Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 55-vuotias enää oikeastaan mies

Vierailija
18.07.2019 |

Sellaisella miehisyyden mittarilla joka heteronaisilla pelittää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on nainen.

Vierailija
2/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin onko nykyajan nuoret miehet miehiä huonojen testojen ja perverssien tapojen takia. Jo nuorena joutuvat korvaushoitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-vuotias itsestään huolehtinut, urheilullinen mies on mies parhaassa iässään!  Omani on juuri tuollainen 53-vuotias, ja hottiksempaa äijää saa hakea <3

Vierailija
4/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, paras ikä miehellä.

Vierailija
5/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todellakin miehestä - tuo 70-vuotias on hurjassa kunnossa eikä testoissakaan ole mitään vikaa... :D Eikä muuten ulkonäössäkäään, ei ole yli 55-v. näköinenkään. ;)

Vierailija
6/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papparainen. Kuoleman haju lahoavassa lihassa. Usein ovat kiusaajia.

Ap siellä kommentoi omaan aloitukseen, kun ei saanut kaveria m1esvihalleen.

Vierailija
7/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotias itsestään huolehtinut, urheilullinen mies on mies parhaassa iässään!  Omani on juuri tuollainen 53-vuotias, ja hottiksempaa äijää saa hakea <3

Totta, mutta tuo vaatii että pitää itsestään huolta. Tunnen yli 70 vuotiaita, jotka kepittää salilla samankokoiset 40 vuotta nuoremmat. Ne elintavat, ne elintavat

mies51v

Vierailija
8/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan joka vuosi Thaikuissa usean tytön vuorokaudessa mennen tullen.

M57

Vierailija
9/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No testosteronitasoilla mitattuna 1920-luvulla syntyneet olivat tuossa iässä vielä miehekkäämpiä, kuin mitä 1980-luvulla syntyneet kolmekymppisenä. Sillä noilla sukupolvilla 70-vuotiaiden ja 30-vuotiaiden testosteronitasot vastaavat suunnilleen toisiaan. Tästä oli kerran se Hesarin uutinenkin.

Vierailija
10/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap kannattaa muunsukupuolisuutta eikä ole sitä mieltä, että jos synnyt munat haaroissa olet 100 %mies hautaan saakka, eikä ole mitään muuta kuin nainen ja mies?

Vierailija
11/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että esim. Sauli Niinistö ei olisi enää mies? Ei olisi ollut enää pitkään aikaan.

Vierailija
12/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakarju

Vierailija
13/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M57

Varmasti ylpeä olo. Kukaan ei anna ilmaiseksi.

Vierailija
14/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No testosteronitasoilla mitattuna 1920-luvulla syntyneet olivat tuossa iässä vielä miehekkäämpiä, kuin mitä 1980-luvulla syntyneet kolmekymppisenä. Sillä noilla sukupolvilla 70-vuotiaiden ja 30-vuotiaiden testosteronitasot vastaavat suunnilleen toisiaan. Tästä oli kerran se Hesarin uutinenkin.

Tarkemmin sanottuna -86 ja sen jälkeen syntyneet. Ei ihme, että nuoria naisia kiinnostaa vanhempi mies

Vierailija
15/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M57

Onko tullut pieneen mieleesi, että niillä "tytöillä" on nimi, tunteet, unelmat elämästä ja paremmasta tulevaisuudesta?

Miten sinun käyttäytymisesi edistää näiden "tyttöjen" toiveita hyvästä elämästä?

Kuten arvaat, olen nainen, enkä ole koskaan suhtautunut vastakkiaseen sukupuoleen nussimiskohteena. Ihmisyys on kaikkien oikeus.

Vierailija
16/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta tuo vaatii että pitää itsestään huolta. Tunnen yli 70 vuotiaita, jotka kepittää salilla samankokoiset 40 vuotta nuoremmat. Ne elintavat, ne elintavat

mies51v

Niinhän se on. Viidenkympin jälkeen elintavat alkavat toden teolla näkyä, sekä miehillä että naisilla. Toisaalta aika karua, mutta toisaalta se on kuitenkin asia, johon sentään voi itse vaikuttaa!

Vierailija
17/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M57

Onko tullut pieneen mieleesi, että niillä "tytöillä" on nimi, tunteet, unelmat elämästä ja paremmasta tulevaisuudesta?

Miten sinun käyttäytymisesi edistää näiden "tyttöjen" toiveita hyvästä elämästä?

Kuten arvaat, olen nainen, enkä ole koskaan suhtautunut vastakkiaseen sukupuoleen nussimiskohteena. Ihmisyys on kaikkien oikeus.

Tuollaiset miehet kuvittelevat, että kyseessä on rehellinen kaupankäynti. Hyvä kun eivät suorastaan hyväntekijöinä itseään pidä, tarjotessaan naisille (tytöille) mahdollisuuden ansaita vähän rahaa. Noiden maiden seksityöläisten todellisuus on kylläkin useimmiten riistoa, eikä mitään vapaaehtoista työntekoa, mutta mitäpä nämä tyypit siitä välittävät.

Vierailija
18/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M57

En tiedä tuleeko noille mieleen, mutta tuleeko sinulle mieleen, että ilman tätä ansaintamahdollisuutta tyttö ja sen perhe näkisi nälkää?

Vierailija
19/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M57

En tiedä tuleeko noille mieleen, mutta tuleeko sinulle mieleen, että ilman tätä ansaintamahdollisuutta tyttö ja sen perhe näkisi nälkää?

Jaaha, joku "hyväntekijä" jo ilmoittautui.

Vierailija
20/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Niinhän se on. Viidenkympin jälkeen elintavat alkavat toden teolla näkyä, sekä miehillä että naisilla. Toisaalta aika karua, mutta toisaalta se on kuitenkin asia, johon sentään voi itse vaikuttaa!

Näin se menee. Enemmän huolestuttaa nuoret miehet, joilla testot on kadoksissa. Ei ihme ettei lapsia tule

mies51v