Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko, jos saisit syntymäpäivälahjaksi sen ilmais- Bengalintiikeri dvd:n? Minä sain :(

Vierailija
18.07.2019 |

Vieläpä ihmiseltä, jota pidin ystävänä. "Mä ajattelin kun sä tykkäät kaikista noista luonto- ja eläinjutuista" Olemme molemmat parikymppisiä lahjan antajan kanssa, jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mulla on se jo 😄

Vierailija
2/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lahjan arvo ei mielestäni määrittele lahjan "hyvyyttä". Antaja ajatteli, että tykkäisit siitä. Se on se, mikä minulle merkitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieltämättä ajattelisin että on antanut ensimmäisen hyllystä käteen osuneen esineen sen kummempia miettimättä mistä oikeasti pitäisin. Pelkkä kortti tai ruusukin olisi parempi lahja. Mutta en nyt kuitenkaan loukkaantua viitsisi.

Vierailija
4/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta tulisihan paljon itsekseen ihmeteltyä miten nuuka voikaan ihminen olla. Sitten tietty, jos tietäsin, ettei henkilöllä oikeasti ole varaa mitään lahjoja ostaa, tuollainen lahja olisi ihan ymmärrettävä.

Vierailija
5/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö noita DVD:itä on olemassa? Minulla oli sellainen muistaakseni joskus teini-iässä parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
6/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo 22 sai noita lahjoituksina runsaasti katsojiltaan.

Vierailija
7/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi, mutta tulisihan paljon itsekseen ihmeteltyä miten nuuka voikaan ihminen olla. Sitten tietty, jos tietäsin, ettei henkilöllä oikeasti ole varaa mitään lahjoja ostaa, tuollainen lahja olisi ihan ymmärrettävä.

Vaikka olisikin rahaa miksi oletat että sitä pitäisi tuhlata sinuun? Sekö ystävän määrittelee?

Vierailija
8/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä?

Vierailija
9/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta varmaan kohteliaasti yrittäisin sanoa, etten tarvitse sitä, tai fyysistä lahjaa ylipäätänsä.

Vierailija
10/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä keräilen kyseistä dvd:tä

Vierailija
11/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Aina kun käyn kirppiksellä, niin niitä on myynnissä useissa pöydissä. Niitä on hauska bongata.

Ap:n kysymykseen vastaus: olisin kyllä aika hämmentynyt tuosta lahjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi