Vaihdoin perhe-elämän toyboyhin. Suosittelen samaa kaikille keski-ikäisille naisille.
Elämästä voi myös nauttia. Kyllähän se on paljon mukavampaa olla hyvännäköisen nuorukaisen kainalossa ja nauttia erotiikasta eksoottisten palmujen alla kun kattella sitä kaljuuntuvaa ja piereskelevää äijää tiuskimassa sohvalla sekä rääkyviä mukuloita jotka ei ole mihinkään tyytyväisiä.
Kommentit (14)
Ja keski-ikäiselle leikkikaveriksi miehelle sitten joku 'tom-boy,' vai ?
Keski-ikäielle miehelle leikkiseuraksi 2 kipaletta 20 v naisia. Nehän on yhteenlaskettuna saman ikäisiä. Paljon kivempaa leikkiseuraa kuin vanha vaimoke.
Jos mies kirjoittaisi noin niin mammat puuskuttaisivat.
Eikö edes hävetä olla noin kaksinaamainen?
Itse nautin eläväisten lasteni kasvun ja kehityksen seuraamisesta. En haluaisi uneksia elämästä ilman lapsiani. Lapset ovat tyytyväisiä, kun saavat riittävästi ruokaa, vaatetta, rakkautta ja huolenpitoa vanhemmilta.
Olen keski-ikäinen nainen ja erittäin tyytyväinen keski-ikäiseen mieheeni/puolisooni. Totta, että joskus piereskelee, mutta kuka mies ei joskus piereskele. Oikeasti!
Mieheni on mielestäni hyvännäköinen keski-iässä ja lakanat heiluvat joka toinen päivä. Ei mitään syytä uneksi jostakin nuoremmasta.
En siis haluaisi itseäni selkeästi nuorempaa miesystävää toyboyksi. (Kokeiltu on joskus, en halua tällaista elämää itselleni)
Palmut ja aurinko kelpaisivat kyllä, mutta onneksi heinäkuussa on tulossa kesähelteet +25 - +30 astetta Suomen leveysasteille.
Työkaverini on ehtinyt saamaan jonkin verran omaisuutta, on ihan ok näköinen, lapset juuri muuttaneet pois kotoa.
On yli 50 v ja ei osaa vieläkään juoda alkoholia ja on aika rääväsuu. Ja polttaa.
Ei kelvannut kenellekään täällä, meni Gambiaan ja toi sieltä nuoremman miehen mukanaan. Mies on kotona. Hänellä on kotityöt, mitkä tekee. Muuten saa hengailla muiden gambialaisten kanssa Itiksessä päivisin.
On tosi tyytyväinen. Antaa miehelle käyttörahaa tonnin kuukaudessa.
Seksi on kivaa vain 5 min. kerrallaan. Ihan muut asiat ovat tärkeitä ja ne löydän edelleen keski-ikäisen mieheni kanssa.
N40+ kirjoitti:
Itse nautin eläväisten lasteni kasvun ja kehityksen seuraamisesta. En haluaisi uneksia elämästä ilman lapsiani. Lapset ovat tyytyväisiä, kun saavat riittävästi ruokaa, vaatetta, rakkautta ja huolenpitoa vanhemmilta.
Olen keski-ikäinen nainen ja erittäin tyytyväinen keski-ikäiseen mieheeni/puolisooni. Totta, että joskus piereskelee, mutta kuka mies ei joskus piereskele. Oikeasti!
Mieheni on mielestäni hyvännäköinen keski-iässä ja lakanat heiluvat joka toinen päivä. Ei mitään syytä uneksi jostakin nuoremmasta.En siis haluaisi itseäni selkeästi nuorempaa miesystävää toyboyksi. (Kokeiltu on joskus, en halua tällaista elämää itselleni)
Palmut ja aurinko kelpaisivat kyllä, mutta onneksi heinäkuussa on tulossa kesähelteet +25 - +30 astetta Suomen leveysasteille.
Minullakin on ihan suomalainen ihana toyboy 42 v.
N55
No mites se 'Tomboy' (...siis sen 'toyboyn' sijasta luokseen otettavaksi) ?
Minulle kelpaisi ensisijaisesti seksi oman keski-ikäisen mieheni kanssa, jos hän vain lopettaisi kroonisesti pihtaamasta.
Minullakin oli samanlainen uni yöllä.