Miten muistatte ottaa vitamiinit?
On olleet pöydän kulmalla ja toimi ennen, mutta nyt olen turtunut niihin, enkä muista ottaa niitä. Mihin laittaisin seuraavaksi, että huomaan ne?
Kommentit (13)
Siinä ne on tiskipöydän liepeillä vesilasin vieressä niin muistan kyllä ottaa aamulla.
Jos juot aamulla kahvia niin kahvinkeittimen vieressä huomaat ne.
Muistan hyvin ottaa joka aamu koska se jo niin vakiintunut aamurutiini mulla.
Ison ruokapöydän päässä lääkkeet ja vitamiinit tai muuten en muista ottaa välttämättä jos ne olisivat kaapissa. Ei ole lapsia eikä käy kukaan kylässä niin ei tarvitse piilotella.
Nälkä muistuttaa kolmesti päivässä, että ruokaa on saatava. Ja ne vitamiinit sisältyy siihen siihen ruokaan, ne eivät ole jotain, mitä pitää erikseen muistaa.
Mä otan ne aina ekana aamulla samalla kuin muutkin lääkkeet.
Laitoin vitamiinit ja hivenainevalmisteet dosettiin, joka on sopivasti näkösällä. Siihen voi lajitella ruokailun yhteydessä otettavat (rasvaliukoiset), ruokailun välillä otettvat (vesiliukoiset) sekä ennen nukkumaan menoa otettavat kalsium-tabletit (näin haittaa vähiten Thyroxinin imeytymistä). En popsi mitään valtavaa määrää vitamiineja ja joskus jotain vain kuuriluonteisesti. Mutta ilman dosettia nekin pyörisivät purkeissaan jossain kaapin pimennossa. (Huom. mulle on tehty verikokeet, joiden perusteella tiedän, mitä on syytä ruuan lisäksi vedellä).
Dosetti käytössä. Ei ole mitään mummojen hommaa vaan ihan kätevä kaiken ikäisille. Siinä on sekä lääkkeet että vitamiinit aamulla ja illalla otettaviksi. Kun on täyttänyt dosetin viikonloppuna niin ei tarvitse avata purkkeja joka ikinen aamu.
Aamupalalla vetäsin ne naamani kahvilla huuhtelen alas. On purkit korissa vieressä valmiina
ei se niiiiin vaikeata ole.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalalla vetäsin ne naamani kahvilla huuhtelen alas. On purkit korissa vieressä valmiina
ei se niiiiin vaikeata ole.
On se. Olen aamulla niin unessa, että en muista niitä jos en törmää niihin. En voi syödä heti herättyä vaan vasta sitten kun vatsa alkaa toimimaan.
Ihan hyviä vinkkejä moni laittanut, kiitos niistä :)
Muistan ihan hyvin siinä missä päivittäiset lääkkeenikin.