Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lapsellinen, kun haluaisin olla miehen kanssa, jolle minä olen se hänen ihanteensa?

Vierailija
18.07.2019 |

En ole superkaunotar, mutta kasvoiltani kuitenkin nätti/söpö, kroppa ei ole treenattu ja kilojakin on jonkin verran liikaa (bmi 26). Ei ole isoja rintoja eikä muodokasta takapuolta.
Tärkeintä itselleni miehen ulkonäössä on kasvot, joten ylipainokaan ei olisi ongelma jos kasvot ovat mieluisat. Ei tarvitse olla lihaksikkaita käsivarsia tai timmiä peppua. Voisimme yhdessä päästä liikakiloista eroon.

Voiko maailmasta löytyä tällainen mies jolle minä olisin ihanteensa? Vai onko tällaiset haaveet lapsellista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista. Et pysy ikuisesti samanlaisena kuitenkaan. Ja meillä ihmisillä on se, että maku vaihtelee ja muuttuu ajan kanssa, ja vaikkei muuttuisi, niin on kivaa katsella niitäkin, jotka eivät edusta sitä omaa ihannetta, vaikka sellainen täydellinen pakkaus kotona olisikin.

Vierailija
2/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika nuori? Ulkonäköön viehättyy mutta luonteeseen rakastuu. Ja kun rakastaa, pitää toista sitä kaikkein viehättävimpänä, on se itselle sopivin kumppani. Oikeassa, pitkässä parisuhteessa bmit tai kuppikoot ei ole niitä tärkeimpiä.

Vierailija
4/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos laihtuisit, niin et sitten olisikaan enää se ihanne?

Vierailija
5/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismissa ei ole mitään lapsellista. Jos rakennat elämäsi ja itsetuntosi orjamaisen ihailun varaan, niin ethän sinä ole henkisesti terve.

Vierailija
6/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset, kun hyväksyt sen, että et ole koskaan "ainoa" yhdellekään miehelle (kuten ei yksikään mies ole yhdellekään naiselle). Vaikka olisit ihan mitä tahansa, miten upea ja täydellinen tahansa, näkisi mies kuitenkin vetäviä naisia ja mielikuvitus laukkaisi. Se ei vähennä sinun arvoasi yhtään.

Keskity löytämään mies, jonka kanssa henkinen puoli synkkaa. Kasvakaa henkisesti yhdessä, lihokaa tai laihtukaa, rypistykää rusinoiksi ja naurakaa, nauttikaa elämästä.

Vierailija
7/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsellista haluta vastata kumppaninsa ihanteita.

Omalla tyttöystävälläni on ihanteellisena pitämäni vartalo, enkä pysty pitämään näppejäni erossa hänestä. Jaksan silitellä, suudella, kehua ja puristella loputtomasti, enkä aidosti ole uskoa tuuriani, kun minulla on noin tavattoman kaunis tyttöystävä.

Vierailija
8/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääset, kun hyväksyt sen, että et ole koskaan "ainoa" yhdellekään miehelle (kuten ei yksikään mies ole yhdellekään naiselle). Vaikka olisit ihan mitä tahansa, miten upea ja täydellinen tahansa, näkisi mies kuitenkin vetäviä naisia ja mielikuvitus laukkaisi. Se ei vähennä sinun arvoasi yhtään.

Keskity löytämään mies, jonka kanssa henkinen puoli synkkaa. Kasvakaa henkisesti yhdessä, lihokaa tai laihtukaa, rypistykää rusinoiksi ja naurakaa, nauttikaa elämästä.

Oletko mies?

Vierailija
9/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tyttöystävälläni on ihanteellisena pitämäni vartalo, enkä pysty pitämään näppejäni erossa hänestä. Jaksan silitellä, suudella, kehua ja puristella loputtomasti, enkä aidosti ole uskoa tuuriani, kun minulla on noin tavattoman kaunis tyttöystävä.

Mikä vartalotyyppi hänellä sitten on?

Vierailija
10/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä aika vie kauneuden. Niin se sinunkin ihana kaunis tyttöystäväsi on tulevaisuudessa ryppyinen mummo. Paitsi tietty jos vaihdat aina nuoreen.

Vierailija
11/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mulle ainaki on tärkeetä et tunnen olevani kaunis miehen seurassa. Sil ei oo mitään väliin yleisten ihanteiden, jonkun toisen naismaun, mun oman mielipiteen kanssa tms, vaan juttu on siinä miten olemme Keskenämme, minä ja mies,ei mies ja joku muu vaan mies Ja minä. Jos mies töksäyttää et "hei ethän sä mikää kaunein oo mut mä hyväksyn sut tollasena" on aivan eri asia sanoa toiselle ku se jos mies selkeesti eleillään osoittaa että rakastaa mua ja toitottaa positiivisesti kuinka ihana ja seksikäs yms mä oon.

Vierailija
12/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä aika vie kauneuden. Niin se sinunkin ihana kaunis tyttöystäväsi on tulevaisuudessa ryppyinen mummo. Paitsi tietty jos vaihdat aina nuoreen.

Oudon katkera kommentti mielestäni kivaan viestiin.

Olen aidosti pahoillani, jos sinä et ole saanut kokea samaa.

Vierailija
13/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vartalotyyppi hänellä sitten on?

Hyvin hoikka, pienirintainen, siro.

Vierailija
14/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä luonne taas on vaivana koko iän.

Vierailija
15/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, tulipa hyvä mieli tästä. Oma aviomieheni suhtautuu minuun ihan samalla tavalla, puhuu ja pussaa. Tyttöystäväsi on todella onnekas.

Vierailija
16/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen rakkaus on nuoruuteen ja naisen kauneuteen/kroppaan rakastumista. Ihan sama miksi sitä kutsuu. Tällöin mies pystyy seksiin ja seksuaalisuus on useimmiten iso osa parisuhdetta. Jos mies ei kiihotu vartalosta yms., ei rakkauttakaan ole. Toki useimmat tyytyy ja pystyy seksiin sen vähän kiihottavan kumppanin kanssa ajatellen samalla niitä keitä todellisuudessa haluaisi panna. PItkän ajan kuluessa monet sitten tyytyy ja kiintyy siihen puolisoon, mutta nuorempaan ja kauniimpaan vaihdettaisiin sekunnissa ja jatkuvasti haaveillaan nuoremmista ja kauniimmista. Naisilla asia on vähän eri tavalla, naiset rakastavat puolisoitaan minkäikäisinä/näköisinä tahansa.

Vierailija
17/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudon katkera kommentti mielestäni kivaan viestiin.

Olen aidosti pahoillani, jos sinä et ole saanut kokea samaa.

Olet pahoillasi, ettei lainaamasi kirjoittaja ole saanut kokea "rakkautta" ollessaan kaunis ja sitä, kun hänet vaihdetaan myöhemmin nätimpään? - eri

Vierailija
18/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on aika lailla parisuhteen tai tapailun loppu jos kumppani pitää muita viehättävämpinä. Rakastuessa esimerkiksi vartalon pikkuviat muuttuvat näkymättömiksi, eikä muistakaan puutteista kamalasti jaksa välittää. Ei ole oikein rakastuneen ihmisen toimintaa tuollainen että antaa ymmärtää katselevansa muita. Mitä ideaa on olla yhdessä ihmisen kanssa joka "kyllä silleen ihan tykkää mutta tykkää monista muistakin"? Plääh. Mieluummin antaa "motivoituneemmille" mahdollisuuden,ja samallahan se ex-kumppanikin pääsee metsästämään niitä muita, ihan luvan kanssa.

Vierailija
19/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä luonne taas on vaivana koko iän.

Siis mikä vika tuossa toisessa tekstissä oli?! Sehän on aivan totta, eikä sule pois tuota ensimmäistä tekstiä. Jos ei sitten kuole nuorena ja kauniina niin valitettavasti sitä on vanhana ryppyinen ja vähemmän kaunis. Ainakin perus kauneusihanteiden mukaan. Ja siinäkään ei ole mitään väärää!

Itse olin tosi kaunis 20-30 vuotiaana. Nykyään olen ehkä kaunis ikäisekseni ja odotan melkeinpä innolla eläkevuosiani millon saan olla ihan rauhassa ryppyinen ja kärttyinen, ryppyisen mieheni kanssa, joka ei ehkä ole yhtä komea silloin kuin nuorena oli.

Ei ole luonteesta kiinni se, että ihminen väistämättä muuttuu vanhetessaan, yleensä vähemmän kauniiksi. Ja joku onnettomuuskin voi tehdä vähemmän kauniiksi. Ompa kiva menettää 30 vuotiaana liikuntakyvyn lisäksi kauneus ja aviomies jonka on valinnut vain siksi, että pitää sua kaikkein kauneimpana ihmisenä ikinä.

Vierailija
20/22 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen rakkaus on nuoruuteen ja naisen kauneuteen/kroppaan rakastumista. Ihan sama miksi sitä kutsuu. Tällöin mies pystyy seksiin ja seksuaalisuus on useimmiten iso osa parisuhdetta. Jos mies ei kiihotu vartalosta yms., ei rakkauttakaan ole. Toki useimmat tyytyy ja pystyy seksiin sen vähän kiihottavan kumppanin kanssa ajatellen samalla niitä keitä todellisuudessa haluaisi panna. PItkän ajan kuluessa monet sitten tyytyy ja kiintyy siihen puolisoon, mutta nuorempaan ja kauniimpaan vaihdettaisiin sekunnissa ja jatkuvasti haaveillaan nuoremmista ja kauniimmista. Naisilla asia on vähän eri tavalla, naiset rakastavat puolisoitaan minkäikäisinä/näköisinä tahansa.

Naisena uskon tähän, ja koska vanheneminen on vääjäämätöntä eikä riski vaihtoon joutumisesta ja sen tuomasta surusta kiinnosta, on vain yksi ratkaisu. En tiedä ovatko vanhemmat naiset ikääntyessään henkisesti kasvaneet sietämään tämän, itse en usko pystyväni siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan