Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lapsellinen, kun haluaisin olla miehen kanssa, jolle minä olen se hänen ihanteensa?

Vierailija
18.07.2019 |

En ole superkaunotar, mutta kasvoiltani kuitenkin nätti/söpö, kroppa ei ole treenattu ja kilojakin on jonkin verran liikaa (bmi 26). Ei ole isoja rintoja eikä muodokasta takapuolta.
Tärkeintä itselleni miehen ulkonäössä on kasvot, joten ylipainokaan ei olisi ongelma jos kasvot ovat mieluisat. Ei tarvitse olla lihaksikkaita käsivarsia tai timmiä peppua. Voisimme yhdessä päästä liikakiloista eroon.

Voiko maailmasta löytyä tällainen mies jolle minä olisin ihanteensa? Vai onko tällaiset haaveet lapsellista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsellista haluta vastata kumppaninsa ihanteita.

Omalla tyttöystävälläni on ihanteellisena pitämäni vartalo, enkä pysty pitämään näppejäni erossa hänestä. Jaksan silitellä, suudella, kehua ja puristella loputtomasti, enkä aidosti ole uskoa tuuriani, kun minulla on noin tavattoman kaunis tyttöystävä.

Voi että, tulipa hyvä mieli tästä. Oma aviomieheni suhtautuu minuun ihan samalla tavalla, puhuu ja pussaa. Tyttöystäväsi on todella onnekas.

Kiitos, välitän terveiset. :)

Vierailija
22/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jokainen saa itse päättää kenen kanssa haluaa olla ja jos vaatimuksena on tuo niin se on oma asiasi. Älä turhaan kysele muilta tälläisistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan