**huutonet. siis mitään järkeä maksaa vauvan vaatteista näin paljon ja menevät parissa kuukaudessa pieniksi?????
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=31971110
Kommentit (7)
ja todellakin jää niin nopeasti pieneksi ja sitten harmittaa kun tuhlannut älyttömästi vaatteisiin joita ei edes välttämättä kerkiä pitämään :/
3¿/vaate ja ovat hyväkuntoisia " merkkivaatteita" eikä mitään prisman bligblig lanttoja.
Tosin itsellä ei olisi kyllä varaa tuohon pakettiin=/
Tosin jos nyt olisi järkevä niin ostaisi tuon paketin ja myisi vaatteet yksitellen 8¿/kappale.
Niin mä olen joskus tehnyt ja saanu kaksin kertaisena (ainakin) rahat takas.
Puolustukseksi vielä että en siis ole ostanut niitä pelkästään jälleenmyyntiin vaan kun vaatteet pysy hyvässä kunnossa ja kaikkia ei edes ehditty kunnolla pitää.
Ehkä ostajalla on kaksoset?
74cm ei enää jää niin hetkessä pieneksi. Ne ovat ne pienemmät koot, joita ei käytetä kuin hetki. Siitä eteenpäin tyttölapset useimmiten siirtyvät koosta toiseen 9kk-12kk välein - ainakin meillä ja ihan normaalikokoinen 3-vuotias itselläni. Eivätkä meidän pojatkaan ole vaihtaneet kokoa sen tiuhempaan.
Kerralla sais edullisesti, niin miks ei, jos en olis ostanut jo
määrälliseti vaatteita ei ole liikaa,
mutta aika korkeaksi on hinta noussut, en varmaan noin paljoa maksaisi.
Meillä ainakin tuo koko oli pitkään käytössä.
Itse kun huudan vaatepakettia, määärittelen aina mitä olisin valmis maksamaan per vaate.
Hirveitä summia pyytävät käytetyistä vaatteista ja sit vielä postimaksut päälle. Menen mielummin kirpparille.