Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö aloittamaan seurustelun miehen

Vierailija
19.07.2019 |

kanssa, joka sanoo, että avioliittonsa lopussa on tehnyt syrjähypyn? Kun koko suhde on jo tuolloin ollut loppu. Aikaa erosta on hällä nyt noin vuosi

Muutamia viestejä vaihdeltu ja paljon on yhteisiä juttuja / mielenkiinnon kohteita. Tietysti noinhan se on aina alussa on.

Vaan kun homma on aluksi etäpainotteinen ja mies käy työmatkoilla, niin pystyykö tuollaiseen ihmiseen luottamaan? Voiko hän kuitenkin uusia temppunsa?

Sitä toiseksi pohdin, jos tässä jutussa tulee huonompia aikoja eteen niin voiko mies silloin lähteä "vihreämmille laitumille"?

Kovin mies vakuuttelee, että haluaa pitkäaikaisen suhteen. Ei pelkkää tapailua. On valmis myös muuttamaan lähemmäksi.

Itsellä lyhyitä suhteita jo tässä ollut eron jälkeen muutamia. Ei enää täysin usko miesten höpinöihin. Tullut itsekin varovaisemmaksi. Ei enää mene liikaa tunne edellä. Järki on tärkeämpää ihmissuhde-asioita kun miettii.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin pettänyt huonossa suhteessa, ehkä jopa tein sen saadakseni syyn suhteen lopettamiselle. Hyvässä suhteessa sen sijaan ei ole tullut mieleenkään pettää, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut tarjolla. Toki tää ei yhtään tarkoita, että sun viestimies ajattelisi samalla tavalla. Haluan vaan kertoa, että "kerran pettäjä aina pettäjä" ei pidä paikkaansa.

N31

Vierailija
22/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pettäjä aina pettäjä.

Tämä on kyllä niin typerä klisee. Itse petin ensimmäisessä pitkässä parisuhteessani. Toisessa ja kolmannessa en, enkä tule tässä nykyisessäkään suhteessa sitä tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mäkin pettänyt huonossa suhteessa, ehkä jopa tein sen saadakseni syyn suhteen lopettamiselle. Hyvässä suhteessa sen sijaan ei ole tullut mieleenkään pettää, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut tarjolla. Toki tää ei yhtään tarkoita, että sun viestimies ajattelisi samalla tavalla. Haluan vaan kertoa, että "kerran pettäjä aina pettäjä" ei pidä paikkaansa.

N31

sama jatkaa

Voi olla, että mies on oppinut jotain teostaan. Minä ainakin olen. Mielestäni myös on hyvä, että hän on rehellinen asiasta.

Vierailija
24/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ärsyttää tuo sanonta "Kerran pettäjä aina pettäjä". Ihmiset mokailee ja jotku jopa oppii mokistaan eikä toista niitä. En lähtis leimaamaan loppuiäksi toivottomaksi tapaukseksi jonkun yhden mokan perusteella. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. 

Vierailija
25/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nuo lyhyet suhteet ovat olleet viestien vaihtoa. Miksi aina pitää ajatella, että suhteet sisältävät myös petihommia? Ihme ajatusmaailma jollakulla.

Vierailija
26/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat pelata korttisi oikein, ei varmaan syrjähypi...  Mutta siinä pitää sitten olla ns. avoinna kaikkiin suuntiin.. You know, wink wink nudge nudge :)

Vierailija
27/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo hänen avoimuutensa oli minusta plussaa. Aloitti vielä itte kysymällä oletko ollut uskollinen avioliitossasi? Sanoin että olen. Siihen hän tuumi tuon, että oman liittonsa lopussa oli syrjähyppy. Kun hän oli jo luovuttanut.

Vierailija
28/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako "kerran pettäjä, aina pettäjä" -sanontaa käyttää sellaisesta ihmisestä, joka seurustellut neljä kertaa vakavasti ja pettänyt kaikissa suhteissa? Kolmessa niistä useammin kuin kerran. Vetoaa humalaan, mutta mielestäni ei kovassakaan humalassa käy noin, ellei itse ole jollain tasolla halukas pettämään.

Vierailija
29/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koko tyyppi epäilyttää sinua jo nyt aika rankasti.

Sinuna minä en pistäisi mieheen kaikkia korttejani, vaan jatkaisin ehkä viestittelyä ja en todellakaan tekisi mitään sitoutumislupauksia tai edes miettisi kaveruutta ihmeellisempää. Mies voi olla hyvä kaverina, mutta huono miesystävänä. Hän voi olla mielenkiintoista ja hauskaa seuraa, mutta katsele ennen kuin kokeilet, eli ennen kuin menet levittelemään koipiasi, niin harkitse onko mies tyyppi, jonka kanssa et taas joudu ikävyyksiin.

Sinuna myös hieman stalkkaisin tyyppiä, sillä ainakin minulla tulee heti tuosta "on tehnyt syrjähypyn avioliiton aikana, tosin avioliitto oli jo loppu silloin" ikävä olotila ja siinä olisi niin mukava tietää ex-vaimon kertoma tarina.

Juu, tällä mietinnällä jättäisin kyllä väliin ja antaisin miehen etsiä reikänsä reissuiltaan.

Vierailija
30/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo hänen avoimuutensa oli minusta plussaa. Aloitti vielä itte kysymällä oletko ollut uskollinen avioliitossasi? Sanoin että olen. Siihen hän tuumi tuon, että oman liittonsa lopussa oli syrjähyppy. Kun hän oli jo luovuttanut.

Mies veisaa ikivanhaa "olin raukka ressukka, puutteessa ja kaltoinkohdeltu" virttä, joka uppoaa yllättävän moneen naiseen. Hän vieläpä halusi tietää sinunkin moraalisi utelemalla, hyi hele... En koskisi.

Vierailija
31/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro.2 Kerrohan perusteluksi miksi tämä mies olisi syytä skipata?

Itse kun etsin kanssa pitkää suhdetta. Näitä lyhyitä on jo nähty tarpeeksi. Ja joka sanoo edetään rauhassa, ei kiirettä. Ei tuostakaan mitään tule

En ole nro 2, mutta ap:n aloituksesta saa käsityksen, että tutustuminen on toodella alkuvaiheessa. Viestittely mainitaan, ei edes tapailusta mitään. Ja mies on jo niin valmiina sitoutumaan? Epätoivolta haiskahtaa. Älä ole naiivi, ap.

Olettaisin että miehen toive ylipäänsä löytää parisuhde, tuskin nyt varnaan juuri ap:n. Kyllähän tommosen asian voi mainita jo vaikka profiilissakin

Vierailija
32/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, koko tyyppi epäilyttää sinua jo nyt aika rankasti.

Sinuna minä en pistäisi mieheen kaikkia korttejani, vaan jatkaisin ehkä viestittelyä ja en todellakaan tekisi mitään sitoutumislupauksia tai edes miettisi kaveruutta ihmeellisempää. Mies voi olla hyvä kaverina, mutta huono miesystävänä. Hän voi olla mielenkiintoista ja hauskaa seuraa, mutta katsele ennen kuin kokeilet, eli ennen kuin menet levittelemään koipiasi, niin harkitse onko mies tyyppi, jonka kanssa et taas joudu ikävyyksiin.

Sinuna myös hieman stalkkaisin tyyppiä, sillä ainakin minulla tulee heti tuosta "on tehnyt syrjähypyn avioliiton aikana, tosin avioliitto oli jo loppu silloin" ikävä olotila ja siinä olisi niin mukava tietää ex-vaimon kertoma tarina.

Juu, tällä mietinnällä jättäisin kyllä väliin ja antaisin miehen etsiä reikänsä reissuiltaan.

Niin se vaan usein menee, että jos epäilyttää alussa ja intuitio/sisäinen varoituskello hälyttää, niin harvoin se sammuu myöhemminkään, ainakaan kokonaan. Varaudu siihen, että jos olisit suhteessa tällaisen tapauksen kanssa, niin vaikeampina aikoina olisi em. syistä johtuen kaksin verroin vaikeampaa.

Vierailija
33/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aika vahvasti näyttää siltä, että ero on johtunut nimenomaan miehen pettämisestä.

Vierailija
34/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme: Älkää koskaan myöntäkö mitään virheitänne toisille. Niitä tullaan käyttämään teitä vastaan välittömästi.

Vierailija
35/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme: Älkää koskaan myöntäkö mitään virheitänne toisille. Niitä tullaan käyttämään teitä vastaan välittömästi.

"Virhe"...pettäjien sanastoa. Toinen on "syrjähyppy", molemmat sanat lieventävät tapahtumaa joka on monelle vastenmielinen ja käsittämätön. En hyväksy pettämistä missään muodossa, ensin otetaan ero ja sitten voi tehdä mitä lystää. Pettäjillä on alkueläimen selkäranka, en seurustelisi henkilön kanssa joka on pettänyt kun kyllähän se moraalista kertoo paljonkin.

Vierailija
36/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Virhe"...pettäjien sanastoa. Toinen on "syrjähyppy", molemmat sanat lieventävät tapahtumaa joka on monelle vastenmielinen ja käsittämätön. En hyväksy pettämistä missään muodossa, ensin otetaan ero ja sitten voi tehdä mitä lystää. Pettäjillä on alkueläimen selkäranka, en seurustelisi henkilön kanssa joka on pettänyt kun kyllähän se moraalista kertoo paljonkin.

Jos kuitenkin on tehnyt noin, niin ei ole mitään järkeä kertoa siitä toisille, koska siinä ei voi muuta kuin hävitä. Kuten huomaat, kaikki tuomitsevat miehen alimpaan kastiin. Ei siis mitään syytä kertoa tapahtuneesta, vaan pitää se visusti sisällään.

Vierailija
37/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vasta viestitelleet, ja mies on jo halukas muuttamaan luoksesi?

En seurustelisi.

Vierailija
38/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä nuo lyhyet suhteet ovat olleet viestien vaihtoa. Miksi aina pitää ajatella, että suhteet sisältävät myös petihommia? Ihme ajatusmaailma jollakulla.

Minä en ainakaan kutsuisi suhteeksi pelkkää viestittelyä. Olen nyt tavannut erään miehen kai viisi kertaa, enkä kutsuisi kyllä tätäkään vielä suhteeksi, vaikka ennen ensimmäistä tapaamista viestiteltiinkin lisäksi. Uskon, että muillakin voi olla sama ajatusmaailma, että suhde on vasta jotain pidempiaikaista, missä on ollut ajatuksenakin pidempi seurustelu.

Vierailija
39/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia epärehellisyydestä suhteessa. Voi olla mustavalkoista ajattelua, mutta toisaalta turha yrittää huijata itseään ja kuvitella ettei jäisi mieleen vaivaamaan.

Vierailija
40/49 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs väriset silmät sulla on ??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä