Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleva anoppi ärsyttää...

27.05.2006 |

Muutin juuri miesystäväni kanssa yhteen. Asumme nyt hänen vanhempiensa omistamassa kerrostalo-asunnossa. Nyt anoppi tuli yllättäen vierailulle ja on kuin kotonaan täällä. Tietty tämä on hänen ja miehensä, mutta voisi silti kunnioittaa minuakin!!! Hän järjestelee aina paikat uuteen uskoon. Vaikka mieheni ja minä siivottiin täällä juuri päivää ennen hänen tuloaan. Tuntuu todella kurjalta kun itse ensin rehkii ja puhkii paikat siistiksi, niin se ei kelpaa hänelle!!! Hän siivoaa silti.

Anoppi on jo imuroinut, pyyhkinyt pölyt ja pessyt lattiat ja suihkun ja wc:t. Hän ei ole hetkeäkään rauhassa täällä. Minulla kun olisi omat hommat mitä pitäisi tehdä, enkä saa niihin hetkeäkään rauhaa häneltä.

Ja tiedän 200% että hänellä on neuroottinen siivousvimma. Kaikki asiat pitää aina tehdä hänen mieltymystensä mukaan.

Kaikkein ärsyttävintä on se, että olen ollut koko ajan kipeä. En saa siis levätä ollenkaan, olla rauhassa. Vaan koko ajan pitäisi jotakin touhuta.

Mietinpä vain minun ja mieheni tulevaisuutta, kun rakennamme oman talon. Siellä ei anoppi kyllä ota siivousvälineitä esille. Jos sen uskaltaa tehdä, niin näytän ystävällisesti ovea. Tämän olen sanonut jo miehellenikin. Onneksi hän on samaa mieltä, niin vältymme tappeluilta. Minä kun määrään meidän talossa!

Olen joka kerta täällä asunnossakin siivonnut, kun hän on tullut käymään ja joka kerta on liian sotkuista ja hän tarttuu siivousvälineisiin ja alkaa puunaamaan. Raivostuttavaa!!!!!!!!!!! Olemme monesti maininneet, että nyt on siivottu koko kämppä, ettei hänen tarvitse! Ja vain kerran hän on jättänyt siivousvälineet rauhaan!

Tulipa oikein tunteenpurkaus. Onko kenelläkään muulla vastaavaa kokemusta innokkaasta anopista, joka siivoaa ja järjestää paikat uuteen uskoon niin ettet itse enää löydä mistään mitään????

Auttakaa pliis, mitä voin tehdä!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarrä kun haukutaan hyvää ajatteleva ihminen! Mitä jos anoppisi haluaisi olla sinulle avuksi !! Minä ainakin olisi iloinen jos anoppini tulisi siivoamaan... ei tarvitsisi maksaa ulkopuolista siivousfirmaa...en missään nimessä loukkaisi anoppiani sanomalla että sinä et täällä siivoa päinvastoin kiittäisin hänen avustaan!!!!!

Vierailija
22/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että anoppi toisaalta ajattelee hyvää, mutta ei se oikeuta häntä loukkaamaan minua ja siivoamaan kodissani. Enkä todellakaan tarvitse ulkopuolista siivousfirmaa tai anoppia siivoamaan!!! Minä sivoan itse kaiken!!! Suhteemme pitäisi olla vuokranantaja-vuokralainen!!!! Ja miniä-anoppi. EI ANOPILLA OLE OIKEUTTA TUNKEUTUA REVIIRILLENI NOIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Etkö sinä loukkaantuisi jos olisit anoppiasi varten siivonnut lattiasta kattoon, ja kun hän tulee teille hän tarttuisi ensimmäisenä siivousvälineisiin ja mutisisi itsekseen kamalasta sotkusta????? Eikö se loukkaisi mitenkään??? Olisitko vain kiittollinen avusta??? Tuskin!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut loukata tuntemuksiasi mutta ilmeisesti ajattelen eri lailla. Ehkä hän ei ajattele että loukkaa sinua jos siivoaa... itsekkään en näe siinä mitään pahaa. Se että hän kommentoi että onpas likaista antaa hänelle tavallaan aloitteen alkaa siivoamaan (vaikka ei ehkä sitä ihan ajattelisi) tai oletko ajatellut että hän haluaisi tutustua sinuun paremmin ja siksi haluaa olla kodissanne pidempään siivouksen varjolla?Minä en siivoaisi missään nimessä anoppiani varten vaan pidän kotini niin siistinä mistä itse pidän.Kyllä anoppini saa kodissani vapaasti kulkea kunhan ei ala makuuhuoneen ym. laatikoita tutkimaan ( siittä alkaa vasta minun reviirini!) Tsemppiä!

minnuli-:

Tiedän, että anoppi toisaalta ajattelee hyvää, mutta ei se oikeuta häntä loukkaamaan minua ja siivoamaan kodissani. Enkä todellakaan tarvitse ulkopuolista siivousfirmaa tai anoppia siivoamaan!!! Minä sivoan itse kaiken!!! Suhteemme pitäisi olla vuokranantaja-vuokralainen!!!! Ja miniä-anoppi. EI ANOPILLA OLE OIKEUTTA TUNKEUTUA REVIIRILLENI NOIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Etkö sinä loukkaantuisi jos olisit anoppiasi varten siivonnut lattiasta kattoon, ja kun hän tulee teille hän tarttuisi ensimmäisenä siivousvälineisiin ja mutisisi itsekseen kamalasta sotkusta????? Eikö se loukkaisi mitenkään??? Olisitko vain kiittollinen avusta??? Tuskin!!!!!!!!!