Miehen ääntely makuuhuoneessa
Olen tapaillut tätä miestä nyt muutaman kuukauden. Kaikki näyttää hyvältä ja olemme ihastuneita.. yksi asia häiritsee minua; miehn ääntely makuuhuoneessa. Tiedän että tuo on ehkä tyhmä ja pinnallinen asia..
Kun harrastamme seksiä mies kuulostaa joltain villieläimeltä. Hän kirjaimellisesti murisee ja ähisee kuin jokin pahkasika. Äänekkäästi "mmmmrhhhrr aaahhhhhh". Todella iso turn off! :(
Voiko tuota ottaa jotenkin puheeksi nolaamatta miestä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta saa kuvan, että se mitä mies tekee ei ole ikinä hyvä. Jos ääntelee niin se on huono, jos on hiljainen niin sekin on huono.
Eli miten päin tässä pitäisi olla? Hohhoijaa. Miksei nainen voi hyväksyä miestä luontaisena itsenään? Jos nautinnosta ja orgasmista saa sellaista tuntemusta, että se pistää miehen ääntelemään, niin miksi se on huono asia?
Kuvitellaanpa ketju, jossa sukupuolet olisi toisinpäin ja olisi miehen aloitus. Se mies haukuttaisiin juuri nyt maanrakoon, että "tuollaisen vuoksi ei voi naista tuomita!!!!!"
Onko taas yllätys, että naiset eivät kaikki ole samaa mieltä keskenään? Kukaan mies ei voi miellyttää koko av-palstallista naisia, ja miksi pitäisikään? Jotkut tykkäävät ääntelystä, jotkut hiljaisuudesta. Etsii sellaisen naisen joka pitää sinun tyylistäsi tai ainakaan ei koe sitä kynnyskysymyksenä.
Olette outoja. Äänekäs mies on ihan parasta. Kaikki nautinnon äänet, ja etenkin karjahdus kun tulee. Oi voi niitä hetkiä! Kuumenen kun ajattelenkin. Runkkufantasioissani esiintyy tämä mies joka kerta.
Yksi panokaveri oli täysin hiljaa ja hievahtamatta kun sai. Ei siis huokaustakaan. Hirveä antikliimaksi (pun intended).
Alkoipa päivä kunnon panolla!
Olisi tehdyt mieli vähän karjahdella kun laukesin vaimoon takaa päin, mutta lasten takia piti pidätellä ääntä ja sain tukahdutettua ähkäisyksi.
Mä olen harrastanut seksiä miehen kanssa, joka oli todella kovaääninen tullessaan. Karjahteli kovaan ääneen korvaan, ähisi ja puhisi pitkällisesti, maiskutteli suutaan. Musta se oli ihanaa. Tiesi aina että tuli ainakin todella tyydytetyksi. Kaipaan vieläkin seksiä hänen kanssaan. En itsekään ole ihan hiljaisemmasta päästä vaan todella tunteen vietävissä.