Sofia Berlorfin kommentit mun pukeutumisesta.
Vuosia sitten kävelin kyseisen henkilön ohitse Weekend festivaaleilla Helsingissä. Nainen kommentoi minun pukeutumistani ikävin sanoin. Mut mielummin mä pukeudun Zaran vaatteisiin kuin käyttäisin merkkivaatteita, eläisin luxus elämää ja joutuisin niiden halun vuoksi vaikka mihin hämärähommiin ja vankilaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin talvella Sofian Helsingin keskustan Foorumin Gina Tricotin edessä, oli niin riuhtuneen oloinen, naama roikkuu, tyhjä ja surullinen katse. Ei todellakaan sen näköinen kun mitä Instassa.
Mitähän hänelle on tapahtunut? Kuluttava elämä?
Käyttänyt niitä ukkonsa kamoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin talvella Sofian Helsingin keskustan Foorumin Gina Tricotin edessä, oli niin riuhtuneen oloinen, naama roikkuu, tyhjä ja surullinen katse. Ei todellakaan sen näköinen kun mitä Instassa.
Käyttänyt niitä ukkonsa kamoja?
Se olikin sellaista fitness elämää. Pelkkää kulissia ja valetta.
Usein sellaiset ihmiset arvostelee ääneen muita, joilla on huono itsetunto ja jotka kokevat toisen jollain tavalla uhaksi. Ehkä olit hänen mielestään kaunis kasvoilta tai vaikutit itsevarmalta tms. Ei kukaan normaali ihminen hauku tuntemattomia päin naamaa.
Sofian kaveriporukka ovat mean girl-ryhmä. Sara Sieppi kerran mokasi, kun Faces julkisesti pilkkasi sitä naista, joka pelehti Junon kanssa. Sen jälkeen ilkeily on ollut sellaista, että ei tule julkisuuteen. Helposti voi ajatella, että Martinasta on sanonut ikäviä asioita yhteisille tutuille ja Martinalla taas ei ole sensuuria, vaan toimii julkisesti...
Non mean kirjoitti:
Sofian kaveriporukka ovat mean girl-ryhmä. Sara Sieppi kerran mokasi, kun Faces julkisesti pilkkasi sitä naista, joka pelehti Junon kanssa. Sen jälkeen ilkeily on ollut sellaista, että ei tule julkisuuteen. Helposti voi ajatella, että Martinasta on sanonut ikäviä asioita yhteisille tutuille ja Martinalla taas ei ole sensuuria, vaan toimii julkisesti...
En ajatellut ennen tuotakaan kommenttia, että Sofia olisi sivistynyt ja elegantti ihminen. Esim. se kuntosalilla miehen kuvaaminen. Mutta sitten kun kuulin itsestäni kommenttia, niin vielä vähemmän ajattelen häntä minään kilttinä ja sydämellisenä ihmisenä. Ap
Itse olen nähnyt Sofian kerran livenä, mitään ei minulle sanonut, käveli vain ohi. Naamassa oli todella ärsyyntynyt ilme, ikäänkuin kaikki ympärillä olisi ärsyttänyt. Tapahtui Helsingissä eräässä kauppakeskuksessa. Kiinnitti huomiota juurikin v*ittuuntuneella olemuksellaan.
Näin Sofian pari vuotta sitten istuskelemassa puhelimensa kanssa Hki keskustassa. Tuijotin kun en voinut millään uskoa, että sellainen glamour typykkä näyttikin tuikitavallidelta livenä. Varsinkin kun lehdissä oli aina ylistetty hänen suurta kauneuttaan. Hän tietysti huomasi tuijotukseni ja myhäili tyytyväisen näköisenä varmaan luullen,että olin joko ihastunut hänen kauneudestaan tai innostunut kun näin julkkiksen. 😂
Siis joka toinen Helsinkiläinen on myrtsinaama. Ei suomalaiset hymyile jatkuvasti. Mitä erikoista siinä?
Vierailija kirjoitti:
Näin Sofian pari vuotta sitten istuskelemassa puhelimensa kanssa Hki keskustassa. Tuijotin kun en voinut millään uskoa, että sellainen glamour typykkä näyttikin tuikitavallidelta livenä. Varsinkin kun lehdissä oli aina ylistetty hänen suurta kauneuttaan. Hän tietysti huomasi tuijotukseni ja myhäili tyytyväisen näköisenä varmaan luullen,että olin joko ihastunut hänen kauneudestaan tai innostunut kun näin julkkiksen. 😂
Taitaa muokata kuviaan kun näyttää paremmalle kuvissa kuin luonnossa.