Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännyn askelmittarin luotettavuus?

Vierailija
18.07.2019 |

Eipä uskottava ole. Noustuista kerroksista laskee vaan osan ja kävelymatkassa ainakin melkein puolet liikaa. Harmi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fitbit ranteessa ja iPhone taskussa ja lähes samaa näyttävät. Yks kerros on ainakin Fitbitissä 3 metrin nousu eli jokainen pikku kerros ei ole sellaisenaan kerros laskuissa.

Vierailija
2/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noissa on eroja. Minulla on tällä hetkellä

Accupedo ja kyllä pitää paikkansa. Hyvä jos suunnilleen pitää paikkansa. Miesystävällä on Pedometer ja sekin tuntuu pitävän paikkansa. Kun on joskus verrattu niin miehellä vähemmän askelia samalla matkalla kuin minulla, mutta pituuseroakin löytyy 20cm joten askeleet ovat eri mittaisia. Emme ole laittaneet mitään oletusasetuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän mittari on huono juuri tuollaisissa ja mm. kotitöissä. Saatan sen mielestä joskus imuroida koko 160 m2 talon parillakymmenellä askeleella...

Vierailija
4/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykän mittari on huono juuri tuollaisissa ja mm. kotitöissä. Saatan sen mielestä joskus imuroida koko 160 m2 talon parillakymmenellä askeleella...

Minulla oli myös Polarin rannemittari joskus ja siinä taas pöytien pyyhkimisestä saattoi tulla useampi kymmenen "askelta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi