Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ääntely makuuhuoneessa

Vierailija
19.07.2019 |

Olen tapaillut tätä miestä nyt muutaman kuukauden. Kaikki näyttää hyvältä ja olemme ihastuneita.. yksi asia häiritsee minua; miehn ääntely makuuhuoneessa. Tiedän että tuo on ehkä tyhmä ja pinnallinen asia..

Kun harrastamme seksiä mies kuulostaa joltain villieläimeltä. Hän kirjaimellisesti murisee ja ähisee kuin jokin pahkasika. Äänekkäästi "mmmmrhhhrr aaahhhhhh". Todella iso turn off! :(

Voiko tuota ottaa jotenkin puheeksi nolaamatta miestä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran olin tuollaisen kanssa. Toista ei tullut. Ihme kiimainen kiilto silmissä kun aöettiin hommiin ja murisi oudosti. Yleensä en sängyssä hämmenny mutta silloin olin WTF??? Harmi. Muuten mukava herrasmies ja ihmettelin kun valitti että naisten kanssa ei ikinä mikään juttu jatku. Sehän selvi sitten miksi ei...

Toivottavasti kerroit tälle miehelle, mikä mättää, jotta voi korjata käytöstään.

Vierailija
22/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan on helppo ratkaisu: pikkuhousut ja ilmastointiteippi

Siis pikkuhousumytty miehen suuhun ja ilmastointiteippiä päälle? Oletko testannut tätä käytännössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taasen jouduin opettaa miehelle että kun laukeet pidä edes silloin jotain ääntä.

Mikään ei oo pahempi turnoff kun toinen on ihan hiljaa, tuntuu kuin ei nauttisi.

Mutta jos se ääntely menee liiallisuuksiin, en voisi kuin nauraa ja sekin olis turnoff.

Vierailija
24/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran olin tuollaisen kanssa. Toista ei tullut. Ihme kiimainen kiilto silmissä kun aöettiin hommiin ja murisi oudosti. Yleensä en sängyssä hämmenny mutta silloin olin WTF??? Harmi. Muuten mukava herrasmies ja ihmettelin kun valitti että naisten kanssa ei ikinä mikään juttu jatku. Sehän selvi sitten miksi ei...

Toivottavasti kerroit tälle miehelle, mikä mättää, jotta voi korjata käytöstään.

Ei mies varmaan muutenkaan mikään tosi upea löytö ollut ja kyllä hän äänensä itsekin tietää. Jos hän ei kuitenkaan lukuisista kerroista huolimatta keksinyt miksi homma kaatuu ain sänkykeikan jälkeen, niin tyhmä hän on.

Vierailija
25/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kuitekaan tehdä miehenä kuitenkaan niin jotta, alkaa kesken aktin laulella työntäessä sisään hum ja vetäessään ulospäin pieraista kahdesti prut prut sanomista tulee

Vierailija
26/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan on helppo ratkaisu: pikkuhousut ja ilmastointiteippi

Siis pikkuhousumytty miehen suuhun ja ilmastointiteippiä päälle? Oletko testannut tätä käytännössä?

Juu olen, vaikka häiritsevää ääntelyä ei ollutkaan

Vierailija
27/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pahkasika!

Vierailija
28/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiasta voi sanoa, että pidät ihan julmettua meteliä touhutessa. Pikkasen hiljempaa kiitos.

Vierailija
29/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen miestä, josta ei lähde mitään ääntä. Välillä pitää tarkistaa pulssi ja että muistaako hengittää edes. Se on oikeasti aika turn off myös.

Äänekkäälle voi sentään sanoa, että naapurit valittaa, oles hiljempaa. ;) Miten saada täysin hiljainen ihminen ääntelemään, ettei kuulosta teennäiseltä? "vähän jos toisit esille, että tuntuuko hyvältä vai ei.. sellaista vinkkiä, kiitos!"

Vierailija
30/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaatsi vengaaa papa daa!!!!

Vierailija
31/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä ääntä?

Vierailija
32/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen miestä, josta ei lähde mitään ääntä. Välillä pitää tarkistaa pulssi ja että muistaako hengittää edes. Se on oikeasti aika turn off myös.

Äänekkäälle voi sentään sanoa, että naapurit valittaa, oles hiljempaa. ;) Miten saada täysin hiljainen ihminen ääntelemään, ettei kuulosta teennäiseltä? "vähän jos toisit esille, että tuntuuko hyvältä vai ei.. sellaista vinkkiä, kiitos!"

Se ei ole koskaan saanut hitaasti kunnolla koska kyllä silloin mieheltä jos toiselta lähtee edes jonkunmoinen äänähdys. Kerran kun äänihuulet ovat vapautuneet niin sitten ne joka kerta toimii.

Vierailija
33/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippua. Jostain luin että ääntely on ihminen ääntelee feikatakseen nautintoa

Onko sut rais kattu kun et osaa edes kirjoittaa enää?

Suoraan sanottuna on mutta tietääkseni se ei liity puhelimella kirjoittamiseen.

Hirveä kokemus ja toivon ettet joudu kokemaan samaa

Vierailija
34/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöt sitä joka kerta kun saat orkun. Ajan kanssa se oppii huutamaan jo siinä vaiheessa kun huomaa sinun laukeavan.

Vierailija
35/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta saa kuvan, että se mitä mies tekee ei ole ikinä hyvä. Jos ääntelee niin se on huono, jos on hiljainen niin sekin on huono.

Eli miten päin tässä pitäisi olla? Hohhoijaa. Miksei nainen voi hyväksyä miestä luontaisena itsenään? Jos nautinnosta ja orgasmista saa sellaista tuntemusta, että se pistää miehen ääntelemään, niin miksi se on huono asia?

Kuvitellaanpa ketju, jossa sukupuolet olisi toisinpäin ja olisi miehen aloitus. Se mies haukuttaisiin juuri nyt maanrakoon, että "tuollaisen vuoksi ei voi naista tuomita!!!!!"

Vierailija
36/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta saa kuvan, että se mitä mies tekee ei ole ikinä hyvä. Jos ääntelee niin se on huono, jos on hiljainen niin sekin on huono.

Eli miten päin tässä pitäisi olla? Hohhoijaa. Miksei nainen voi hyväksyä miestä luontaisena itsenään? Jos nautinnosta ja orgasmista saa sellaista tuntemusta, että se pistää miehen ääntelemään, niin miksi se on huono asia?

Kuvitellaanpa ketju, jossa sukupuolet olisi toisinpäin ja olisi miehen aloitus. Se mies haukuttaisiin juuri nyt maanrakoon, että "tuollaisen vuoksi ei voi naista tuomita!!!!!"

Yllättävän moni mies on kelvannut näiden muutamien satojentuhansien vuosien aikana, kun nykyihmisiä on ollut, joten luultavasti tästä eteenpäinkin kelpaa. Valitettavasti ne oudot tyypit vain eivät pääse lisääntymään, sillä meistä jokainen voi tehdä valintoja.

Vierailija
37/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntelylle ei voi mitään. Tai voi tietysti laittaa vaikka tyynyn suun eteen. Se on aika naurettavaa kyllä.

Meillä on äänieristetty makkari lattiasta kattoon, naapurisovun takia. Ei ole kiva kuunnella kenenkään seksiääniä.

Miehen kanssa eläydytään molemmat niin voimakkaasti, että yhtä kilpahuutoa koko sessio.

Vierailija
38/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin yhtä miestä ja sen lisäksi, että seksi ei ollut kummoista koska ei antanut suuseksiä niin hän jaksoi keskimittaisella vehkeellään vaan vähän aikaa ja alkoi sitten hokea "saanko tulla, saanko tulla" ja lauetessaan huudahteli "apua, apua". Sen jälkeen homma oli siinä, hän lähti suihkuun. Aina jäin kylmäksi. Lisäksi hänellä oli vahvasti ylöspäin käyrä kulli joka ei sovellu oikein takaapäin panemiseen ja sillä tavalla hän mieluiten pani. Lopetin suhteen heti alkumetreillä hänen kanssaan.

Vierailija
39/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu nuori mies, joka r*nkkaa joka päivä ja mylvii kovaäänisesti. En käsitä, etteikö hän tiedä äänen kuuluvan kovaa naapuriin vai eikö hän vain völitä. Se ääntely on ihan hirveän vaatenmielistä kuultavaa, suoraa korisevaa huutoa kuin olisi kuolemassa. Ihan hirveää ja voi hyvin olla syy siihen, että on sinkku, kukaan tyttö ei voi haluta kuunnella sellaista. Jos ap:n mies kuulostaa samalta, niin suhde on tuomittu päättymään.

Vierailija
40/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos harrastatte seksiä kun on vaikka joku kylässä yötä? Silloinhan voisit sanoa sssss, täytyy olla hiljaa tms.

Ehkä tajuaisi ja ei tarvitse loukata häntä. Älä ainakaan sano, muistaa sen ikuisesti.

Näin itse olen tehnyt jos vaikka liian kova iiuuiiuu kuuluu sängystä, oma mieheni ei pidä mitään kovaa möykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi