Minkälainen aamupala tänään?Moneltako heräsit?
Kommentit (31)
Äsken heräsin, en ole vielä syönyt mitään.
Noin 8:30 Useampi kupillinen kahvia. Kolme ruisleipää, juustoa ja meetwurstia. Yougurttia ja sekaan saksanpähkinöitä.
Heräsin 7.00. Pikakahvia kaksi kupillista, banaanijugurtti.
Heräsin tunti sitten. Join kahvia, söin kauraviipaleen, jonka päällä kinkkua ja paprikaa ja join lasillisen mustikkamehua.
Nousin ylös 06:01, vapaapäivä tänään. Lasi vettä mennyt vasta.
Syön kaksi isoa annosta päivässä, n. klo 12 & 18.
Tänään tarkoitus syödä yhteensä noilla aterioillani 1kg perunoita, 300-400g punajuuria, 2-3 avokadoa, puolikas kurkku, 400g seitiä & jälkiruoakana menee aina 1 appelsiini per ateria. Juomana sitruunavettä tai riisimaitoa.
Heräsin vähän ennen kuutta ja noin tunnin päästä söin hirssipuuroa mustikoilla ja lorauksella mango-appelsiinismoothieta. Ohessa join kaksi isoa kupillista vihreää teetä.
Heräsin 6:50 vaikka olen lomalla ja lueskelin lehtiä hiljakseen ettei muut heräisi ja saisin olla ihan itsekseni kerrankin.
Nyt olen aamupalalla ja syön eilen leipomaani kauraleipää juuston ja tomaatin kanssa sekä juon kahvia.
7.00. Baanaani, kahvi ja tupakka. Ei koskaan kovaa ruokahalua aamuisin, sen sijaan syön kunnon lounaan jo 10.30 jolla pysyy nälkä poissa 19.00 asti. Sitten taas kevyt illallinen. Oikeastaan voisin helposti olla aamulla syömättä mitään mutta terveellisyyden takia syön nyt ainakin hedelmän tai pienen proteiinijugurtin.
06.40 heräsin, kaurapuuroa aamupalaksi ja kupponen kahvia.
Heräsin klo 3.30 join pari kulausta Pepsicolaa ja otin astmalääkkeet.
Nyt äsken lounaaksi kaksi aprikoosia ja vettä.
Olen juristi eli fyysistä energiaa ei kulu.
Oikein kivaa päivää teille kaikille 🙂.