Tää on ihan tyhmä juttu, näin unta yhdestä paikasta tietyllä päivämäärällä ja aion mennä sinne.
Olen pitkään ollut ihastunut yhteen ihmiseen ja näemme sattumalta silloin tällöin yhdessä tietyssä paikassa. Viime yönä näin unta, jossa hän pyysi että tulisin siihen paikkaan tiettynä päivänä ja aion mennä:D
En siis usko mihinkään tämmöisiin unijuttuihin ym, mutta kun nyt olen lomalla ja paikka on tuossa lähellä niin ajattelin käydä:D
Kommentit (31)
Tottakai menet! Oispa suloista kun oikeasti tapaisitte siellä. Olisi hieno tarina kerrottavaksi jälkipolville.
Joo mua jotenkin huvittanut tää juttu siitä asti kun heräsin :D en tiedä sitten mitä ajatella jos hän onkin siellä :D Ap
Tottakai menet, ei sulla ole mitään menetettävää. Jos et menisi, miettisit vielä kiikkustuolissakin.
Kerro sit meille kun oot käynyt. Mikäs päivämäärä se oli?
Jos sulla on hyvät heippavälit tähän tyyppiin, kertoisin hänelle näkemästäni unesta. :)
Elämä voi olla niin kiero, että tapaatkin siellä jonkun ihan muun, tai jotain muuta tapahtuu. ;)
Ei ei, ku pyydät hänet sinne messiin :)
Tää päivämäärä oli siis tuleva maanantai ja voin kyllä kertoa että oliko hän siellä vai ei :) ap
Jos sä oletkin se mun pitkäaikainen ihastus, jonka kanssa ennen aina nähtiin silloin tällöin yhdessä paikassa, niin oon siellä huomisesta alkaen viikon putkeen 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos sä oletkin se mun pitkäaikainen ihastus, jonka kanssa ennen aina nähtiin silloin tällöin yhdessä paikassa, niin oon siellä huomisesta alkaen viikon putkeen 😅
Tämä ihastus on alkanut vasta 7kk sitten :) ap
Ihana! Totta kai menet! Ihan sama, tapahtuuko siellä jotain tai onko siellä joku (ihastuksesi tai joku muu), tää on vähän sellainen tilanne, että ei voi jättää väliinkään.
Itse näin viime viikolla unen, jossa tietty numero- ja kirjainsarja näyttäytyi muutaman kerran sellaisena välähdyksenä. Valitettavasti en herätessäni muistanut sitä kokonaan, enkä yhtään ymmärrä, mikä se oli ja mistä tuli. Asia vaivaa kovasti!
Mene lääkäriin ja hommaa lääkitys kuntoon. Mania ei ole leikin asia.
Jos olisin " kohteesi", en tulisi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihastus on alkanut vasta 7kk sitten :) ap
Aa, no sitten on eri juttu kyseessä 😅
Sun ois pitäny kertoa vasta jälkikäteen, ei tää nyt toimi kun kerroit jo.
Kylla makin menisin - mieti jos se on siella! :D