hoitaaksesi niin sitäpä saat tehdä, kukaan ei tule tarjoutumaan vaikka kuinka odottaisit. Olisikohan tiskivuoroista mihinkään, vai voittaako marttyyrina olo vapautuksen tiskistä?
Ei mies tai lapsi suostu tiskaamaan vaikka vuorot tehtäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies tai lapsi suostu tiskaamaan vaikka vuorot tehtäisiin.
Ei tietenkään suostu, kun sinä tiskaat heidän puolestaan. Hulluahan se olisi tarjoutua hommaan, jonka toinen hoitaa mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Keittiö on alkuperäinen vuodelta1964 eikä sinne saa tiskonetta. Meillä asuu 3 henkinen perhe.
Miksei saa tiskikonetta?
Kun muutat sinne yksiöön, joudut tiskaamaan joka tapauksessa.
Meillä mies tiskaa ja hoitaa koko keittiön ruuanlaittoa myöten, ihana järjestely. Ja ihan omasta tahdostaan. :D
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa tiskikonetta?
Meillä ei saa siksi, että keittiössä ei yksinkertaisesti ole paikkaa, johon tiskikone mahtuisi. Tiskipöydän alla on putket edessä ja muissa teoriassa mahdollisissa paikoissa on kaapinrungot. Vaatisi ison remontin, että paikan saisi järjestettyä. Talomme niin ikään 60-luvulta ja keittiö melko alkuperäisessä kunnossa. -eri
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa tiskikonetta?
Vaatisi ison remontin. Ap