Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä ei enää kiinnosta seksi

Vierailija
20.07.2019 |

Väheneekö miesten halukkuus seksiin radikaalisti viisikymppisenä? Miestäni ei enää tunnu kiinnostavan. Olen kyllästynyt tekemään aloitteita, jotka eivät johda mihinkään, siitä tulee vain joka kerta huono ja kelpaamaton olo.

Olen itse ryhtynyt puuhiin aina, kun mies on halunnut eli usein ilman, että itseä olisi huvittanut ollenkaan. Lisäksi huolehdin ulkonäöstäni ja muut miehet pitävät kauniina. Oma mies ei näytä enää arvostavan sitäkään, eikä kehu kauniiksi. Olen ollut sängyssä myös kokeilunhaluisempi, uudistukset ovat olleet aina minun ehdottamiani.

Suhdetta on takana 8 vuotta vasta ja sen alku oli hyvin seksuaalinen. Nyt mietin, paraneeko tämä tästä enää vai pitääkö todeta, että elämme lopun aikoja? Miesten vähistä haluista puhutaan ihan liian vähän. Mies on siis ihan normaalikuntoinen ja pystyy seksiinnhalutessaan ja sinisiä pillereitäkin häneltä löytyy, vaikkei aina käytäkään niitä. Mutta pitäähän silloinkin olla ensin se halu ensin. Menettävätkö miehet sen halun hyvin yleisesti, vaikka kykyä olisi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti

Sinccis

Vierailija
2/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kiinnostaa, mutta ei sinun kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin ero on sitten edessä. En tarvitse mitään parisuhdetta tai avioliittoa, jossa ei ole haluttu naisena. Yhteisiä lapsiakaan ei ole. Seksi ja se, että voi tuntea olevansa haluttu naisena ja vastaavasti haluta miehekästä puolisoa ovat minulle ainoa syy pysyä suhteessa.

Ap

Vierailija
4/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntymiseen liittyvät matalat testosteroniarvot? Onko mies saanut mahaa, laiskistunut ja hieman tuuliviiri? Vilkaise vaikka Seksuaaliterveysklinikan sivuja, sieltä löytyy joku testikin. Miehelläni oli tämä muutama vuosi sitten ja samoin olen kuullut aika monelta muulta. Asia on korjattavissa, jos itse niin haluaa. Nyt mieheni on vireääkin vihreämpi viisikymppinen ja minä onnellinen vaimo.

Vierailija
5/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntymiseen liittyvät matalat testosteroniarvot? Onko mies saanut mahaa, laiskistunut ja hieman tuuliviiri? Vilkaise vaikka Seksuaaliterveysklinikan sivuja, sieltä löytyy joku testikin. Miehelläni oli tämä muutama vuosi sitten ja samoin olen kuullut aika monelta muulta. Asia on korjattavissa, jos itse niin haluaa. Nyt mieheni on vireääkin vihreämpi viisikymppinen ja minä onnellinen vaimo.

Äh, ei mieheni mikään vihreä ole, puhelin korjasi taas ihan itse!

Vierailija
6/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän saanut mahaa ja voi olla, että arvot ovat vähäisempiä. Olen joskus ottanut sen puheeksi, että kannattaisi mitata arvot, mutta hän ei halua keskustellakaan sellaisesta.

Eikö hoito ole pistoshoitoa vai millainen? Onko siitä sivu- ja haittavaikutuksia?

Ap

Vierailija
7/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin ero on sitten edessä. En tarvitse mitään parisuhdetta tai avioliittoa, jossa ei ole haluttu naisena. Yhteisiä lapsiakaan ei ole. Seksi ja se, että voi tuntea olevansa haluttu naisena ja vastaavasti haluta miehekästä puolisoa ovat minulle ainoa syy pysyä suhteessa.

Ap

Mies on erittäin seksuaalinen olento. Jos mies ei halua naistaan seksuaalisesti niin se ei myöskään sitä rakasta. Eri juttu nämä testo-ongelmaiset joiden haluttomuus selittyy sillä tai aseksuaalit, mutta nämä on asia erikseen. Jos mies ei halua naistaan niin se ei sitä rakasta. Sillä selvä. Ero on tuossa tapauksessa ainoa ratkaisu, kaikki muu olisi säälittävää roikkumista ja itsensä nöyryyttämistä.

Vierailija
8/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on erittäin seksuaalinen olento. Jos mies ei halua naistaan seksuaalisesti niin se ei myöskään sitä rakasta. Eri juttu nämä testo-ongelmaiset joiden haluttomuus selittyy sillä tai aseksuaalit, mutta nämä on asia erikseen. Jos mies ei halua naistaan niin se ei sitä rakasta. Sillä selvä. Ero on tuossa tapauksessa ainoa ratkaisu, kaikki muu olisi säälittävää roikkumista ja itsensä nöyryyttämistä.

Tämä kuulostaa aika mustavalkoiselta. Päteekö se vielä viisikymppisenä? Kuinka usein mies, joka ei oikeasti halua vaimoaan, voi kuitenkin panna hänen kanssaan ihan tarpeidentyydytyksenään vain? Onko se sen merkki, jos peitto heiluu vain esim kerran kahdessa viikossa?

Mistä siis erottaa hormonaalisen iän mukanaan tuoman haluttomuuden ja tuollaisen oikean haluttomuuden?

Vierailija
9/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän saanut mahaa ja voi olla, että arvot ovat vähäisempiä. Olen joskus ottanut sen puheeksi, että kannattaisi mitata arvot, mutta hän ei halua keskustellakaan sellaisesta.

Eikö hoito ole pistoshoitoa vai millainen? Onko siitä sivu- ja haittavaikutuksia?

Ap

Tyhmyyteen ei auta mikään, mutta jo elintapojen muuttaminen terveellisempään suuntaan auttaa. Eli säännnöllistä liikuntaa, fiksut ruuat ja annoskoot, napostelu minimiin on hyväksi. Siinä siis pitää olla itse mukana tekemässä tai mikään ei muutu ja olo pysyy ikävänä.

Pistoshoito on helppo, mutta siinä on haittavaikutuksensa, joita monet miehet pelkäävät. Ne saa kyllä luettua netistä. Oma mieheni otti pistoshoidon ja muutti monelta osin syömisiään ja liikkumistapojaan. Painoa lähti 20 kg ja hän on kuin nuori mies kunnoltaan nyt. Samoin oli ystäväperheen miehellä.

Vierailija
10/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja etenkin römpsä on yliarvostettua.

Vierailija
11/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa aika mustavalkoiselta. Päteekö se vielä viisikymppisenä? Kuinka usein mies, joka ei oikeasti halua vaimoaan, voi kuitenkin panna hänen kanssaan ihan tarpeidentyydytyksenään vain? Onko se sen merkki, jos peitto heiluu vain esim kerran kahdessa viikossa?

Mistä siis erottaa hormonaalisen iän mukanaan tuoman haluttomuuden ja tuollaisen oikean haluttomuuden?

Menee lääkäriin, siellä otetaan pitkät ja lyhyet testot. Jos ne on kunnossa niin kyllä tervettä miestä panettaa vaikka koko ikänsä ellei ole jokin aseksuaali joka ei saa nautintoa seksistä. 1-2 kertaa viikossa seksiä on ihan normaali määrä seksiä parisuhteessa. Sitten kun alkaa olla useiden viikkojen ja kuukausien, jopa vuosien taukoa niin vastaus on se että homma hoidetaan muualla. Jos miestä itseäänkin vaivaa oma haluttomuutensa voi kyse olla testojen vähyydestä. Mies voi myös olla haluton testojen vähyyden takia ja onnellinen siitä, että ei haluta, eikä siksi halua edes korjata asiaa, vaikka itsekin olisi sitä mieltä, että testoissa saattaa olla vikaa. Tämä on ihan samaa vallankäyttöä kuin pihtaaminenkin. Toinen ei halua ottaa riskiä, että alkaisi haluttaa. Tietoisesti siis kieltää puolisoltaan oikeuden seksiin. Parisuhde on vastavuoroisuutta ja jos toisella sitä ei ole niin silloin voi päätellä, että suhteessa on kaksi yksinäistä ei kahta yhdessä.

Vierailija
12/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, jonka miehellä oli matalat testosteronitasot: meillä heiluu peitto 2-3 kertaa viikossa, lomalla heilui neljäkin kertaa viikossa, yleensä mies on aloitteellinen ja mies kunnossa ei ole enää mitään vikaa. Mies on anopinkin mielestä hyvin onnellisen tuntuinen. :)

Haluttomuus katosi hiljalleen sen myötä kun mahanröllykkä alkoi kadota ja mies sai taas nukuttua yönsä. Uniapneaa mitattiin sillin myös ja tilanne oli aika paha jo, mutta nyt sekin on selätetty ongelma. Ahdistuneisuus ja mielialan vaihtelut katosivat ja kaikki muuttui. Mies jaksaa tehdä kaikkea hyvin ja on iloinen hyväntuulinen tyyppi.

Vierailija
13/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi huolehdin ulkonäöstäni ja muut miehet pitävät kauniina."

Miksi tämä aina muistetaan mainita? Missä te ulkonäöstänne huolehtivat naiset oikein liikutte kun teitä ei koskaan näy päivänvalossa? Marimekko-kaapu ja kouvolatukka EIVÄT OLE ulkonäöstä huolehtimista.

Vierailija
14/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vihamielisyys ei ole fiksu tapa hoitaa asioita ja saada yhtään mitään parempaan päin. Jos siis olet kotona kuin perauksiin ammuttu karhu, niin en yhtään ihmettele, että mies ei halua.

Vierailija
15/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta meilläkään. Yhdessä parikymmentä vuotta, lasten jälkeen aktiviteetit vähenivät ja harventuivat. Nyt ei enää ollenkaan. Käynyt kyllä mielessä, onko sillä joku toinen. 

Vierailija
16/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inox-kettu kirjoitti:

Miksi tämä aina muistetaan mainita? Missä te ulkonäöstänne huolehtivat naiset oikein liikutte kun teitä ei koskaan näy päivänvalossa? Marimekko-kaapu ja kouvolatukka EIVÄT OLE ulkonäöstä huolehtimista.

Se että satunnainen mies pitää sinua kauniina firman pikkujouluissa tai kesäterassilla ei tarkoita vielä että olisit kaunis. Yhden tai kahden panon jälkeen se sama mies saattaa alkaa kummasti välttelemään tapaamistasi ja keksiä tekosyitä ettei tarvitsisi enää panna. Näin on usein käynyt itselleni.

Vierailija
17/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inox-kettu kirjoitti:

Se, että et näe naisia, on vain sinun ongelma. Ehkä oletkin miehiin päin kallellaan?

Vierailija
18/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta meilläkään. Yhdessä parikymmentä vuotta, lasten jälkeen aktiviteetit vähenivät ja harventuivat. Nyt ei enää ollenkaan. Käynyt kyllä mielessä, onko sillä joku toinen. 

Kyllähän terve mies seksiä kaipaa. Miehesi on sairas tai hoitelee asiat jonkun muun kanssa. Yhdessä asuminen on melkoista myrkkyä parisuhteen seksielämälle. Melkein kannattaisi asua osian ajasta erillään jos ei ole pieniä lapsia. Sitten ehkä arvostaisi sitä seksiä ja romantiikkaakin ihan eri tavalla kun näkisi vain harvemmin, esimerkiksi viikon välein?

Vierailija
19/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inox-kettu kirjoitti:

Inox-kettu kirjoitti:

Se että satunnainen mies pitää sinua kauniina firman pikkujouluissa tai kesäterassilla ei tarkoita vielä että olisit kaunis. Yhden tai kahden panon jälkeen se sama mies saattaa alkaa kummasti välttelemään tapaamistasi ja keksiä tekosyitä ettei tarvitsisi enää panna. Näin on usein käynyt itselleni.

Voi raukkaa!! Jos sinua ei huolita miesten kainaloon kuin hetkeksi, niin jossakin muussa on vikaa kuin ulkonäössä! Ystäväporukassani on muutamia eronneita 40-50 vuotiaita naisia ja he ovat löytäneet kaikki itselleen uudet ihanat miehet nopeasti. Yksikin ystävä on varmasti 100 kg, mutta mies löytyi nopeasti ja parempaa suhdetta saa etsiä.

Vierailija
20/56 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän terve mies seksiä kaipaa. Miehesi on sairas tai hoitelee asiat jonkun muun kanssa. Yhdessä asuminen on melkoista myrkkyä parisuhteen seksielämälle. Melkein kannattaisi asua osian ajasta erillään jos ei ole pieniä lapsia. Sitten ehkä arvostaisi sitä seksiä ja romantiikkaakin ihan eri tavalla kun näkisi vain harvemmin, esimerkiksi viikon välein?

Sinulla ei taida olla ketään ja olet ollut yksin vuosia? 😄