26-vuotias mies tappoi tuntemattoman vanhuksen kadulla - "katsoi minua epämiellyttävästi"
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eläköön haudalla tanssiminen!
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tekijä on kotoisin, kun ei mainittu?
Hohhoijaa, laita nyt turpa kiinni. Näitä tekijöitä ei mainita ennen tuomiota. Jännä kun sarjaulostajan ja suojatiepahoinpitelijän kuva julkaistiin vasta hyvin pitkän ajan kuluttua ja oli hirveät salaliittoteoriat että tekijän pakko olla ulkomaalainen kun kuvaa ei julkaista, mutta kun julkaistiin ja olivat kotimaisia niin valitettiin että ei olisi saanut julkaista koska kotimaisia :-D
Vierailija kirjoitti:
Ei tappanut, vain pahoinpiteli.
Ja sen pahoinpitelyn takia vanhus kuoli.
Oli 62. vuotias vanhus, ap. on varmaankin yli 62 vuotias ikäloppu.
62v ei ole vanhus vaan työikäinen. Eläkeikään on vähintään kolme vuotta.
Aika matala alkaa kynnys olemaan toisen ihmisen tappamiseen näillä syrjäytyneillä somettajilla.
Pelottavaa, että tällaisia hulluja liikkuu keskuudessamme.
Minkä tahansa katseen voi tulkita "epämiellyttäväksi" halutessaan -- jopa hymyilyn.
Ja sille, joka vähättelee tekoa pahoinpitelynä: pahoinpitely usein tuomitaan tappona jos uhri kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Samaten hakkaan kaikki jotka vain katsovatkin minuun päin.Kummallista sakkia nykyään pitää varmaan ostaa ne sivulaput joita hevosilla käytetään.
Ei saa hakata. Itseä ärsyttää jotkut vanhemmat miehet, jotka alkavat jauhaa paskaa flirttaillakseen. En silti lyö vaikka fantasioin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpiteli kuoliaaksi.
Nämä sekopäät ei kuitenkaan koskaan käy kadulla huutelevien öykkärien kimppuun. Uhrit on aina mahdollisimman puolustuskyvyttömiä henkilöitä.
Tätä se netti ja syrjäytyminen teettää.
Tuollakaan tekijällä ei varmaan koskaan ollut naisystävää, katkeroitui ja syrjäytyi, todennäköisesti päihdeongelmia.
Kuinkahan näitä käveleviä aikapommeja tässäkin maassa kävelee. Ovat työttömiä, masentuneita, aina rahat loppu. Siihen vielä päihteet lääkkeet ja internet, niin alkaa kummasti aivot hämärtymään.
Vierailija kirjoitti:
Tuollakaan tekijällä ei varmaan koskaan ollut naisystävää, katkeroitui ja syrjäytyi, todennäköisesti päihdeongelmia.
Taitaa olla noilla ihan eri kohteet kuin 62-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ikinä saa epäillä ulkomaalaista tekijäksi. Se on kansanosa jota ei saa kritisoida eikä epäillä mistään. Jostain syystä se tietty porukka kuitenkin syyllistyy rikoksiin aika paljon, jossain rikoksissa jopa huomattavasti enemmän kuin kantikset. Vain suomalaista aaa epäillä, tässä ihanassa tasa-arvoisessa maassa.
Kyllähän te ulinamiehet olette aina sitä mieltä, että syyllinen on aivan varmasti ulkomaalainen, ei suomipoika noin koskaan tekisi/syyllistyisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ikinä saa epäillä ulkomaalaista tekijäksi. Se on kansanosa jota ei saa kritisoida eikä epäillä mistään. Jostain syystä se tietty porukka kuitenkin syyllistyy rikoksiin aika paljon, jossain rikoksissa jopa huomattavasti enemmän kuin kantikset. Vain suomalaista aaa epäillä, tässä ihanassa tasa-arvoisessa maassa.
Mä taas epäilen, että tekijä oli joku debiili kuulapääpersu. Mitään todisteita mulla ei ole, mut epäily perustuu niinku mun pakkomielteisiin fiksaatioihin, mikä johtuu siitä et mä uskon kritiikittömästi tiettyjä tyyppejä ja seuraan niitä muun apinalauman mukana niinku jokaisen koulutetun apinan pitääkin.