Swedish Hiuse Mafia perui, Weekend festivaalillakaan ei ole pääesiintyjää
Kommentit (26)
Voisin melkein lyödä vetoa että seuraava peruja on Flown Cardi B
Miten se pääesiintyjä festareilla määritellään?
Eniten maksava, vikana esiintyvä, eniten tuloja vai miten?
En ainakaan itse ole koskaan mennyt festareille "pääesiintyjän"vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin melkein lyödä vetoa että seuraava peruja on Flown Cardi B
Ja sekin perui
Vierailija kirjoitti:
Hiusmafia?
Tää ois muuten hyvä nimi jollekin parturi-kampaamolle 😂
Huutista näille lampaiden festareille :D Montakohan kertaa jonkun Tuskan pääesiintyjä on perunut keikkansa...
Ei kukaan halua tulla kansallissosialistihallituksen Suomeen.
Roope salminen esiintyy lauantaina uudessakaupungissa. Kiirettä pitää....
Kaikkien festareiden pääesiintyjäksi siis JVG tästä lähtien. Lippujen hinnatkin voisivat samalla puolittua, niin win-win situation.
Ei tuollaista mafiaa pidä Suomeen päästääkään. Vankilaan mokomat rikolliset, montakohan ihmistä ovat tappaneet?
Pelästyivät, kun Ruotsissa se yksi jaaritteluartisti joutuu väkivallasta lusimaan.
Vierailija kirjoitti:
Huutista näille lampaiden festareille :D Montakohan kertaa jonkun Tuskan pääesiintyjä on perunut keikkansa...
Mä oon luulut, et Tuskassa kävijät on fiksua väkeä, mut nyt en tiedä. Ihan perussuomalaiselta vaikuttaa. Ivaa ja ilkuntaa
Älä pilaa hyvän festarin mainetta.
Samuli Edelmann ja ne musthalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luulut, et Tuskassa kävijät on fiksua väkeä, mut nyt en tiedä. Ihan perussuomalaiselta vaikuttaa. Ivaa ja ilkuntaa
Älä pilaa hyvän festarin mainetta.
Lopeta!
Trance and acid kirjoitti:
Löytyi jo korvaaja. Roope Salminen yhtyeineen.
DJ Alesso ja Suicideboys ovat parempia kuin muutama vuosi sitten lopettanut pumppu.
Danny ja Erika ovat jollain rap-kappaleella mukana. Eikä Weeknd voi pyytää heitä kohottamaan tunnelmaa 😘?
Onko Swedish House Mafia oikeasti perunut?
Onko Cardi B:n korvaaja Solange se Beyoncen sisko?
Löytyi jo korvaaja. Roope Salminen yhtyeineen.