Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ikinä nähneet että nuori kaunis nainen työpaikalla heittäisi läpändeerusta ja kaikki miehet ympärillä nauraisivat ihan räkänä?

Vierailija
19.07.2019 |

Mutta entäs toisinpäin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä olen. Siitä on noin 30 vuotta, kun minä olin vielä nuori ja miesvaltaisessa työpaikassa. Kaunis minä olen vieläkin, näin ikäisekseni

Olisit voinut jättä tuon,”näin ikäisekseni” pois, ihminen on aina kaunis, meidän vuodenaikamme ovat vain erilaisia.

Vierailija
22/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei ole ikinä tarvinnut hurmata vastakkaista sukupuolta hauskoilla ja nokkelilla jutuillaan, joten heillä ei myöskään ole kyseinen kyky kehittynyt kovinkaan pitkälle

Voi tosin olla, että tulevaisuudessa näemme yhä enemmän todella hauskoja naisia, kun ylipaino runtelee länsimaisten ihmisten ulkonäön ja naiset menettävät sen tehokkaimman hurmauskeinonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi paljastaa ettei hänellä ole juuri ystäviä.... Ja siitä olen samaa mieltä ettei Amy Schumer ole hauska. Toisin kuin Wanda Sykes ja moni muu, youtubesta löytyy.

Tina Fey ja Amy Poehler muun muassa, Fey kirjoitti ja näytteli 30 Rockissa, Poehler teki samoin Parcs and Recreationissa. Muitakin on, mutta nuo ovat lempiohjelmiani.

Lempinäyttelijöitäni taas ovat Alison Brie (Community, GLOW), Audrey Plaza (Parks and rec) ja Sofia Vergara (Modern Family). Varsinkin jälkimmäisen koomikon kyvyt unohdetaan usein ulkonäkönsä vuoksi, mutta uskomattoman hauska.