Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko miehiä jotka ovat niin yksinkertaisia että pidät heitä jo vähäjärkisinä?

Vierailija
19.07.2019 |

Omaan tuttavapiiriin kuuluu kaksi kappaletta, muut suurin piirtein normaaleja. Onkohan tämä yleistäkin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. AP:n isä, äiti ja ap itse.

Vierailija
2/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Opistoinsinööri. En ymmärrä miten on voinut saada tutkinnon läpi. Tosin siitä on jo niin kauan, että ehkä silloisessa maailmassa se on ollut mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paras kaveri on tällainen. Olen useamman kerran kysynyt mikä kyseisen typin pitää vuodesta toiseen mieheni, ja siinä sivussa minun, elämässä, mutta ilmeisesti lapsena alkanutta ystävyyssuhdetta on vaikea katkaista. Ehkä hän antaa sitten fiksulle ja "normaalille" miehelleni itsetuntobuustia tms. Itse en jaksaisi enkä jaksa kyseisen tyypin seuraa lainkaan.

Vierailija
4/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Hän ei tosin peruskoulusta päässyt läpi kuin sovellettuna.

Vierailija
5/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni paras kaveri on tällainen. Olen useamman kerran kysynyt mikä kyseisen typin pitää vuodesta toiseen mieheni, ja siinä sivussa minun, elämässä, mutta ilmeisesti lapsena alkanutta ystävyyssuhdetta on vaikea katkaista. Ehkä hän antaa sitten fiksulle ja "normaalille" miehelleni itsetuntobuustia tms. Itse en jaksaisi enkä jaksa kyseisen tyypin seuraa lainkaan.

Miten tämä tyhmyys ilmenee? Tykkää eri asioista kuin te normaalit?

Vierailija
6/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieheni kaveri. Joutui asumaan jopa meillä jonkin aikaa koska hänen parisuhteensa eivät koskaan kestä.

Vierailija
7/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen, pari. Enemmän tunnen tällaisia naisia. Useimmat ihme kyllä tuntuvat selviävän arjestaan jotenkuten.

Vierailija
8/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eno.

Vierailija
9/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tyhmyys ilmenee? Tykkää eri asioista kuin te normaalit?

Hän sellainen superiloinen. Nauraa kun ei ymmärrä mitä häneltä kysytään tai mistä keskustelussa on kyse. Tykkää kivoista ja yksinkertaisista asioista. Kun tulee vähän monimutkaisempi arjen ongelma eteen niin sormmi menee suuhun.

Vierailija
10/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vain yhden naisen. Korkeasti koulutettu hänkin, jollain vilunkipelillä täytynyt koulutuksensa saada.

Vierailija
11/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisia ihmisiä joitakin, johtuu mielestäni mielenterveydellisistä syistä joita eivät ole pystyneet hoitamaan. Yritän aina kannustaa ja tavallani auttaa heitä, itselläni olllut elämässä samankaltaisia tilanteita ja tiedän ettei sieltä ole helppo nousta.

Vierailija
12/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi on, joka ei nyt ehkä ole vähäjärkinen, mutta niin kaavoihinsa kangistunut kun olla ja voi eikä koskaan ole ketään naista pystynyt pitämään. Taitaa olla semmonen ikuinen neitsyt ja peräkammarin poika?

Vierailija
13/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikki miehet ole tuollaisia?

N

Vierailija
14/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun EX-mies😁

Vierailija
15/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymättömyys ja kehittymättömyys. Kun kuulee sanan "tissi" niin rupeaa kikattamaan.

Vierailija
16/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmin.

Vierailija
17/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Ovat naisia. Useimmat tuntemani naiset ovat kuin naula otsassa syntyneitä.

Vierailija
18/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia, mutta nekin hakkaa kaikki palstalla aikaansa viettävät naiset älykkyydessään.

Mennen , tullen ja palatessa. 

Vierailija
19/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montakin. Miehissä on paljon näitä vähä-älyisiä. 

Yhdellä ei ole minkäänlaista tilannetajua, puhuu taukoamatta asioita jotka eivät parhaallakaan tahdolla kiinnosta ketään, toistaa loputtomiin samoja juttuja ja hänelle pitää puhua hyvin yksinkertaisesti jotta menee perille jos menee. Ehkä pahinta on, että ei osaa suodattaa sanomisiaan ja saattaa kertoa jotain seksivitsejä lasten läsnäollessa ja eritevitsejä ruokapöydässä eikä tajua lainkaan tekevänsä jotain sopimatonta vaikka muut yrittäisivät vaihtaa puheenaihetta tai vähän vihjatakin. Pitää sanoa suoraan, että lopeta. On ikävä kyllä sukua, joten joutuu joskus sietämään. Jokin häiriö ilmeisesti löytyy. 

Entinen luokkakaveri yläasteella oli sosiaalisesti niin vammainen, että epäilin oliko pääkopassa aivotoimintaa lainkaan. Sai kaikista aineista jotain vitosia, ei osannut vastata mihinkään kysmykseen ikinä, ehkä juuri ja juuri jos nimeä kysyttiin. Ei ymmärtänyt lukemaansa, ei osannut selittää mitään abstraktia, ainoastaan kouriintuntuvia asioita. Vaikutti älylliseltä tasoltaan lapselta. Ei kyennyt pitämään puoliaan, ei osannut jutella eikä keskustella, pukeutui kuin iso 6-vuotias (joihininkin sarjiscollegepaitoihin ja verkkareihin). Hauskinta tässä on, että on 18-vuotiaasta asti ollut töissä ja naimisissa. Lestadiolainen, joten molemmat taisi onnistua vanhempien ja uskonveljien ansiosta. Sääliksi käy lapsia. Ja vaimoa, paitsi luultavasti on samanlainen, joten erityisesti lapsia.. 

Vierailija
20/23 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan rakastaa ystäväänsä. Onko se niin vaikea naisena ymmärtää? Kykeneekö nainen rakastamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi