Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niko Nousiainen livessä klo 17.30

Vierailija
19.07.2019 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin säälitti vähän Niko kun oli niin Sofian perään ja kommentoi luxuskuviin. Voin vaan kuvitella miten Nikolla parempi olla nyt, ei menettänyt Sofiassa yhtään mitään. Ainakin toivon että ajattelee niin.

Vierailija
2/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän toivoin, että olisi hiljaa, kun on täysin ulkopuolinen nykyisin tuohon naiseen. Mut varmaab pelkää, että häntä yhdistetään tuohon ja haluaa oikaista, mikä on kyllä enemmän kuin ymmärrettävää.

Vierailija
4/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi Sofia jatkanut Nikon kanssa. Niko julkisuudesta huolimatta rempseä tavis, vaikutti palvovan maata tuon pyrkyrin jalkojen alla. Ei riittänyt tavallinen hyvä mies. Karma is a bitch, bitch.

Vierailija
5/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi haastattelija on?

Todella rasittava. Ei pysty kuuntelemaan.

Vierailija
6/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikoa ei näytä paljoa päivän uutinen masentavan, päinvastoin

Vierailija
7/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Nousiainen humalassa/aineissa? Ikää jo reilusti että pitäis olla aikuinen, mutta jollekin asteelle on jäänyt.

Vierailija
8/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Nousiainen humalassa/aineissa? Ikää jo reilusti että pitäis olla aikuinen, mutta jollekin asteelle on jäänyt.

Se tekee töitä tuolla

Vierailija
9/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Niko menossa BB syksyl

Vierailija
10/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko vaikuttaa niin jalat maassa tyypiltä. Hellyttävää, miten selitti nettiasioita itseään nuoremmille. Niin innoissaan ja iloisena.

Vierailija
11/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Niko siis tuolla töissä vai kertomassa jutusta? Mun oli pakko lähteä lasten kanssa rantaan, kun olin luvannut.

Vierailija
12/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin aluksi ajattelin noista uutisista, että se pidätetty on tämä Niko N. Ihan hyvä kun selvennetään asioita. Täälläkin ekat ketjut tuosta pidätyksestä alkoi vain sanoilla Sofia ja Niko pidätetty. Ja kun en niin niin paljon seuraa ko. henkilöitä, oli väärinkäsitys selvä. En varmaan ole ainoa. 

Koko pidätyssoppaan sanon vain kuten muutkin, että Karma kostaa. Tässä sen nyt näki. Ja myönnän kyllä, olen vahingoniloinen. Iloitsen aina kun joku suomalainen menestyy maailmalla, mutta tässä ei edes ole menestystarinaa noiden "rikkauksien" taustalla. Turhaa pullistelua vain somessa.  Tiesihän sen, että tämäkin kupla puhkeaa. Yllätys oli sen puhkeamisen syyt. 

Terv. Mummo

Vierailija
13/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi Sofia jatkanut Nikon kanssa. Niko julkisuudesta huolimatta rempseä tavis, vaikutti palvovan maata tuon pyrkyrin jalkojen alla. Ei riittänyt tavallinen hyvä mies. Karma is a bitch, bitch.

Naiselle ollaan todella kostonhimoisia vaikka mies on TAAS tässä se pääjehu. Nainen saa valita itse kumppaninsa. Sen sijaan Aviomiehen sukunimeä on turha valita, koska isoisät vihaa sen takia tyttöjä.

Itse antoi nimensä kanalle. Saa siis kantaa osan vastuuta. Tämä kanavan oli Nikkelin omaisuutta. Miksi Nikkeli ei ottanut nimeä Ruusila? ;)

Vierailija
14/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin luulin että tää alkuperäinen Niko on toinen osapuoli koska en seuraa mitään juorujuttuja niin etäisesti vaan tiesin ja muistin otin jostain.

Vierailija
15/15 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ollaan todella kostonhimoisia vaikka mies on TAAS tässä se pääjehu. Nainen saa valita itse kumppaninsa. Sen sijaan Aviomiehen sukunimeä on turha valita, koska isoisät vihaa sen takia tyttöjä.

Itse antoi nimensä kanalle. Saa siis kantaa osan vastuuta. Tämä kanavan oli Nikkelin omaisuutta. Miksi Nikkeli ei ottanut nimeä Ruusila? ;)

Niko piti oman nimensä, kuten Sofiakin.