Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ikinä nähneet että nuori kaunis nainen työpaikalla heittäisi läpändeerusta ja kaikki miehet ympärillä nauraisivat ihan räkänä?

Vierailija
19.07.2019 |

Mutta entäs toisinpäin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ympärillä oli tosin yleensä sekä miehiä että naisia. Ihan huippu tyyppi ko. tyttö - fiksu, nätti ja oikein supliikki olematta jutuissaan ilkeä ketään kohtaan. Sattuipahan olemaan älyttömän taitava verbaalisesti ja vieläpä sanavalmis.

Vierailija
2/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekemistä naisen ulkonäöllä on asian suhtee? nauraako miehet ainoastaa kauniitten naisten vitseille?

Vierailija
4/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tekemistä naisen ulkonäöllä on asian suhtee? nauraako miehet ainoastaa kauniitten naisten vitseille?

Et ilmeisesti ymmärtänyt kysysmystä.

Vierailija
5/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kohdalla tuo on yleensä sitä, että mies yrittää väkisin pitää itsensä huomion keskipisteenä heittäen mauttomia vitsejä ja muut joutuvat vaivaantuneena kuuntelemaan.

Vierailija
6/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt.

Mutta sen olen nähnyt, että miehet pitävät naisista jotka nauravat kaikille vitseille. Siis nauravat huonoillekin vitseille kippurassa tekonaurua.

Sitä kotkotusta on ikävä kuunnella, mutta ei voi mitään. Miehet eivät ole hyviä tunnistamaan teeskentelyä, enkä tiedä välittäisivätkö edes jos huomaisivat.

Kaikki ihmiset pitävät siitä jos heidän vitseilleen nauretaan, joten silti ihan ymmärrettävää.

Tiedän, että kuulostaa katkeralta, mutta kun tiedän millainen tämä nainen oikeasti on - silloin kun miehet ei ole paikalla - niin nämä miehet säälittää.

Vierailija
7/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä olen. Siitä on noin 30 vuotta, kun minä olin vielä nuori ja miesvaltaisessa työpaikassa. Kaunis minä olen vieläkin, näin ikäisekseni

Vierailija
8/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Meillä on hauskaa porukkaa töissä, miehiä ja naisia. Mutta na.i.svi.ha.aja-ap ei tätä huomaisi vaikka paikalla olisikin.

Vierailija
9/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt.

Mutta sen olen nähnyt, että miehet pitävät naisista jotka nauravat kaikille vitseille. Siis nauravat huonoillekin vitseille kippurassa tekonaurua.

Sitä kotkotusta on ikävä kuunnella, mutta ei voi mitään. Miehet eivät ole hyviä tunnistamaan teeskentelyä, enkä tiedä välittäisivätkö edes jos huomaisivat.

Kaikki ihmiset pitävät siitä jos heidän vitseilleen nauretaan, joten silti ihan ymmärrettävää.

Tiedän, että kuulostaa katkeralta, mutta kun tiedän millainen tämä nainen oikeasti on - silloin kun miehet ei ole paikalla - niin nämä miehet säälittää.

Hyvä pointti tämäkin. Terv. ap

Vierailija
10/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas naurattaa krapulassa omat ajatuksetkin. Olen niin leppoinen krapulassa työskennellessä että nauran kaikelle ilman mitään vitsailuakin.

Krapulassa olen siksi töissä, koska palkka on alle 12e tunti.

Tulen jatkossakin työskentelemään joka päivä krapulassa, kunnes palkkaus on kohdallaan.

Vierailija
11/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Miesvaltainen työpaikka. Tyttö oli parikymppinen, hyvännäköinen, älykäs ja melko ronski.

Vierailija
12/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tyypillisesti ole kovinkaan hauskoja. Jokainen voi esimerkiksi katsoa Amerikan suosituimman naiskoomikon Amy Schumerin esityksiä, ja miettiä kuinka paljon naurattaa..

Vierailija
13/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tyypillisesti ole kovinkaan hauskoja. Jokainen voi esimerkiksi katsoa Amerikan suosituimman naiskoomikon Amy Schumerin esityksiä, ja miettiä kuinka paljon naurattaa..

Pirjo Heikkilä on joskus ihan hauska.

Vierailija
14/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kun saisi jonkun perustelun. Tunnen paljon enemmän hauskoja naisia kuin miehiä. Lisäksi tuo iänikuinen Schumer ei ole maailman ainoa naiskoomikko, vaikka sovinistit niin tuntuvat luulevan. Ja tykätäänhän hänestäkin, vaikka juuri sinä et tykkäisi.

/8

Vierailija
15/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eehheh heeeh eehheh heeeh kirjoitti:

Minua taas naurattaa krapulassa omat ajatuksetkin. Olen niin leppoinen krapulassa työskennellessä että nauran kaikelle ilman mitään vitsailuakin.

Krapulassa olen siksi töissä, koska palkka on alle 12e tunti.

Tulen jatkossakin työskentelemään joka päivä krapulassa, kunnes palkkaus on kohdallaan.

Rahalla saa laatua.

Noin muuten saa naureskelevan krapulaisen retkun.

Noinhan se on. Ja uusi tulee tilalle kun antaa retkulle potkut. Nähty on ja hauskaa oli.

Vierailija
16/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen ollut koko ikäni samassa työpaikassa ja ikäeroa on 20 vuotta seuraavaksi nuorempaan. Olin 25-vuotias kun monin tähän paikkaan töihin, eikä 45-vuotiaat miehet nauraneet siellä ”räkänä”. Nyt olen 45 ja miehet 65 ja edelleen naureskelemme sivistyneesti kahvitauoilla. Meillä ei ole ollut sijaisia tai harjoittelijoita, enkä usko että työpaikkani miehet siltikään nauraisivat ”räkänä”. Huvittava ajatuskin.

Vierailija
17/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei ole ikinä tarvinnut hurmata vastakkaista sukupuolta hauskoilla ja nokkelilla jutuillaan, joten heillä ei myöskään ole kyseinen kyky kehittynyt kovinkaan pitkälle

Vierailija
18/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi paljastaa ettei hänellä ole juuri ystäviä.... Ja siitä olen samaa mieltä ettei Amy Schumer ole hauska. Toisin kuin Wanda Sykes ja moni muu, youtubesta löytyy.

Vierailija
19/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei ole ikinä tarvinnut hurmata vastakkaista sukupuolta hauskoilla ja nokkelilla jutuillaan, joten heillä ei myöskään ole kyseinen kyky kehittynyt kovinkaan pitkälle

Evolutiivisesti asian täytyy olla näin, ainakin tilastollisesti. Jostain kumman syystä eri sukupuolilla on vähän eri asiat mitä ne arvostaa vastakkaisessa sukupuolessa eniten, keskimäärin.

Vierailija
20/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kun saisi jonkun perustelun. Tunnen paljon enemmän hauskoja naisia kuin miehiä. Lisäksi tuo iänikuinen Schumer ei ole maailman ainoa naiskoomikko, vaikka sovinistit niin tuntuvat luulevan. Ja tykätäänhän hänestäkin, vaikka juuri sinä et tykkäisi.

/8

Ei ne Schumerin jutut olisi yhtään sen hauskempia miehenkään kertomana.