Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katsot S-ryhmän ostojasi kännykästä, minä viikonpäivänä ostat eniten? Onko yllättävä?

Vierailija
18.07.2019 |

Mulla eniten ostoja sunnuntaisin ja toiseksi eniten torstaisin. Ja vähiten tiistaisin joka on kaupanalalla tunnetusti huonoin myyntipäivä, sehän on näkynyt jopa postissa että silloin on vähiten postia joten esim. meille ei jaeta postia tiistaisin enää ollenkaan.
Meillä on aika pitkälti keskitetty ostoksia Prismaan ja minä otan sieltä aina bensankin. Meillä on tuossa nyt 73% käytetty ruokaan ja 10% bensaan.
Tuo on kyllä kätevä, ja saisi näkyä tarkempi erittely kaikista tuotteista, esim. paljonko menee lemmikkijuttuja tai vessapaperia, olis mielenkiintoista tietää. Tosin pitäisi kyllä sitten merkitä itse mitä ostaa muista kaupoista kun meilläkin tässä kaupungissa on neljän eri ketjun isoa markettia niin ei nyt ihan kaikki tule ostettua kuitenkaan Prismasta. MiniManissa on halvemmalla lihat ja kissanruuat ja Cittarilla ja HalpaHallissa on joskus jotain tarjouksia joiden perässä tulee käytyä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suosituimmat perjantai ja lauantai (iltapäivät ja alkuillat). Olin tosi yllättynyt, koska vihaan käydä kaupassa noina ruuhka-aikoina. Silti ajaudun sinne itsekin, vaikka aikatauluni on vapaa! Vähiten käyn sunnuntaina ja keskiviikkona, joista etenkin sunnuntai oli yllätys.

Vierailija
2/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha ominaisuus jos käy myös vaikkapa K-marketissa välillä. Saatan ostaa sieltä jotain mitä en S-marketista sitten osta ja vääristää "tilastoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä kuluu muovikasseja?

Vierailija
4/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suosituimmat perjantai ja lauantai (iltapäivät ja alkuillat). Olin tosi yllättynyt, koska vihaan käydä kaupassa noina ruuhka-aikoina. Silti ajaudun sinne itsekin, vaikka aikatauluni on vapaa! Vähiten käyn sunnuntaina ja keskiviikkona, joista etenkin sunnuntai oli yllätys.

Niin näkeekös sieltä kellonajatkin?

Vierailija
5/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvin tasaisesti käyntejä kaikkina muina viikonpäivinä paitsi maanantaisin ei juuri lainkaan :O

Tiistai, keskiviikko, lauantai ja sunnuntai aivan tasoissa, torstaina ja perjantaina hieman vähemmän. Kiinnostavaa, koska mulla on kauppa hyvin lähellä ja käyn tosiaan lähes päivittäin jotain hakemassa. Käytän myös lähes ainoastaan tuota yhtä ja samaa lähikauppaa. Mutta ilmeisesti olen viikon ensimmäisen työpäivän jälkeen aina niin poikki, etten jaksa edes kaupassa poiketa kotimatkalla.

Vierailija
6/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo tiedot siis näkee? Kiinnostaa.

Vierailija
7/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turha ominaisuus jos käy myös vaikkapa K-marketissa välillä. Saatan ostaa sieltä jotain mitä en S-marketista sitten osta ja vääristää "tilastoja".

Niin ideahan siinä onkin että ihmiset keskittäis ostoksensa. Pitäis olla sama myös keskon kaupoissa, Minimanissa ja Halpahallissa niin alkais olla aika täydelliset tiedot. Niin no, jotkut käy Lidlissäkin, minä en yleensä sieltä osta koskaan ruokaa niin niitä nyt ei tarvi tilastoida.

Vierailija
8/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sieltä ihan eritellysti tuoteryhmät mitä on ostanut, euromäärineen ja prosentteineen. Meillä menee eniten vuodessa rahaa juustoon, hapanmaitotuotteisiin ja leipään! Mielenkiintoista seurata ja nyt tehnyt tietoisempia muutoksia. Niin ja ne päivät la ja ti.

Vierailija
9/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko tulos, jos niitä katsoo tabletilta?

Vierailija
10/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuo tiedot siis näkee? Kiinnostaa.

S-mobiili

Vierailija
11/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin näkeekös sieltä kellonajatkin?

Jollen nyt ihan omiani muista, niin näkee.

Vierailija
12/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kirjautumalla tietokoneella sinne s-ryhmän palveluun.

Vierailija
13/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sieltä ihan eritellysti tuoteryhmät mitä on ostanut, euromäärineen ja prosentteineen. Meillä menee eniten vuodessa rahaa juustoon, hapanmaitotuotteisiin ja leipään! Mielenkiintoista seurata ja nyt tehnyt tietoisempia muutoksia. Niin ja ne päivät la ja ti.

Katos joo! Hittolainen! Mä en hoksannut että noista palloista voi painaa niin tulee tarkemmin! Tosi hyvä! Meillä näköjään suurin 28% maitotaloustuotteita.

Vierailija
14/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperittomalla kuitilla näet kaikki ostosi s-pankissa pitkään. 

Vierailija
15/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa joskus harvakseltaan aamupäivästä...töihin haen evästä.

Cittarissa ma ja ke klo 17, ipanan harrastusaika :)

Vierailija
16/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon teillä kuluu muovikasseja?

Keskimäärin joku parikymmentä, kaikki käytetään roskispusseina toiseen kertaan. Viime aikoina olen ostanut myös kestokasseja ja käytän niitä kotona erilaisiin tarkoituksiin. Prisman kassit on hyviä, Cittarin ei niinkään, ne on liian plöröä materiaalia ja kalliita.

Vierailija
17/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa näkyviin lemmikkientuotteet? Mihin kategoriaan ne kuuluu?

Vierailija
18/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että ylläpito sulkee tämän mainosketjun

Vierailija
19/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saa näkyviin lemmikkientuotteet? Mihin kategoriaan ne kuuluu?

Nyt löysin, ravintovalmisteet, en kyllä tajua miten kissanhiekka on ravintovalmiste, mutta joo, siihen on meillä mennyt kun on ollut 2-3 kissaa 150€ vaikka olen ostanut välillä myös MiniManista kissanhiekkaa kun sai halvemmalla.

Lemmikkien ruokiin on mennyt 219€ ja aika paljon olen niitäkin ostanut MiniManista, tosin vain ehkä kerran kuussa.

Tuossa kategoriassa on myös luontaistuotteet ja niitä on tullut Prismasta ostettua 203€ edestä. Meillä menee niitä aika paljon kun koko nelihenkinen perhe syö kaikki jotain tai joitain, myös apteekista ostettuja.

Vierailija
20/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa maanantaiaamuisin, jolloin ostan viikon tarpeeksi ruokaa. Tuoretuotteita täydennän tarvittaessa torstaina tai perjantaina. Pyrin siihen, että tarvitsisi käydä mahdollisimman harvoin kaupassa. Voimat