Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon laihiksella, paino samana koko ajan.

Plussapallo
19.07.2019 |

Lyhyesti, 32v, ylipainoinen, kevyttä toimistotyötä. Päiväsaanti kcal n.1800, kaikki ruokailu merkataan, punnitaan sekä kirjataan ylös. Ei napostelua ja arkiliikuntaa ainostaan liikuntana.

Takana viikon laihdutus, vaaka näyttää edelleen samaa lukemaa kun elämää ennen laihdutusta. Eli pystyin hyvin herkuttelemaan suuremmin lihoamatta, joten olin uskonut painonkin tippuvan kun hieman hienosäädetään ruokavaliota.

Mikä avuksi? Vaaka toimii hyvin, eikä kyseessä ole myöskään unissa syöntiä tai muuta vastaavaa.

Vinkkejä kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on piiiitkä elämäntapa remontti, älä ihmeitä viikossa odota.

anna ajan kulua tule tänne palstalle  about puolen vuoden päästä takaisin

Vierailija
2/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kuvittelet viikossa saavasi aikaan jotain tuloksia? Ja syöt muutenkin liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla menee aina niin, että kahteen viikkoon ei mitään (edes painonvartijoilla), sitten laskee, taas kaks viikko tasasta, laskee jne.

Vierailija
4/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla syön muutenkin liikaa? Olen siinä uskossa että tuo 1800 on ihan sopivasti energiaa jaksaakseen. Jos olet eri mieltä ja osaat aiheesta paremmin niin ehdota toki.

Vierailija
5/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla kelpamax-merilevävalmistetta, itse joskus nuorena söin sitä ja oudosti laihduin.

Juuri äsken muistin sen taas ja tilasin sitä, koska kiloja taas tullut.

Sen täytyy kuulemma olla juuri tuota tiettyä Kelp - merilevää, joka on erityishyvä painonpudotukseen.

Vierailija
6/6 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 kaloria kuulostaa kyllä aika suurelta määrältä. Itse en sillä laihtuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän