Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä Tinder-matchien saamisessa on teille miehille niin vaikeaa?

Vierailija
17.07.2019 |

Itse olen ihan tavallisen näköinen mies, mutta kun mainitsen harrastuksikseni matkustelun, hyvät viinit ja liikunnan ja muistan mainita olevani sosiaalinen, saan kymmeniä matcheja joka viikko.
Eihän ne toki paikkaansa pidä, mutta matcheista ei todellakaan ole pulaa. Muutamien treffien ajan jaksan kyllä esittää olevani mainitunlainen. Jos en siinä ajassa ole saanut haluamaani, niin luovutan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsien jälkeen ne vaikeudet vasta alkaa

Vierailija
2/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka sinä oot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippasin jokaikisen miehen joka mainitsi matkustelun, ruoan(+viinit) ja urheilun. Voiko tylsempää olla, löytyy joka toisesta profiilista.

Todennäköisesti olet useamman mieleen ulkonäöllisesti, sellainen ihan ok-mies.

Vierailija
4/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi odotellaan mätsejä...

Sitten kun tulee niitä mätsejä, yritetään saada treffejä aikaan.

Joskus se onnistuu heti, mutta usein se on hyvin vaikeaa koska naisella on niin monta muutakin mätsiä, ja olen huomannut, että naisilla ei juuri ole puutetta viikonloppusuunnitelmista. Jällelle jää yleensä joku mälsä kiireinen viikonpäivä.

No jos homma ei jämähdä ekoihin treffeihin, alkaa piiiitkä väsytyspeli. Ettei hommat vain pääsisi etenemään petiin. Noh.. yleensä homma lässähtää tässä kohtaa, ja viimeistään sitten tajuaa tuhlanneensa kuukausi kaupalla aikaa ja energiaa.

Se on käärmeitä ja tikapuita. 

Verrataan sitä normaaliin elämään, jossa ihastut vaikka työkaveriisi. Kun lopulta päästään kahden, ei tarvita mitään pelejä.

Vierailija
5/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippasin jokaikisen miehen joka mainitsi matkustelun, ruoan(+viinit) ja urheilun. Voiko tylsempää olla, löytyy joka toisesta profiilista.

Todennäköisesti olet useamman mieleen ulkonäöllisesti, sellainen ihan ok-mies.

No siis nimenomaan!!! Tylsempää ei voi olla, mutta kun 80% naisista mainitsee nämä asiat, niin pakkohan sitä tietoa on hyväksi käyttää. Unohdit muuten kritisoida sosiaalisuutta joka sekin on minulle oikeasti nounou, mutta lähes kaikille naisille ehdoton vaatimus.

Ap

Vierailija
6/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelen, että seksirobotit kehittyvät ja sitten on aika parisuhteelle, täydelliselle parisuhteelle.

Vierailija
7/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa parisuhteen oikean elävän naisen kanssa? Mikä niissä on niin ihmeellistä? 

Vierailija
8/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ongelmaa, vaikka kuulin kavereilta ettei kukaan sano mitään jne. Olin päivän itse ja nyt ollu vuoden kimpassa. Ei tuntunut kovinkaan vaikealta. Tosin ei mulla ollu kaljakuvia ja aurinkolaseja ja kerroin textissä mikä olen ja mitä etsin ja oli muutama kuva mitkä kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Sain paljon mätsejä päivässä, mutta yksi kolahti heti parissa lauseessa.

Vierailija
9/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää vielä nykyään tinderiä?

Vierailija
10/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset yrittää jokaista rakoa.. Toiset etsii sitä lopullista.

T. 0 match, ~15 like, 1month.

Vierailija
11/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, ettei meidän korkeampi tasoisten miesen tarvise valehdella, rajaa ne naiset joukosta pois, joka hakevat korkeantason miestä vain turvautumalla korkeampaa tasoa kuvaaviin kliseisiin. - Ymmärtämättä, että mies joka keroo harrastuksinaan jotain mona keraa tylsempää (, kuten lenkkeily ja lukeminen) voi osoittautua oikeaksi aareeksi.  - No määrällisesi näin kiinnosuksensa osoittaneiden naisten määrä jää toki pienemmäksi mutta harvoin laadullisesti. 

Vierailija
12/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykynuorilla on vaikeaa

Vierailija
14/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on yhdelle naiselle "vain seksiä etsivä lurjus" on toiselle naiselle "suuri aarre, joka vie vihille".

Vierailija
15/21 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, kuulut top-11 prosenttiin miehistä jotka saa tinderissä ylipäätään matcheja.

Vierailija
16/21 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aina että olen tosi ruma, kun saan vain vähän matcheja, mutta tinderissä ei moni mies taida saada niitä ollenkaan? Mulla on vielä tyhjä profiili, eli matchit tulee pelkällä kuvalla. Olenko siis komea?

Vierailija
17/21 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustelen paljon ja siksi matkailun mainitseva mies herättäisi kiinnostukseni, jos olisin Tinderissä. En kuitenkaan usko, että hän pääsisi ensimmäisiä treffejä pitemmälle tai edes sinne saakka ellei hän osaisi kertoa mitään menneiltä matkoiltaan tai suunnitelmia tuleviksi kohteiksi ja miksi juuri ne kiinnostavat. Outoa olisi myös jos ei olisi yhden yhtä valokuvaa maailmalta.

Viinejäkin harrastin aikoinaan mutta nyt en ole 2-3 vuoteen käynyt maistiaisissa. Ehkä pitäisikin ottaa syksyllä uudestaan harrastukseksi niihin perehtyminen. Sen verran niistä kuitenkin ymmärrän, että huomaisin kyllä treffeillä, jos mies on ihan ummikko viinien suhteen eikä osaa edes haistaa ja maistaa valittua viiniä oikein.

Mutta miksi ihmeessä joku haluaa mätsejä itselleen epäsopivien ihmisten kanssa sen sijaan, että hakisi sopivaa??

Vierailija
18/21 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet tosi paljon vaivaa ja elämäsi kuulostaa raskaalta. On varmaan kauheaa esittää liikunnallista ja käydä lenkkitreffeillä, jos inhoaa kaikkea liikuntaa, ja samoin mahtaa olla piinaa esittää sosiaalista ja lähteä deitin seuraksi ihmisten ilmoille, jos haluaisi oikeasti vain olla yksin kotona. Puhua tuntikausia aiheista, jotka eivät itseä kiinnosta. Eikö olisi ihan vain helpompaa ostaa "sitä, mitä haluat" ihan suoraan ammattilaisilta?

Vierailija
19/21 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin aina että olen tosi ruma, kun saan vain vähän matcheja, mutta tinderissä ei moni mies taida saada niitä ollenkaan? Mulla on vielä tyhjä profiili, eli matchit tulee pelkällä kuvalla. Olenko siis komea?

Olet komea uskoisin, tai siis tietysti olet

Vierailija
20/21 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60tykkäystä, 2match tullut 3kk aikana OkCupid kautta. Erittäin tyytyväinen, varsinkin kun profiilini karsii n. 95% naisista jos vain lukevat profiilin. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi