Kirjoja, joiden lukemisen olet jättänyt kesken
Kommentit (28)
Puhdistus ei vaan jaksanut sitä paskaa.
Coelhon Alkemisti. Kauheaa tuubaa, taisin luovuttaa kahden sivun jälkeen.
Jätän lähes kaikki, koska lukemiseni ja koko olemassaoloni perustuu pinnalliseen teeskentelyyn ja esiintymiseen. Silti feikkaan lukeneeni koko teoksen.
Opistoinssi55
Simon Winchester, Professori ja hullu. Näin kirjasta tehdyn elokuvan ja ajattelin, että kirja saattaisi olla mielenkiintoinen lukuelämys, mutta kirja olikin kirjoitettu kuivalla akateemisella tavalla, joka ei houkuttanut lukemaan kuin ensimmäiset viisikymmentä sivua. Nekin luin vain siksi, että odotin, milloin itse kertomus lähtee käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Sadan vuoden yksinäisyys. Ei huono mutta en enää pysynyt perässä. Olen kai sitten tyhmä.
Et ole tyhmä, en itsekään jaksanut lukea sitä.
Sofi Oksasen Puhdistus. Olen yrittänyt useamman kerran lukea kirjaa ja sitten lopulta kuunnella äänikirjana. Kumpikin jäi kesken. Leffaa en ole katsonut traileria enempää, en kestä sitä väkivaltaa ja kurjuutta.
Ben Elton, Eedenistä vikaan. Tekohauskaa "huumoria".
Jalosen Taivaanpallon, aika alkupuolella. Aion kyllä vielä joskus aloittaa ja lukea.
Sen saksalaisen herran; jonka nimeä täällä ei saa mainita: Taisteluni.
Oli niin sekavaa scheissea, ettei pystynyt.
Hiljaa virtaa Don. Kerronta virtasi liian hitaasti.
Marko Kilven Kadotetut
Lapsiin kohdistuva väkivalta ja hyväksikäyttö oli liikaa, vaikka yleensä en kirjoissa ahdistu, tv-sarjoissa/elokuvissa enempikin.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa virtaa Don. Kerronta virtasi liian hitaasti.
Mä aina ilahdun sanallisesta nokkeluudesta👍
Vierailija kirjoitti:
Sofi Oksasen Puhdistus. Olen yrittänyt useamman kerran lukea kirjaa ja sitten lopulta kuunnella äänikirjana. Kumpikin jäi kesken. Leffaa en ole katsonut traileria enempää, en kestä sitä väkivaltaa ja kurjuutta.
Ohis: olen aina pitänyt Oksasen kirjoista. Ei ne kyllä tosiaankaan mitään iloisia jahelppoja kirjoja ole.
raamattu
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi *
Jay McInerneyn Elämäni tarina oli niin kova pettymys loistavan esikoisen (Manhattanin valot) jälkeen, että jätin kesken. Vein kirjan lopulta kirjaston vaihtokijahyllyyn.
Hemingwayn Vanhus ja meri. Hatunnosto sille, joka tämän jaksaa lukea loppuun.
Monet kirjat olen jättänyt kesken. Jos on huono, turha sitä väkisin on yrittää kahlata läpi. Mutta yksi mikä harmittaa erityisesti, on Sofi Oksasen Norma. Tykkäsin Puhdistuksesta niin paljon, että innoissani ostin tämän Norman heti kun se ilmestyi. Maksoi jotain 30e. Ja aivan paska. Nyt se pölyttyy tuolla hyllyssä. Ei sitä varmaan edes kirpparilla kukaan ostaisi. No ehkä eurolla?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut itsekään lukea sitä loppuun. Sinänsä huvittavaa, että yleensä pidän mietelause- ja elämäntaitokirjoista, joita moni pitää naiiveina ja vaivaannuttavina mutta Alkemistista en kerta kaikkiaan pystynyt tykkäämään. Vieläkin, kun näen kirjan kansikuvan jossain, tekisi mieli rääkyä raivosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut itsekään lukea sitä loppuun. Sinänsä huvittavaa, että yleensä pidän mietelause- ja elämäntaitokirjoista, joita moni pitää naiiveina ja vaivaannuttavina mutta Alkemistista en kerta kaikkiaan pystynyt tykkäämään. Vieläkin, kun näen kirjan kansikuvan jossain, tekisi mieli rääkyä raivosta :D
Mä ylipäätään aloitin sen koska kaikki hehkutti niin paljon. Itseänikin ärsyttää vieläkin kun näen/kuulen kirasta jossain.
Sadan vuoden yksinäisyys. Ei huono mutta en enää pysynyt perässä. Olen kai sitten tyhmä.