Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5v poika haluaisi laittaa kaverinsa vesipuistosynttäreille bikiniyläosan ja hameen

Vierailija
20.07.2019 |

Kaikki kutsutut ovat Poikia ja olettaisin että kaikki muut pojat tulevat paikalle uimahousut mukana. Sanoin pojalle että laittaa vaan normaalit uimahousut ja sitten alkoi huuto raivari että kyllä siskokin saa. Miten nyt olisi järkevintä toimia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muuten ihan tavallinen ja haluaako olla poika? Sinänsä ihan hyvä muistaa tämäkin puoli eikä aina vaan sitä, että miksen minä saa kun pojatkin saa, vaikka provohan tämä siis on.

Vierailija
2/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän muuten ihan tavallinen ja haluaako olla poika? Sinänsä ihan hyvä muistaa tämäkin puoli eikä aina vaan sitä, että miksen minä saa kun pojatkin saa, vaikka provohan tämä siis on.

Kyllä muuten on poikamainen mutta hänen mielestään siskon uima-asu on hienomman näköinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö hän, että häntä pidettäisiin tyttömäisen ja hän joutuisi epätoivotun huomion kohteeksi?

Vierailija
4/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on poikamainen mutta hänen mielestään siskon uima-asu on hienomman näköinen. Ap

Anna laittaa jos haluat että muut pojat pilkkaa häntä.

Itse en altistaisi omaa lastani kiusaamiselle.

Joo pitäisi olla avarakatseinen ja sukupuolineutraali mutta maailma ei sitä ole enkä haluaisi tehdä omasta lapsesta edelläkävijää ja siten maalitaulua kiusaajille.

Vierailija
5/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaankin provo, mutta itse olen sitä mieltä, että yksikään lapsi (ei tyttö eikä poika) ei tarvitse bikiniyläosaa. Eihän lapsella ole rintoja, joten miksi pitäisi olla bikinimallinen yläosa? Jos haluaa erillisellä yläosalla varustetun uima-asun, se voisi olla vaikkapa jokin hihattoman t-paidan näköinen. 

Vierailija
6/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat laittaa. Tämän päivän lapset eivät yleensä kiusaa tuollaisista. Otatte uimahousut varmuuden vuoksi mukaan, jos vaikka poika haluaisikin käyttää niitä.

7/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että näille synttäreille on kutsuttu uimahousuissa, eikä hänellä nyt tähän hätään ole antaa hametta. Siskon on todennäköisesti pienet tai ylisuuret? Tykkääkö uikkareistaan vai onko vika niissä? Ja mihin tahansa päädytkin, niin komppaan edellistä - ne omat uimahousut mukaan.

Vierailija
8/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ostamassa uudet uimahousut ja anna pojan itse valita, esim mololla on aivan ihania kuoseja.

Vierailija
9/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uv-puku voi myös olla mieleinen, tää antaa samalla suojaa auringolta mikä on vaan hyvä.

Vierailija
10/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vanhemmat kutsuvat lapsiaan tytöiksi ja pojiksi? Onneksi kouluissa ei enää saa.

Vierailija
11/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 5v tyttökään ei ole bikini-iässä. Sanoisin, että ne ei ole pienten lasten juttu.

Toisaalta, jos kaverit on hyvin kasvatettu, ja fiksut vanhemmat heillä mukana, voisin antaakin hänen olla bikiniyläosassa. Muuten kiusaaminen voisi mietityttää.

Vierailija
12/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi laittaa. #4 kirjaili jo omatkin perusteluni varsin tyhjentävästi. Yhteiskunnan pitäisi muuttua, mutta pienet lapset eivät kuulu sinne etulinjaan vastaanottamaan kaikkea p*skaa mitä ymmärtämättömät ihmiset saattavat heidän päälleen syltää.

Vierailija
13/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en oikein usko, sillä:

-eikö se raivari olisi tullut jo siinä vaiheessa kun pojalle ostettiin uimahousut eikä bikineitä?

-tai siinä vaiheessa kun siskolle ostettiin bikinit?

-haluaako poika siis sen siskon uimapuvun vai että hänelle mennään ostamaan samanlainen? Kai hän tajuaa että siskon on väärän kokoinen ja että vanhemmat eivät osta hänelle uusia vaatteita aina kun hän vaatii?

Jos on totta niin sano että nyt ei mennä ostamaan uutta uimapukua kun edellinen vielä mahtuu, mutta seuraavan saa valita oman halunsa mukaan.

Vierailija
14/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin tuollaisen pojan adoptoitavaksi välittömästi.

Vierailija
15/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotaille vesipuistosynttärit? Taidatte haluta eroon lapsista. Tai sitten kaikkien vanhemmat (molemmat) on myös kutsuttu.

Vierailija
16/16 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna laittaa ja Iltalehti ja YLE paikalle kuvaamaan ja tekemään juttua.