Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jossain flunssaa liikkeellä?

Vierailija
19.07.2019 |

Onko nyt missään liikkeellä flunssaa? Silmiä kirvelee, kurkku on vähän kipeä ja jäseniä särkee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että suurimpien lentokenttien ja satamien terminaalien kautta kulkemisella saa helposti flunssaa.

Vierailija
2/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaviruksia on satoja ellei tuhansia ja niitä on aina joka paikassa liikkeellä. Vastustuskyky kun pettää niin sen saat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen flunssassa, pahempi kuin syksyllä. Lisähauskuutena vielä paha allergia. Kuumetta ja vi tuttaa to kesähelle. Syksyllä sairastaminen on kivempaa. Tuntuu kuin henki menisi.

Vierailija
4/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä.

Vierailija
5/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt yskinyt todella superlimaista yskää kohta kolme viikkoa, henkeä saa haukkoa koko ajan.

Yöunista ei tule mitään kun tuntuu että tukehtuu. Höyryhengitystä ja suolavedellä kurlausta 24/7. Kuumetta oli mutta vain alussa. Kyljet todella kipeät jatkuvasta yskimisestä, yskäkohtauksia ei saa loppumaan millään.

Hemmetinmoinen kurkkukipu, nenän tukkoisuus( räkä on kuin jotain kumisementtiä) ja päänsärky koko ajan.

Jos joku tulee sanomaan että "sähän olet vaan vähäsen tollasessa perusflunssassa", tinttaan kuonoon.

Vierailija
6/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mun miehellä, 5 päivää nyt maannut, yskinyt ja räkinyt. Kävi eilen lääkärissä, ei kuulemma vakavaa. Jälkitaudeista varoiteltiin kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi