Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tykkäävät kommunikoida vain tekstareilla

Vierailija
17.07.2019 |

Kuulutko heihin vai oletko puhelujen kannalla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vihaan tekstiviestejä.

Vierailija
2/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestittelijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit ovat hyviä. Voi lukea ja vastata silloin, kun itselle parhaiten sopii. Puhelut ovat silkkaa ajanhukkaa.

Vierailija
4/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattsapp viesti tai tekstari koska tykkään rauhassa harkita mitä vastaan.

Vierailija
5/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kolmosen ja nelosen kanssa. Lisäksi olen jo siinä  iässä, että katson puheluiden olevan sen verran henkilökohtaisia, etten halua puhua puhelimessa bussissa, kaupassa tai muuallakaan julkisilla paikoilla. Jos joku soittaa mulle silloin, mun vastaukseni ovat aina tyyliin "mm...aha...joo...selvä...mmm" eli käytännössä toinen pitää monologia ja minä kuuntelen. Viestit ovat näppärämpi keino.

Vierailija
6/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä viestejä!

Asia jonka hoitamiseen menee 30 sek puhuessa, menee noin 15 viestiä ja hitosti aikaa!

Vierailija
7/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, joidenki kaa kommunikoin vieteil, joidenki kaa ääniviesteil, joidenki kaa soittelen.

Vierailija
8/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarit. Niihin voi vastata nauttien samalla rauhallisesta koti-illasta. Puhelu rikkoo mun hyvän fiiliksen. Ja puheluissa jäädään jaarittelemaan kaikkea paskaa, kun viesteillä asian saa hoidettua parissa minuutissa. Eniten tykkään tottakai nähdä kasvotusten. Siksi jätän puhelinviestinnän mielellään asialinjalle ja minimiin.

Vierailija
9/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit ovat kohteliaita ja antavat aikaa harkita sanomisiaan. Ei häiritse toista ja asia on helppo ilmaista täsmällisesti.

Parasta tietenkin on kasvotusten keskustelu.

Puheluita inhoan.

Vierailija
10/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sovitaan jostakin asiasta, viestittely on ok, mutta en parisuhdetta sille perustaisi. Nyt mieheni kanssa saattaa olla, että puhumme vain kerran viikossa, jos silloinkaan. Minusta tekstarisuhde ei ole oikea parisuhde.

Vierailija
11/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen viestittelija puolisoa ja aitia myoten. En edes muista, milloin olisin viimeksi puhunut jomman kumman kanssa puhelimessa. 

Vihaan puhelimessa puhumista yli kaiken, mulla on kai siihen jonkin sortin kammo. 

Vierailija
12/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA viestillä, helppo varmistaa sovittu tapaamisaikakin jne, kun se on viestinä puhelimessa.

Vierailija
13/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska ei ole varaa maksaa suuria puhelinlaskuja. Liittymän kuukausimaksu on nykyään niin kallis, että "soittelurahat" kuluvat suurimmaksi osaksi pelkkään kuukausimaksuun. Samasta syystä lähetän tekstiviestejä harkiten, vältän turhien viestien lähettelyä. Sitä paitsi jotkut tutut ovat niin kiireisiä, etteivät ehdi koskaan vastata puhelimeen, ja heille on pakko lähettää viesti jos haluaa saada asiansa kerrottua.

Vierailija
14/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viestejä käytän mikäli mahdollista.

Vierailija
15/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää puheluista. Kun joku soittaa ensi reaktio on voi ei. Ei jaksaisi kuunnella jaarituksia. Viestiin voi vastata kun ehtii. Siksi en soita itsekkään kun en tykkää soittelijoista. En tykkää hiljaisista hetkistä puhelimessa kun sanottava loppuu ja kumpikin miettii vaivaantuneena mistä sitten puhutaan vai joko kehtaa lopettaa.

Vierailija
16/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp! 💕

Vierailija
17/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit tietysti. Puheluissa ihmisillä on tapana jaaritella kaikenlaisia joutavia juuri silloin, kun minun pitäisi maksaa kaupan kassalla tai pyyhkiä per§eeni tai jotain muuta oleellista, mikä on hankalaa puhelin korvalla.

Viestiin voi keskittyä ja vastata sitten kun on siihen aikaa, harkita vastaustaan ja vieläpä sovitut asiat jäävät muistiin, josta ne voi tarvittaessa tarkistaa.

Vierailija
18/18 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit, hätätapauksessa ääniviesti. Olen ollut yli 30v (puhelin)asiakaspalvelussa enkä voi sietää enää puhelimessa puhumista ellei ihan pakko ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi