Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi n. 180 cm pitkä nuori nainen sanoi, ettei tykkää korkokengistä siksi, koska on koroissa lähes kaikkia miehiä pidempi

Vierailija
19.07.2019 |

Itse hieman tuota pidempänä miehenä minua vähän surettaa tällaiset kommentit. On toki jokaisen oma asia, millaisista kengistä tykkää ja millä perusteella, mutta silti minulla kävi hieman sääliksi, jos tuo on naisen tärkein syy olla käyttämättä korkoja, jos muuten niistä tykkäisi.

Naiset hyvät, ei minua haittaa, vaikka pitkät naiset käyttäisivät korkoja ja olisivat niiden kanssa minua pidempiä. Ja tuskin haittaa useimpia muitakaan miehiä. Miehistä se tuskin haittaa ketään muita, kuin huonoitsetuntoisia miehiä. Jos te tykkäätte korkokengistä muuten, niin korot silloin rohkeasti jalkaan vain, omista senteistä viis! Muistakaa se kuuluisa kehopositiivisuus myös näissäkin asioissa! Jokainen on paras juuri sen pituisena kuin on ja mielestäni pitkät naiset ovat koroissa vain entistäkin näyttävämpiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän saa kulkea missä kengissä haluaa ja me myös.

Vierailija
2/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän myös melkein kaikkia naisiakin pidempi. Miksi vain miesten pituus haittaa? Outo nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisa vittuilevia miesvihaajia on maa täynnä.

Vierailija
4/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei koskaan haittaa se, että ovat lyhyempi kuin nainen, mutta naista se tuntuu haittaavan niin pirusti. Onko kaikilla naisilla tosiaan niin huono itsetunto? Vaikka kehtaavat aina räksyttää, kuinka miehillä on huono itsetunto. Minä haluaisin pidemmän naisen mitä itse olen, mutta se aikalailla mahdotonta. T. Jason S

Vierailija
5/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Eiköhän hän saa kulkea missä kengissä haluaa ja me myös.

Tietenkin saa, mutta kyse oli nyt siitä, että jos muuten tykkäisi käyttää korkoja, muttei viitsi vain ja ainoastaan siksi, koska olisi niissä useimpia miehiä pidempi. Se on mielestäni harmi homma, jos vain ja ainoastaan tuollaisen syyn vuoksi jättää käyttämättä sellaisia kenkiä, joita muuten haluaisi käyttää. Tai no ei se tietenkään sinällään harmi homma minulle ole, mutta jotenkin ajattelee, että henkilö itse ei uskalla olla täysin niin kuin itse haluaisi. -ap

Vierailija
6/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen olis kiva tanssiessa ja halatessa miehellä pää rintojen välissä 🤗

Vierailija
7/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimittainen nainen ja koroissa useaa miestä pidempi. Se on ainoastaan hauskaa katsoa keskustellessa alaviistoon.

Vierailija
8/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen olis kiva tanssiessa ja halatessa miehellä pää rintojen välissä 🤗

Monen miehen unelma, minun myös. Muistui tuosta mieleen, että silloin kun olin 13-v, niin minuun oli ihastunut noin päätä pidempi tyttö ja haki minua hitaisiin diskossa. 13-vuotiaana en osannut arvostaa niin pitkää naista. Nykyään se tekisi minut hulluksi. T. Jason S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi