Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kofeiinin lopettaneita? Kokemuksia puolesta/vastaan?

Vierailija
18.07.2019 |

Jos hyötyjä hakee niin onko parasta lopettaa kokonaan vai torpedoiko esim. pieni aamukahvi ainoana kofeiiniannoksena päivässä kaiken?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon vain 1-2 puolentoista desin kuppia aamulla/aamupäivällä ja olen monesti kuukausia ilman kahvia. Ajattelu on selkeämpää ilman kofeiinia, eikä päässä huippaa, jos käännyn nopeasti. Mieluummin ilman, mutta on se kahvi vaan niin hyvää, että yhden paketin sortuu ostamaan muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
2/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon vain 1-2 puolentoista desin kuppia aamulla/aamupäivällä ja olen monesti kuukausia ilman kahvia. Ajattelu on selkeämpää ilman kofeiinia, eikä päässä huippaa, jos käännyn nopeasti. Mieluummin ilman, mutta on se kahvi vaan niin hyvää, että yhden paketin sortuu ostamaan muutaman kerran vuodessa.

https://www.amazon.com/Caffeine-Blues-Hidden-Dangers-Americas-ebook/dp/…

Tuo olisi kai mielenkiintoista luettavaa, en pysty itse kommentoimaan mutta hankintalistalla on.

T: Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lopetin kerralla,pari päivää oireita.

Vierailija
4/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako verensokereihin?

Vierailija
5/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kokonaan. Nyt jos joskus tekee kahvia mieli, niin kofeiiniton pikakahvi ajaa kyllä asian. Silloin kun join kahvia, mulla oli paljon närästys aivoja, joista olen nyt päässyt eroon.

Vierailija
6/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ensin kahvin juomisen, ja ahdistuneet fiilikset katosivat. Myöhemmin lopetin myös teen juomisen ja sellainen tietty levottomuus jäi pois. Nykyään minulla on ihan normaali olo. Kumma, miten vähällä voi vaikuttaa omaan olotilaansa. En koskaan ole juonut teetä enkä kahvia kovin paljon, yleensä vain yhden tai korkeintaan kaksi kupillista päivässä.