Yyterin nakuranta
Millaisia kokemuksia on Yyterin nakurannasta? Tarkoitus olisi lähteä pariskuntana käymään ja hakemaan tuntumaa ja tunnelmaa nakuiluun.
Kommentit (10)
Ehkäpä enemmän nakuilua. Tuskin ihan seksiä, mit hiplailu ois toki kivaa, jos ei herätä pahennusta.
Kauniina päivänä siellä täällä dyyneillä seisoo ukkoja muniaan tuulettamassa. Tämä niinkuin ohikulkijan näkymä rannalta (tekstiilialuetta) käsin, dyynien lomassa en ole käynyt katsastamassa.
Moikka!
Minä olin siellä puolisoni kanssa viime viikolla kolme päivää. Meidän kokemus oli pariskuntana oikein kiva ja antoisa. Toki siellä hieman häiritsee nämä miehet, jotka patsastelevat tuntitolkulla ja vaeltelevat eestaas odottaen kait näkevänsä jotain. Siellä metsän puolella sitten käytännössä vain homoja, ilmeisesti sitä kutsutaan "peikkometsäksi". Toki sielläkin voi käydä, mutta koomista vain nämä seuraa hakevat miehet.
Meillä oli sopivassa mittasuhteessa aurinkoa, rantaa, nakuilua ja toki hieman seksiäkin. Kovin ujoille paikka ei sovi:)
Siellä nakurannalla en ole käynyt mutta kylpylässä oon. Löydetiin rauhallinen paikka vesihieronta pisteen läheltä. Siinä oli jännä paikka rakastella vedessä kun oli kiinnijäämisen riski, muiten pulikoidessa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä nakurannalla en ole käynyt mutta kylpylässä oon. Löydetiin rauhallinen paikka vesihieronta pisteen läheltä. Siinä oli jännä paikka rakastella vedessä kun oli kiinnijäämisen riski, muiten pulikoidessa vieressä.
Muiden pulikoidessa vieressä, teidän mehuissa? Ääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden pulikoidessa vieressä, teidän mehuissa? Ääh.
Ei menty loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joka kesä joku lehti kirjoittaa jutun seksistä Yyterin nakurannalla. Eihän se sinne varsinaisesti kuulu, mutta aina sitä on siellä tapahtunut. Tilaa siellä riittää silmänkantamattomiin ja ihmisiä tuolla alueella on niin väljästi, että harvemmin pitäisi ketään häiritä. Ei ihan lehtijuttujen arvoinen asia mun mielestä. Tässäkin tapauksessa näki jo kaukaa, että tuonne suuntaan ei kannata mennä, jos ei touhuja halua katsella.
Insinööri ja isä Espoosta ilmoittaa hätäkeskukseen : "Oli kaksi junaa, ja ”takamies” saattoi vaihtua lennosta."
Vanhapiika soittaa poliisille:
"Rakennusmiehet kuseskelevat täällä vastapäisellä työmaalla telineiltä."
Poliisi paikalla: "Eihän tästä edes näe koko rakennustyömaata?"
Vanhapiika: "Ei tästä, mutta nouskaapa kylpyhuoneessa taloustikkaille niin näkyy!"
Tarkoitatko natural-nakuilua vai julkiseksiä?