Maksullisissa käynti ja avioliitto
Jos tällaista ilmenisi, voisiko liitto yhä jatkua?
Kommentit (15)
Maksullisissa käynti harvoin vie puolta omaisuudesta. Avioliitto taas hyvin usein.
Miksei voisi. Etenkin jos tähän ei liity pettämistä.
Miksi ei, jos niin on sovittu. Onhan kai paljonkin avoimia liittoja, joissa molemmilla on omat juttunsa.
Kunhan käytät kumia, mene vain. En tahtoisi sp-tautia äijältäni. Minäkin taidan käydä sitten astuttamassa itseni naapurin salskealla isännällä, joka näemmä oikein mieluusti katselee kun otan aurinkoa pihalla. ; )
Mieheni käyttää maksullisia palveluja työreissuissaan Aasiassa kuten kaikki työkaverinsakin.
No eipä jatkuisi minun avioliitto tuollaisen äijän kanssa jos niin kävisi ja saisin tietooni.
Luulen että aika usein jatkuukin, vaikka harva sitä myöntää.
Miksi huorissakäyntiä nimitetään kainostellen "maksullisissa käymiseksi"? Muuttaako se asian jotenkin hyväksyttävämmäksi? Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käyttää maksullisia palveluja työreissuissaan Aasiassa kuten kaikki työkaverinsakin.
Oikeesti? Eikä sua okseta?
Ymmärtäisin maksullisissa käymisen jos ei kotona saa.
Minä en jatkaisi muuta kuin pelkkää kulissiliittoa, jossa itselläni on omat miessuhteet muualla, eikä mitään intiimiä mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että aika usein jatkuukin, vaikka harva sitä myöntää.
Miksi jatkuisi? Avioliitto ilman avioehtoa. Mies siinä tekisi konkan, en minä.
Jättäisin mieheni heti. Hän maksaisi seksistä samaan aikaan kun minä elän puutteessa. Saisi jatkaa maksamista ja minä etsisin sellaisen jolla on tavalliset seksihalut parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En itse hyväksyisi ihan sen takia että itse on odottanut puolisoa takaisin kotiin ja sitten joutuu vielä odottamaan sp-tautituloksia ennen kuin voi harrastaa seksiä.
Tietysti jos minulla ei olisi tunteita puolisoa kohtaan ja saisin sänkyyni kutsua muita reissujen ajan (ja niiden jäljeen kunnes todettu oma mies puhtaaksi) niin sitten voisi toimia.
Onko Vaasasta?