Minkälainen aamupala tänään?Moneltako heräsit?
Kommentit (31)
Kaksi jauhelihapihviä ja tomaattia muutama tunti heräämisen jälkeen. Herättyäni kuudelta join kermakahvin.
Heräsin 6.30 ja join kaksi kuppia maitokahvia. Ruokaa syön sitten joskus kolmen-neljän tunnin päästä.
Mitä, syöttekö oikeasti noin paljon aamuisin?Olette syöneet jo aamukahdeksaan mennessä enemmän kuin minä iltakahdeksalta. :D
Herätys 07 ja mustaa kahvia.
Syön kyllä paljon, mutta iltapainotteisesti.
Heräsin 6.45 ja lähdin töihin 7.00. Hain matkalla aamiaiseksi kaupasta täytetyn leivän ja söin sen kahvin kanssa työpaikalle saavuttuani noin 8.40. Juomana vihreä tee.
Heräsin 5:30 ja söin lähes litran mansikoita ja 1/4 mud cakea, puuroa mehukeitolla ja raejuustolla. Vettä kaksi lasia. Olen lihava.
4 kuppia kahvia ja sitten 2 paahtoleipää kinkulla ja kurkulla.
Heräsin 5:30, sängystä ylös 6:15, pakkasin mukaan töihin aamupalan (rahkaa, mehukeittoa, marjoja, siemeniä) ja söin sen töissä 8:00. Lisäksi join töissä kolme annosta kahvia (latte ja 2 x espresso).
Seuraava ateria 11:30 maissa lounas.
Heräsin klo8, olen lojunut sängyssä, onkohan mitään syötävää, tulin myöhään illalla matkalta, enkä jaksanut käydä kaupassa. Juon kahvia ja syön pienen munakkaan.
Teetä, uunituoreita sämpylöitä ohuen ohuella meetvurstilla, juustolla ja kurkulla sekä appelsiinimehua. Heräsin 7.30, söin aamupalan äsken.
Heräsin kuudelta, olen juonut neljä kupillista teetä ja syönyt kaksi pientä kauraleipää, päällysteenä pelkkää beceliä.
Heräsin klo 7, join kupin kahvia ja lähdin tunnin lenkille. Lounaan syön klo 11.
Kohta mennään lähikahvilaan aamukahveelle.
Minä heräsin jo monta tuntia sitten, mies äsken. Söin vähän perunasalaattia.
Lomalla ollaan Virossa. Haapsalussa.
Heräsin n. klo 7.30.
Klo 9 aikoihin söin kaksi kiiviä, lesepuuroa voisilmällä ja keitetyn kananmunan. Juomana vettä (reilusti).
Juuri täs heräsin, pari kuppia kahvia.
Syön jotain sit joskus 14-15 aikoihin, ei ole aiemmin vielä nälkä.
Näin lomalla ei ihan hirveesti energiaa kulu.
Kasilta ylös. Kaksi leipää juustolla ja kurkulla. Lisäksi mustikoita, kirsikoita ja mansikoita. Päälle pari kupillista teetä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta mennään lähikahvilaan aamukahveelle.
Minä heräsin jo monta tuntia sitten, mies äsken. Söin vähän perunasalaattia.Lomalla ollaan Virossa. Haapsalussa.
Et sä halua kahvia heti herättyäsi?
Mun päivä ei lähde käyntiin, ellen saa kahvia.
Heräsi klo 8, en ole syönyt mitään vielä. Lähden joogaan ja syön sitten.
Puolikas maustamaton maitorahka oli jäänyt ruuanlaitosta yli, söin sen tuoreiden mansikoiden ja vehnänleseiden kanssa. Kaksi kuppia mustaa kahvia ja pari-kolme lasillista on mennyt vettä tähän mennessä. Heräsin vasta 6.30 kun jäin etätöihin täksi päiväksi.
Lounas n. 11.30 ja ajattelin tehdä pastasalaattia (kirsikkatomaatti-pinaatti-feta-parsakaali-tumma pasta ja hieman pestoa ja pinjansiemeniä sekaan).
Söin aamulla puuron ja tyrnejä.
Nyt töissä kahvitunnilla söin voileivän, kasviksia ja kahvia.
Herätys oli 5.40 ja työ alkoi 7.00.