Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaarallista aloittaa tupakointi ja kaljanjuonti jo 13-vuotiaana?

Vierailija
18.07.2019 |

Ihmisen aivothan kehittyvät sinne 25-vuotiaaksi asti ja maksa 35-vuotiaaksi asti. Kuinka paljon mielenterveysongelmat johtuvat näistä asioista, koska kukaanhan meistä ei ole näitä paheita harjoittanut ennen 25 ikävuotta. ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloitin molemmat suurinpiirtein tuossa iässä. Nyt 50 vuotiaana olen terve ja haluttava.

Voin suositella! Kuvani löytyvät googlaamalla.

Vierailija
2/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eikä todellakaan suurin osa ihmisistä ole aloittanut päihteiden käyttöä vielä teini-iässä, nää on yleensä sitä porukkaa, joilla on alttius päihdeongelmiin, myös mielenterveys ongelmia on näillä nuorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse aloitin molemmat suurinpiirtein tuossa iässä. Nyt 50 vuotiaana olen terve ja haluttava.

Onko nimesi Setä Sperma?

Vierailija
4/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ysärillä kokeile yläasteella kaljaa ja tupakkaa. Tai no ne jotka ei kokeilleet oli niitä joista tuli jotain muuta kuin paskaduunareita. Että on sillä suora yhteys.

Vierailija
5/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Setä Sperma?

ei ole. Ei ala edes samalla kirjaimella. Kommenttisi on asiaton.

Vierailija
6/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin ja kokeilin. Mitä aikaisemmin kokeilee, niin sen huonommat ennusteet. Mutta itse olin sitä yläasteella jo raitis ja nykyään aikuisena menee max.2-3viinipullon vuodessa. En edes lääkkeitä käytä juuri ollenkaan. Kerran vedin vahingossa Na.perskännin, mutta silloin join isojen poikien pullosta väkeviä. En tiedä mitä vahinkoja minulle on aikaisesta aloittamisesta tullut. Mutta olen kuitenkin juonut ja polttanut tupakkaa keskimääräistä vähemmän. Ja lopettanut jo siinä vaiheessa, kun toiset aloitti.

Vierailija
7/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ysärillä kokeile yläasteella kaljaa ja tupakkaa. Tai no ne jotka ei kokeilleet oli niitä joista tuli jotain muuta kuin paskaduunareita. Että on sillä suora yhteys.

Niin, moni alkoholisoituu vasta yliopistoaikana.

Vierailija
8/8 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vaarattomia molemmat ja varsinkin jos olet tyttö, sulla on oikeus tehdä mitä sä haluut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän