Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto Pärnäsen korjaamolla jo viikkoja, NEUVOJA!!!

Vierailija
19.07.2019 |

Mitä voin tehdä, kun auto on korjattavana, mutta korjaaja vaan ei saa aikaiseksi tehdä sovittua hommaa? Pari kertaa viikossa on tähän mennessä lupaillut, että huomenna on valmista. Mutta huomenna ei sitten kuulukaan Pärnäsestä enää mitään... Vika ei ole mikään ekstrahaastava tms. Kauanko se saa pitää autoa hallissaan vielä? Kuka tämän kaiken maksaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma. Mun auto oli siellä varmaan neljä kuukautta :D Mutta sain Pärnäseltä vara-auton siksi ajaksi, joten ihan sama mulle. Tätä se sitten on, kun ei oo varaa käyttää merkkikorjaamojen palveluita. 

Vierailija
2/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että mä maksoin siis tasan tehdystä työstä, en niistä viikoista jolloin auto seisoi saamassa valohoitoa. Eikä kyllä sunkaan pitäisi maksaa muusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollamollamollamollamollajamolla....

Vierailija
4/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä asia asianajotoimisto Veikko Kilkenbladinbladinbladinbladinjablaadin hoidettavaksivaksivaksivaksijavaksi.

Vierailija
5/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama homma. Mun auto oli siellä varmaan neljä kuukautta :D Mutta sain Pärnäseltä vara-auton siksi ajaksi, joten ihan sama mulle. Tätä se sitten on, kun ei oo varaa käyttää merkkikorjaamojen palveluita. 

Good for You, tää Pärnänen on heittämällä nipompi. 

Parissa päivässä piti olla homma tehtynä, vienteineen ja hakuineen :D juu ei... Varmaan poliisiin pitäis olla yhteydessä ja kertoa luvattomasta haltuunotosta?

Vierailija
6/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä asia asianajotoimisto Veikko Kilkenbladinbladinbladinbladinjablaadin hoidettavaksivaksivaksivaksijavaksi.

Montakohan lisäviikkoa menisi?